Åhh nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvorfor er du i tvivl....? Din læge vil rådgive dig så godt som muligt, men det er dit, og kun dit, valg om du har lyst til at gennemføre din graviditet.... Tænk dig godt om... Bare et venligt råd

Ja. Hvorfor er jeg i tvivl? Jeg er usikker omkring det. Man kan vel ikke rigtig forklare hvorfor man er forvirret og i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Nej. Det er bare det jeg har fået afvide af mine venner. At mavebilleder er bedre dokumention end tests?

Det forstår jeg ikke. Men det er også lige meget. For mener stadig ikke du skal bevise noget. Bare ringe til lægen og få en tid.

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Det forstår jeg ikke. Men det er også lige meget. For mener stadig ikke du skal bevise noget. Bare ringe til lægen og få en tid.

Okay

Anmeld

10. oktober 2010

Muhmi

Anonym skriver:

Ja. Hvorfor er jeg i tvivl? Jeg er usikker omkring det. Man kan vel ikke rigtig forklare hvorfor man er forvirret og i tvivl

Kan jeg godt forstå, det er jo også en stor omvæltning hvis man ikke har lysten til at være gravid... Eller hvis det var meget uplanlagt.... Men der må jo være nogle ting der vejer op? Jeg regner med at du har lavet det her debatindlæg fordi du gerne vil snakke om tingene? Du må gerne skrive privat hvis du hellere vil det...

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kan jeg godt forstå, det er jo også en stor omvæltning hvis man ikke har lysten til at være gravid... Eller hvis det var meget uplanlagt.... Men der må jo være nogle ting der vejer op? Jeg regner med at du har lavet det her debatindlæg fordi du gerne vil snakke om tingene? Du må gerne skrive privat hvis du hellere vil det...

Jeg er under 18 år. Min ex og jeg er gået fra hinanden. Det er altså svært det her.

Anmeld

10. oktober 2010

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg er under 18 år. Min ex og jeg er gået fra hinanden. Det er altså svært det her.

Puha, ja den er svær.... Jeg håber du får valgt præcis det du aldrig vil fortryde  Men hvad med din ex, kunne du ikke snakke med ham om det?

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Puha, ja den er svær.... Jeg håber du får valgt præcis det du aldrig vil fortryde  Men hvad med din ex, kunne du ikke snakke med ham om det?

Det tror jeg ikke. Har et meget dårligt forhold til ham.

Anmeld

10. oktober 2010

Lone Jakobsen

synes faktisk det er flot at du står frem, til trods for at her netop er mange der kæmper for graviditet.

det kræver mod, og viser en side af verden som vi sjældent beskæftiger os med herinde.

sender dig et og håber at du får støtte og hjælp til at træffe det helt rigtige valg

Anmeld

10. oktober 2010

Muhmi

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke. Har et meget dårligt forhold til ham.

Æv æv... Det er godt nok ærgeligt... Hvad med dine forældre? Ville de kunne hjælpe dig igennem det her og hjælpe dig med at træffe den rette afgørelse, også selvom det kun er dig der kan bestemme

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Æv æv... Det er godt nok ærgeligt... Hvad med dine forældre? Ville de kunne hjælpe dig igennem det her og hjælpe dig med at træffe den rette afgørelse, også selvom det kun er dig der kan bestemme

Det tror jeg heller ikke er en mulighed. Jeg vil bare ikke have mine forældre skal have det at vide. De vil ikke kunne forstå det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.