Submarino

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Bayze

MorTilGustav skriver:

Tak for "advarslen" - så skal jeg helt sikkert se den! Super når der endelig er nogen der bryder tabuer

Det er som sagt, på en meget barsk måde, en rigtig god film. Så den kan varmt anbefales, men man skal vide hvad man går ind til. En film der bliver siddende i maven på én flere dage efter, er jo som regel en god film, fordi så har den rørt én og er dermed ikke ligegyldig. Men derfor kan den jo godt samtidig være en hård omgang! jeg er sikker på at den også ville have gjort dybt indtryk på mig før jeg blev mor, men jeg skal love for at det er blevet anderledes nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Bayze

CamillaValby skriver:

Så må den da helt klart ses i morgen

Jeg købte den lige så snart den kom ud. Kender dog også en der er med i filmen.

tak for feedback

Selv tak og god fornøjelse

Anmeld

17. oktober 2010

wamse

Så har jeg også set filmen, hold da op den er hård. Stakkels børn og det sociale arv fortsætter bare.............Selvom den er hård, synes jeg absolut at det er en film der er værd at se

Anmeld

17. oktober 2010

Lise

Lejede den i fredags, da jeg jo måtte se den. Elsker Thomas Vinterbergs film - synes manden er genial!

For fannan en rå og barsk film   Men god ja...  er glad for at jeg har set den, men vil aldrig se den igen!

Anmeld

17. oktober 2010

Bayze

wamse skriver:

Så har jeg også set filmen, hold da op den er hård. Stakkels børn og det sociale arv fortsætter bare.............Selvom den er hård, synes jeg absolut at det er en film der er værd at se

Ja, den er god, ikke Men forbered dig på at den sidder i maven noge dage

Anmeld

17. oktober 2010

Bayze

Lise skriver:

Lejede den i fredags, da jeg jo måtte se den. Elsker Thomas Vinterbergs film - synes manden er genial!

For fannan en rå og barsk film   Men god ja...  er glad for at jeg har set den, men vil aldrig se den igen!

God, ja! men også lidt selvpineri - som du siger, så er det altså ikke sådan en man ser igen for hyggens skyld

Anmeld

17. oktober 2010

wamse

Bayze skriver:

Ja, den er god, ikke Men forbered dig på at den sidder i maven noge dage

Jeg valgte også at holde pause i den, for synes lige det var lidt hårdt. Men absolut en god film

Anmeld

18. oktober 2010

Maria.

Jeg fortrød lidt da jeg havde set den.. Var i biffen og se den, men det var mandens tur til at vælge film.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.