Åhh nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Muhmi

Anonym skriver:

Det tror jeg heller ikke er en mulighed. Jeg vil bare ikke have mine forældre skal have det at vide. De vil ikke kunne forstå det.

Jeg kan godt forstå din frustation og at det er svært for dig, hvis du føler dig alene... Ville gerne kunne hjælpe dig igennem det her, for det er en svær beslutning. Har du nogle gode veninder du kan snakke det igennem med og have med dig hvis du beslutter dig for at få en abort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg kan godt forstå din frustation og at det er svært for dig, hvis du føler dig alene... Ville gerne kunne hjælpe dig igennem det her, for det er en svær beslutning. Har du nogle gode veninder du kan snakke det igennem med og have med dig hvis du beslutter dig for at få en abort?

Jeg har overvejet en af mine rigtig gode venner. Det er bare det at han er bøsse, så ved ikke hvor god han er

Anmeld

10. oktober 2010

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg har overvejet en af mine rigtig gode venner. Det er bare det at han er bøsse, så ved ikke hvor god han er

Nu vil jeg nødig komme med en udtalelse der kan støde folk, eller sætte bøsser i bås... Men mange bøsser er faktisk forstående og har en god empati, så det kan du bruge til noget i den her situation... Hvilken landsdel bor du i? Bare så du ikke skulle være alene, så ville jeg gerne tage med dig, selvom jeg er gravid... Jeg ville bare ikke have det godt med at du skulle være alene om det her, hvis jeg boede lige i nærheden...

Anmeld

10. oktober 2010

Bare mig..

Men man kan da ikke få en abort, hvis man er under 18, og ens forældre ikke ved noget!?

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nu vil jeg nødig komme med en udtalelse der kan støde folk, eller sætte bøsser i bås... Men mange bøsser er faktisk forstående og har en god empati, så det kan du bruge til noget i den her situation... Hvilken landsdel bor du i? Bare så du ikke skulle være alene, så ville jeg gerne tage med dig, selvom jeg er gravid... Jeg ville bare ikke have det godt med at du skulle være alene om det her, hvis jeg boede lige i nærheden...

Jeg ved godt at bøsser er rigtig forstående. Og det er ham her også. Men er bare lidt. De ved jo ikke rigtig det der med at være gravid, gør de?

Og jeg bor på Fyn.

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Men man kan da ikke få en abort, hvis man er under 18, og ens forældre ikke ved noget!?

Er ved at undersøge det, men som det ser ud jeg godt kan, hvis det kan få konsekvenser for mig, hvis mine forældre ved det.

Anmeld

10. oktober 2010

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg ved godt at bøsser er rigtig forstående. Og det er ham her også. Men er bare lidt. De ved jo ikke rigtig det der med at være gravid, gør de?

Og jeg bor på Fyn.

Nej, men de ved jo godt at det kun er kvinder der kan blive gravide og at det i sidste ende er deres valg om de har lyst til at være det eller ej... Men, hvis han kender dig godt og du stoler på ham, så vil det være en rigtig god støtte når man vågner af narkosen... Og jeg bor desværre i midt-jylland, så det vil nok være lidt svært for mig at komme...

Anmeld

10. oktober 2010

Low

Anonym skriver:

Er ved at undersøge det, men som det ser ud jeg godt kan, hvis det kan få konsekvenser for mig, hvis mine forældre ved det.

Det har jeg også læst mig frem til. 

Anmeld

10. oktober 2010

Laulund87

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jo i særlige tilfælde kan man..

Anmeld

10. oktober 2010

Muhmi

~~M.Nielsen~~ skriver:

Altså den seksuelle lavalder er jo 16 så hvis man må blive gravid som 16 årig så må man vel også få fjernet sin graviditet uden forældres samtykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.