Åhh nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.396 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg er gravid!  (Undskyld til jer, der kæmper for at blive gravide)

Har regnet mig frem til at jeg idag er 8+6, så jeg skal eddermanme snart til den læge, og have det fjernet! Eller. Er meget i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Laulund87

Ej det er da underligt at ligge et mavebillede ind når du vil have det fjernet Hvorfor vil du det?

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ej det er da underligt at ligge et mavebillede ind når du vil have det fjernet Hvorfor vil du det?

Som jeg har skrevet, for at vise folk! Har oplevet at de to jeg har fortalt det, ikke troede på mig!

Men kan godt være jeg er mærkelig.Er faktisk også i  tvivl. Undskyld

Anmeld

10. oktober 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Som jeg har skrevet, for at vise folk! Har oplevet at de to jeg har fortalt det, ikke troede på mig!

Er det ikke ligemeget at folk tror på dig, forstår ikke lige det her

Men skynd dig at ringe til lægen i morgen og få det bekræftet, og så tag den derfra.

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Ring til lægen som det første imorgen! Det er vel deres problem, at de ikke vil tro dig. Blæs på dem, for det er dit valg!

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Er det ikke ligemeget at folk tror på dig, forstår ikke lige det her

Men skynd dig at ringe til lægen i morgen og få det bekræftet, og så tag den derfra.

Ja. Det kan godt være det er lige meget hvad andre folk mener, men jeg er simpelthen så ked af det! Jeg er røv forvirret.

Hvad vil der foreksempel ske hos lægen?

Anmeld

10. oktober 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Ja. Det kan godt være det er lige meget hvad andre folk mener, men jeg er simpelthen så ked af det! Jeg er røv forvirret.

Hvad vil der foreksempel ske hos lægen?

Du får nok taget en test og så skal i snakke om hvad der skal ske.

Jeg har lige været igennem en abort så hvis det er, kan du skrive til mig privat.

Anmeld

10. oktober 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Det er da ligemeget om folk tror dig. Men skal folk virkelig tro dig ville et billed af testen nok være bedre. Mavebilleder duer ikke rigtig på den måde

Men ja, skynd dig at ringe til lægen i morgen så du kan få det bekræftet, og få en tid til at få det fjernet når du ikke vil have det

Anmeld

10. oktober 2010

Muhmi

Hvorfor er du i tvivl....? Din læge vil rådgive dig så godt som muligt, men det er dit, og kun dit, valg om du har lyst til at gennemføre din graviditet.... Tænk dig godt om... Bare et venligt råd

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det er da ligemeget om folk tror dig. Men skal folk virkelig tro dig ville et billed af testen nok være bedre. Mavebilleder duer ikke rigtig på den måde

Men ja, skynd dig at ringe til lægen i morgen så du kan få det bekræftet, og få en tid til at få det fjernet når du ikke vil have det

Nej. Det er bare det jeg har fået afvide af mine venner. At mavebilleder er bedre dokumention end tests?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.