Lyserød Crinone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Tak

Åh ja det er sgi hårdt...men vi klare det nok også denne gang. Der er ligesom ikke meget andet at gøre  Har idag læst utroligt mange indlæg, på diverse steder, omkring et utal af par som har forsøgt at blive gravide i en del år og været igennem et utal af behandlinger! De fleste holder stadig fanen højt Den kunst skal man da prøve at efterligne. Synes du ikke Tror også på, at man kan udholde meget hvis der er noget man virkelig ønsker højt. Skal så også lige påpege, at de fleste par har et eller 2 børn idag efter alle de utallige forsøg

Rigtigt dejligt at høre du i det mindste ikke har blødt  Fortsæt lige sådan ikke Det vil oprigtigt glæde mig hvis i får gevinst denne gang

du har ret! fanen skal holdes højt. vi skal nok komme styrket ud på den anden side er det IVF eller ICSI I har været igennem? kan sgi ikke huske det

Vil prøve at holde en lille prædiken for min krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

du har ret! fanen skal holdes højt. vi skal nok komme styrket ud på den anden side er det IVF eller ICSI I har været igennem? kan sgi ikke huske det

Vil prøve at holde en lille prædiken for min krop

Nemlig! fanen skal holdes højt  Vi har været igennem 2 IVF indtil videre.

God idé med at holde en lille prædiken for din krop...Kunne jo være det gjorde noget positivt Vi håber

Anmeld

12. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Nemlig! fanen skal holdes højt  Vi har været igennem 2 IVF indtil videre.

God idé med at holde en lille prædiken for din krop...Kunne jo være det gjorde noget positivt Vi håber

Håber at 3 gang er lykkens gang for jer

Prøver at prædike, men det hjælper ikke rigtig tror jeg. Kan ikke mærke noget som helst den ene eller den anden vej.

Ikke engang et lille tegn

Anmeld

13. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Håber at 3 gang er lykkens gang for jer

Prøver at prædike, men det hjælper ikke rigtig tror jeg. Kan ikke mærke noget som helst den ene eller den anden vej.

Ikke engang et lille tegn

Tak

Ja, det er frustrerende ikke at have nogle tegn overhovedet  Men husk det også kan være positivt jeg krydser fingre for jer Hvilken behandling har i egentligt været igennem?

Anmeld

13. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Tak

Ja, det er frustrerende ikke at have nogle tegn overhovedet  Men husk det også kan være positivt jeg krydser fingre for jer Hvilken behandling har i egentligt været igennem?

Kan det?

Vi har været igennem ICSI (lang). Puha sikke en omgang men forhåbentlig kommer der noget fantastisk ud af det

Anmeld

13. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Kan det?

Vi har været igennem ICSI (lang). Puha sikke en omgang men forhåbentlig kommer der noget fantastisk ud af det

Ja selvfølgelig kan det det  så længe man ikke bløder er det altid det bedste  så hold fanen højt og tro på det indtil andet er bevist  Ja puha kan forestille mig ICSI-lang´føles ligesom den lange IVF behandling. Vi var også igennem nedregulering osv. Men heldigvis var de eneste bivirkninger jeg fik træthed, men til gengæld blev jeg MEGET træt ;o)

Anmeld

13. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Ja selvfølgelig kan det det  så længe man ikke bløder er det altid det bedste  så hold fanen højt og tro på det indtil andet er bevist  Ja puha kan forestille mig ICSI-lang´føles ligesom den lange IVF behandling. Vi var også igennem nedregulering osv. Men heldigvis var de eneste bivirkninger jeg fik træthed, men til gengæld blev jeg MEGET træt ;o)

Jeg har  heldigvis ikke haft så mange bivirkninger ved hormonerne

Men bivirkningerne på ælsprøjten trak godtnok tænder ud!

Jeg er blev først smertefri efter ÆU for et par dage siden Nøj ens mave kan hæve op. hehe

Hmm gad vide om man ville kunne komme i den korte behandling

Anmeld

13. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Jeg har  heldigvis ikke haft så mange bivirkninger ved hormonerne

Men bivirkningerne på ælsprøjten trak godtnok tænder ud!

Jeg er blev først smertefri efter ÆU for et par dage siden Nøj ens mave kan hæve op. hehe

Hmm gad vide om man ville kunne komme i den korte behandling

Ja, fandt ud af hvor meget ens mave kan hæve  man kan næsten ikke holde ud, at have ens normale tøj på

jeg er ked af at høre du skulle døje sådan både efter Ælsprøjten og efter ÆU..men godt at høre du er ved at være ovre smerterne nu

Ved faktisk ikke om man kan komme under den korte behandling. Men kan forestille mig, at de meget gerne vil forklare hvordan det hænger sammen på klinikken Der sker jo intet ved at spørge.

Anmeld

13. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Ja, fandt ud af hvor meget ens mave kan hæve  man kan næsten ikke holde ud, at have ens normale tøj på

jeg er ked af at høre du skulle døje sådan både efter Ælsprøjten og efter ÆU..men godt at høre du er ved at være ovre smerterne nu

Ved faktisk ikke om man kan komme under den korte behandling. Men kan forestille mig, at de meget gerne vil forklare hvordan det hænger sammen på klinikken Der sker jo intet ved at spørge.

Jeg kunne ihvertfald kun holde ud at have "slap-af-bukser" på

Du har ret Må høre dem ad på klinikken. HVIS det skulle blive aktuelt

Anmeld

13. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Jeg kunne ihvertfald kun holde ud at have "slap-af-bukser" på

Du har ret Må høre dem ad på klinikken. HVIS det skulle blive aktuelt

Ja, vi håber bestemt ikke det skulle blive aktuelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.