Submarino

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Bayze

Har lige set den i aften - er der nogen af jer der har set den?? Don´t do it!! Den er simpelthen noget af det fæleste jeg længe har set. Vildt god film, men du godeste hvor var den barsk, jeg kan næsten ikke få luft. Den smasker et moderhjerte til plukfisk - så er I advaret!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Tina2

Bayze skriver:

Har lige set den i aften - er der nogen af jer der har set den?? Don´t do it!! Den er simpelthen noget af det fæleste jeg længe har set. Vildt god film, men du godeste hvor var den barsk, jeg kan næsten ikke få luft. Den smasker et moderhjerte til plukfisk - så er I advaret!!

Hvad er det for en film, den har jeg ikke hørt om!

Anmeld

15. oktober 2010

Low

Jeg har faktisk ikke fået set den selv om jeg er statist i den

Anmeld

15. oktober 2010

Steph_Laurits

Low skriver:

Jeg har faktisk ikke fået set den selv om jeg er statist i den

Nææh, hvor henne i filmen?

Har overvejet at se den, så må jeg jo lige holde øje

Anmeld

15. oktober 2010

CamillaValby

Så må den da helt klart ses i morgen

Jeg købte den lige så snart den kom ud. Kender dog også en der er med i filmen.

tak for feedback

Anmeld

15. oktober 2010

Low

StephanieJ skriver:

Nææh, hvor henne i filmen?

Har overvejet at se den, så må jeg jo lige holde øje

Hvor faren til drengen stjæler noget legetøj i BR og løber ud at butikken. Så løber han blandt andet også forbi mig men det er sikkert avært at se for jeg er bare en person som går på gaden . Jeg gjorde også bare for oplevelsen, det var meget sjovt at se hvad der sker når de skal lave en film

Anmeld

15. oktober 2010

MorTilGustav

Tak for "advarslen" - så skal jeg helt sikkert se den! Super når der endelig er nogen der bryder tabuer

Anmeld

15. oktober 2010

Vidunderligeunger

Bayze skriver:

ja har godt set den, og overvejede at  lave indlægget, som du lige har gjort, for den film er virkelig ikke for sarte sjæle... :/

Anmeld

15. oktober 2010

Marco2

Fik tilbudt at låne den i weekenden, men det ku' jeg godt fornemme at jeg ikke kunne holde til så sagde nej tak.

Tror slet ikke det er noget for mig. Den er for barsk.

AG

Anmeld

15. oktober 2010

Bayze

BlyViol skriver:

ja har godt set den, og overvejede at  lave indlægget, som du lige har gjort, for den film er virkelig ikke for sarte sjæle... :/

Nej, den er SÅ skrækkelig! Seriøst, jeg nærmest hulkede af gråd! Den er barsk uanset hvad, men efter jeg er blevet mor kan jeg slet ikke se den slags mere, så meget ved jeg nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.