Lyserød Crinone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Jeg prøver går sygemeldt lige pt, så har begravet mig i en masse kreativt arbejde.

Ja, et svar nu kunne da være kanon!

Har du egentlig prøvet at gteste selv?

Okay, det er nok også en god idé at have noget at begrave sig i  At få tankerne drejet hen på noget andet...Er selv arbejdsledig pt. Hvor ville jeg ønske jeg havde et job disse dage!

Ja, jeg testede selv dagen før blodprøven sidste gang og den var negativ ligesom blodprøven var  Men gør det igen denne gang, altså dagen før blodprøven skal tages Det kan jeg slet ikke lade være med. Det er lidt ligesom at forberede sig selv lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Okay, det er nok også en god idé at have noget at begrave sig i  At få tankerne drejet hen på noget andet...Er selv arbejdsledig pt. Hvor ville jeg ønske jeg havde et job disse dage!

Ja, jeg testede selv dagen før blodprøven sidste gang og den var negativ ligesom blodprøven var  Men gør det igen denne gang, altså dagen før blodprøven skal tages Det kan jeg slet ikke lade være med. Det er lidt ligesom at forberede sig selv lidt

Kan godt forstå dig!

Jeg synes dog det har været rart at jeg kunne få ro på og fokusere på mig selv osv.

Uh uh så har jeg ikke nær så meget dårlig samvittighed længere bestilte nogle tests på nettet idag. Manden siger jeg ikke må teste, men dagen før blodprøven kan der vel ikke ske det store ved?

Og som du siger så er det det med at kunne forberede sig mentalt.

Anmeld

11. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Kan godt forstå dig!

Jeg synes dog det har været rart at jeg kunne få ro på og fokusere på mig selv osv.

Uh uh så har jeg ikke nær så meget dårlig samvittighed længere bestilte nogle tests på nettet idag. Manden siger jeg ikke må teste, men dagen før blodprøven kan der vel ikke ske det store ved?

Og som du siger så er det det med at kunne forberede sig mentalt.

Lige netop...Tror ikke der sker noget ved det. Men vent til dagen før eller samme morgen, fordi så er du længere henne og prøven giver nok et mere akkurat svar

Anmeld

11. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Lige netop...Tror ikke der sker noget ved det. Men vent til dagen før eller samme morgen, fordi så er du længere henne og prøven giver nok et mere akkurat svar

Venter til dagen før eller noget i den stil - jeg tør ikke andet

Anmeld

11. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Venter til dagen før eller noget i den stil - jeg tør ikke andet

Kan jeg godt forstå  God idé...Ønsker dig endnu engang meget held&lykke  Og krydser hvad krydses kan

Anmeld

11. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Kan jeg godt forstå  God idé...Ønsker dig endnu engang meget held&lykke  Og krydser hvad krydses kan

I lige måde

Anmeld

11. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

I lige måde

Mange tak

Anmeld

12. oktober 2010

jennas

Øv ØV og atter øv  Så gik man her og havde det nogenlunde...men vågnede i morges og havde fået min mens. For den da også...det vil bare ikke lykkes  Nå men vi må op på hesten igen og gennegå vores 3. og sidste forsøg. Venter nok et par måneder inden vi går igang, min krop kan ikke tage mere ligenu

Håber du stadigvæk BubbiBear kun har "leftovers" fra Crinonen? Og at der er gevinst for jer denne gang

Anmeld

12. oktober 2010

BubbieBear

jennas skriver:

Øv ØV og atter øv  Så gik man her og havde det nogenlunde...men vågnede i morges og havde fået min mens. For den da også...det vil bare ikke lykkes  Nå men vi må op på hesten igen og gennegå vores 3. og sidste forsøg. Venter nok et par måneder inden vi går igang, min krop kan ikke tage mere ligenu

Håber du stadigvæk BubbiBear kun har "leftovers" fra Crinonen? Og at der er gevinst for jer denne gang

Øv øv øv! Det er jeg virkelig ked af at høre!!!  

Kan godt forstå du har brug for en lille pause nu.

Jeg læste et sted at man næsten altid skulle holde en måneds pause pga. det med hormonerne osv

Udover det har jeg kun problemer med at vente til svar på blodprøven i næste uge

Anmeld

12. oktober 2010

jennas

BubbieBear skriver:

Øv øv øv! Det er jeg virkelig ked af at høre!!!  

Kan godt forstå du har brug for en lille pause nu.

Jeg læste et sted at man næsten altid skulle holde en måneds pause pga. det med hormonerne osv

Udover det har jeg kun problemer med at vente til svar på blodprøven i næste uge

Tak

Åh ja det er sgi hårdt...men vi klare det nok også denne gang. Der er ligesom ikke meget andet at gøre  Har idag læst utroligt mange indlæg, på diverse steder, omkring et utal af par som har forsøgt at blive gravide i en del år og været igennem et utal af behandlinger! De fleste holder stadig fanen højt Den kunst skal man da prøve at efterligne. Synes du ikke Tror også på, at man kan udholde meget hvis der er noget man virkelig ønsker højt. Skal så også lige påpege, at de fleste par har et eller 2 børn idag efter alle de utallige forsøg

Rigtigt dejligt at høre du i det mindste ikke har blødt  Fortsæt lige sådan ikke Det vil oprigtigt glæde mig hvis i får gevinst denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.