Købe wheely bug i udlandet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Malene84

sarahb skriver:

vil i helst ha den bliver sendt hjem til mig, eller inde på mit job på købmagergade. (jeg bor i brønshøj)
Det er op til jer hvad der er lettest osv?

Jeg er ligeglad... kæresten arbejder i Brønshøj (han kan evt. smide Runas af hos dig søde)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

sarahb

Malene84 skriver:

Jeg er ligeglad... kæresten arbejder i Brønshøj (han kan evt. smide Runas af hos dig søde)...

kan i ikke finde ud af hvad der er lettest og så når i er klar får i konto nummer så bestiller jeg med det samme...

Anmeld

15. oktober 2010

mor_sabina

lisbethita skriver:

SEJEST!!!!!!!! Mega godt tip, der!!! Hvilken størrelse er den bedste at købe??? Kram 

Vi købte den lille og den kører han rigtig fint på nu (han er først lige begyndt at få øje på den og han er 17 mrd) men jeg vil næsten sige at inden de begynder at kunne bruge den så er der ikke længe til at de skal have den store. Det er selvfølgelig svært når jeg ikke har set den store i forhold til. Men mindes at den vuggestue jeg var i, der var børnene for små til den store wheely men da de rundes de 2,5 så skulle de bruge den store.

Anmeld

15. oktober 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Det er nemmest for mig i Købmagergade da jeg så kan tage metroen hjem

Du bestemmer søde... Jannick arbejder i Brønshøj... han kan tage Runas med i bilen og smide den hjem til dig. Dit valg!!! Vi kan også hente dem på Købmagergade

Anmeld

15. oktober 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

Du bestemmer søde... Jannick arbejder i Brønshøj... han kan tage Runas med i bilen og smide den hjem til dig. Dit valg!!! Vi kan også hente dem på Købmagergade

Ihhh det må han meget gerne!!!

Anmeld

15. oktober 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Ihhh det må han meget gerne!!!

super!!! lad os bestille

Anmeld

15. oktober 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

super!!! lad os bestille

Jeps!

Anmeld

15. oktober 2010

dorthemus

sarahb skriver:

kan i ikke finde ud af hvad der er lettest og så når i er klar får i konto nummer så bestiller jeg med det samme...

Jeg er klar til at bestille et styks STOR MARIEHØNE  For at vi ved hvor meget vi skal overføre så kan du/vi lige se hvad den aktuelle pund står i:

http://valutaomregneren.dk/valuta-omregner.htm

Så vidt jeg kan se er det 49 + 6 lig med 55 pund. I danske: 466,49 kr.

Anmeld

15. oktober 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

super!!! lad os bestille

Se mit svar til Sara længere nede....

Anmeld

15. oktober 2010

sarahb

dorthemus skriver:

Jeg er klar til at bestille et styks STOR MARIEHØNE  For at vi ved hvor meget vi skal overføre så kan du/vi lige se hvad den aktuelle pund står i:

http://valutaomregneren.dk/valuta-omregner.htm

Så vidt jeg kan se er det 49 + 6 lig med 55 pund. I danske: 466,49 kr.

den koster 49,99 pund så det bliver 474,89 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.