Jeg gjorde det af kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Har idag klokken 11.10 slugt den pille der sætter aborten igang....

jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.... sender dig alt den styrke jeg kan... for at du kommer hel gennem det her!!!

og søde, ingen ved om du måske alligevel ville have aborteret vel?  stress og bekymringer er ikke godt når man er gravid!!

stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Ida.

masser af tanker

Anmeld

11. oktober 2010

Ranarupta

Sødeste... Jeg ved heller ikke helt, hvad jeg skal sige...
Jeg er simpelthen så ked af det på dine vegne, men bliver så stolt af dig - selvom vi "kun" kender hinanden herinde fra.
Jeg synes, at det er så fantastisk stærkt af dig, og jeg synes også at det er meget tydeligt, at du gør det af kærlighed!

Jeg sender dig alle mine kram og varmeste tanker - og håber, at du har det nogenlunde efter omstændighederne?

Knus, Karina 

Anmeld

11. oktober 2010

ooo

Kære du.

Det er hårdt lige nu, men som du selv siger, så er det en nødvendighed at det bliver gjort, og det er af kærlighed til fosteret.

Jeg har tænkt på dig idag, og håber meget at det bliver så skånsomt som overhovedet muligt for dig.

Mange kram herfra

M.

Anmeld

11. oktober 2010

Bondepigen

Kæmpe kram!!!

Håber det er hurtigt overstået!!!

Anmeld

11. oktober 2010

Jules

Massere af tanker til dig søde ven... Håber det er forløbet som det skulle...

Tusinde kram til dig!

Anmeld

11. oktober 2010

Dictes mor

du får et kæmpe knus!

Anmeld

11. oktober 2010

Ida.

Hvordan har du det idag søde? Tænker på dig!

Anmeld

11. oktober 2010

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

Hvordan har du det idag søde? Tænker på dig!

Tak fordi du spørger. Jeg har det ok bortset fra kvalme og opkast. Jeg har fået forklaret mig selv at nu er der ingen vej tilbage så nu ser jeg bare frem til at ha fået det ud af kroppen så jeg ligesom kan blive mig selv igen. Prøver at fokusere på noget andet - feks på om vores forhold kan reddes. Er hele tiden så meget i tvivl om det er det rigtige at blive sammen eller ej.....

Anmeld

11. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Tak fordi du spørger. Jeg har det ok bortset fra kvalme og opkast. Jeg har fået forklaret mig selv at nu er der ingen vej tilbage så nu ser jeg bare frem til at ha fået det ud af kroppen så jeg ligesom kan blive mig selv igen. Prøver at fokusere på noget andet - feks på om vores forhold kan reddes. Er hele tiden så meget i tvivl om det er det rigtige at blive sammen eller ej.....

Et stort kram herfra - jeg håber du kommer ovenpå igen hurtigt og finder en masse lyspunkter som kan trøste lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.