Købe wheely bug i udlandet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

sarahb

sarahb skriver:

nope stadig 17,99 i shipping...

hverken hvis du vælger en lille eller stor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Risen

sarahb skriver:

nope stadig 17,99 i shipping...

Lækkert så vil jeg meget gerne have en lille mariehøne med hvis der er flere tilbage. Hvor bliver de leveret henne? hos malene?

Anmeld

15. oktober 2010

sarahb

Risen skriver:

Lækkert så vil jeg meget gerne have en lille mariehøne med hvis der er flere tilbage. Hvor bliver de leveret henne? hos malene?

hos mig men malenes kæreste afhenter dem til jer hos mig.

Anmeld

15. oktober 2010

Risen

sarahb skriver:

hos mig men malenes kæreste afhenter dem til jer hos mig.

perfekt hvor lækkert.. Kan du sende mig et konto og reg nummer så overfører jeg nu Tusind tak

Anmeld

15. oktober 2010

sarahb

Risen skriver:

perfekt hvor lækkert.. Kan du sende mig et konto og reg nummer så overfører jeg nu Tusind tak

har sendt brev til dig

Anmeld

15. oktober 2010

Risen

Malene84 skriver:

JAAA... det har jeg fået af vide ret tit nu

Uhh kan godt få den Kan din kæreste hente min også ? så tager jeg bare et smut forbi dig og henter den 

Anmeld

15. oktober 2010

Risen

sarahb skriver:

har sendt brev til dig

Åh har lige haft min far i røret og fortalte ham at jeg køber den , men han havde tænkt sig og give den i julegave til Clara så springer fra igen når farmand betaler  hihi.. Tak for tilbudet ellers tøser! 

Anmeld

16. oktober 2010

LC

Lige et sidespring til wheely bugs - nogle af jer der har set den nye "rulle hippo" fra babymoov - synes den er meget federe, sådan en vil jeg have fat i til min datter.

Den er ikke i sådan noget hårdt træ, men er en stor bamse på hjul i stedet. Synes bare den er så sød...

Anmeld

16. oktober 2010

NoName

dorthemus skriver:

Nå okay..syntes bare der stod fire før

Hvad med denne hjemmeside:

http://www.amazon.co.uk/

Jeg læser det som om at der er fri fragt??!!

På amazon, kan man købe en fotobog hvor man kan optage en hilsen fra personen på billedet.... synes jeg er SUPER smart... har faktisk bestilt den de kommer vist på mandag...

Anmeld

16. oktober 2010

dorthemus

noname skriver:

På amazon, kan man købe en fotobog hvor man kan optage en hilsen fra personen på billedet.... synes jeg er SUPER smart... har faktisk bestilt den de kommer vist på mandag...

Det lyder smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.