Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Opdagede her til morgen da jeg stod op at det Crinone der kom "retur" igen var lyserødt 4 dage efter ÆO.
Snakkede med Ønskebarn som sagde at det var helt normalt.
Andre der har oplevet det samme?
Knus fra en bjørn der stadig er lidt bange efter imorges
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Jeg går selv og tager crinone i øjeblikket og her efter 10 dage er jeg også begyndt at afgive" lidt lyserødt udflåd Tænkte med det samme, at det var starten på min mens, men det er jo normalt at man kan få lidt udflåd af crinonen sååå. Uha jeg ved snart ikke hvad man kan forvente under sådan en behandling. Det er 2. forsøg vi er igang med og håber inderligt på gevinst Husk vi kan godt være gravide selvom vi pletbløder lidt
Ønsker jer alt muligt held&lykke og håber du har en lille spire i maven Bliv ved med at tro på det til andet er bevist...ved godt det er svært
Her er lige et link som du burde læse også
http://dindebat.dk/fertilitetsbehandling/505661-brug-af-crinone-efter-aegoplaegning.html
Håber det virker
BubbieBear skriver: Opdagede her til morgen da jeg stod op at det Crinone der kom "retur" igen var lyserødt 4 dage efter ÆO. Snakkede med Ønskebarn som sagde at det var helt normalt. Andre der har oplevet det samme? Knus fra en bjørn der stadig er lidt bange efter imorges
Hejsa bear
Ja det er super normalt det kan variere i farverne rød laksefarvet lyserød brunt og sort og det har ikke nogen betydning for noget som helst
jeg gik selv helt i panik da jeg var igennem den første omgang og søgte højt og lavt for at finde svaret og det fandt jeg, så bare rolig det er normalt
jennas skriver: Hej Jeg går selv og tager crinone i øjeblikket og her efter 10 dage er jeg også begyndt at afgive" lidt lyserødt udflåd Tænkte med det samme, at det var starten på min mens, men det er jo normalt at man kan få lidt udflåd af crinonen sååå. Uha jeg ved snart ikke hvad man kan forvente under sådan en behandling. Det er 2. forsøg vi er igang med og håber inderligt på gevinst Husk vi kan godt være gravide selvom vi pletbløder lidt Ønsker jer alt muligt held&lykke og håber du har en lille spire i maven Bliv ved med at tro på det til andet er bevist...ved godt det er svært
Hov jeg havde slet ikke set at jeg var blevet svaret
Snakkede lige med sygeplejersken på klinikken og hun siger at det er helt normalt derefter undrede hun sig over at jeg ikke havde fået den A4 side med info. Har jeg jo, men der står intet om lyserødt stads
Håber vi har en lille spire i maven selvom vi pletbløder lidt
Jeg prøver at blive ved med at tro på det, men det er bare så svært nogle dage
Hvilken behandling har I været igennem?
Tropez skriver: Hejsa bear Ja det er super normalt det kan variere i farverne rød laksefarvet lyserød brunt og sort og det har ikke nogen betydning for noget som helst jeg gik selv helt i panik da jeg var igennem den første omgang og søgte højt og lavt for at finde svaret og det fandt jeg, så bare rolig det er normalt
jeg gik også lidt i panik igår morges. puha!
er helt lettet nu
BubbieBear skriver: jeg gik også lidt i panik igår morges. puha! er helt lettet nu
Åh det var godt at vide du har fået samme svar fra en sygeplejerske Jeg prøver også at tage det så roligt som muligt...meeen synes nu tankerne bølger meget frem og tilbage alligevel Vi krydser alt hvad vi kan for positivt svar
Vi har været igennem IVF-behandling 2 gange nu Så vi har 1 behandling tilbage og indtil videre 1 æg frosset ned. Så muligheden for at blive gravid er heldigvis ikke helt væk endnu
jennas skriver: Åh det var godt at vide du har fået samme svar fra en sygeplejerske Jeg prøver også at tage det så roligt som muligt...meeen synes nu tankerne bølger meget frem og tilbage alligevel Vi krydser alt hvad vi kan for positivt svar Vi har været igennem IVF-behandling 2 gange nu Så vi har 1 behandling tilbage og indtil videre 1 æg frosset ned. Så muligheden for at blive gravid er heldigvis ikke helt væk endnu
Samme her. Tankerne flyver rundt for at sige det mildt
Prøver også at bilde mig selv ind at det ikke er menssmerter jeg kan mærke
Ja det samme her! Det kan faktisk gøre én lidt små skør Men prøv at holde fanen højt .. det gør jeg så godt som jeg kan Pøj Pøj (Men hold da op hvor kunne jeg godt tænke mig et svar ligenu og her)
jennas skriver: Ja det samme her! Det kan faktisk gøre én lidt små skør Men prøv at holde fanen højt .. det gør jeg så godt som jeg kan Pøj Pøj (Men hold da op hvor kunne jeg godt tænke mig et svar ligenu og her)
Jeg prøver går sygemeldt lige pt, så har begravet mig i en masse kreativt arbejde.
Ja, et svar nu kunne da være kanon!
Har du egentlig prøvet at gteste selv?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128