Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: min mor sagde helt klart den store, da de små hurtigt bliver for små. Så vi fik den største og nu skal jeg købe den store til min nevø. Så hvis i er fra kbh området kan vi købe sammen.
min mor sagde helt klart den store, da de små hurtigt bliver for små. Så vi fik den største og nu skal jeg købe den store til min nevø. Så hvis i er fra kbh området kan vi købe sammen.
hey jeg er også med - og jeg ska ha 2
Malene84 skriver: hey jeg er også med - og jeg ska ha 2
sarahb skriver: jamen så har vi jo 4 der skal til for at få det sendt.. Hvordan gør vi,og hvor i kbh bor i?? Så kunne i evt overføre til mig og så bestiller jeg til os.
jamen så har vi jo 4 der skal til for at få det sendt.. Hvordan gør vi,og hvor i kbh bor i?? Så kunne i evt overføre til mig og så bestiller jeg til os.
Det er fint Så at fragten er 17,99 pund..så det er ca, 4,5 til hver..med mindre det koster mere når man bestiller så mange
Jeg skal have den store mariehøne til min datter Vi bor på Frederiksberg
Jeg bor på Amager Ja hvis vi alle er lige seriøse det, så lad os bestille. Er i tvivl om hvad fanden man køber til to drenge. De skal jo have tyren - men hvad skal nummer to være for en?
dorthemus skriver: Det er fint Så at fragten er 17,99 pund..så det er ca, 4,5 til hver..med mindre det koster mere når man bestiller så mange Jeg skal have den store mariehøne til min datter Vi bor på Frederiksberg
Malene84 skriver: Jeg bor på Amager Ja hvis vi alle er lige seriøse det, så lad os bestille. Er i tvivl om hvad fanden man køber til to drenge. De skal jo have tyren - men hvad skal nummer to være for en?
sarahb skriver: vi har tigeren til vors søn og køber også tigeren til min nevø
vi har tigeren til vors søn og køber også tigeren til min nevø
aaahhhh god ide - jeg skal have en tyr og en tiger
Hvornår kan de ca. bruge de store...
OMG.... MIN LILLE LEJLIGHED ER SNART EN STOR LEGEPLADS
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128