Lad os mindes dem der blev taget fra os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

TbCp

Jeg mindes - HVER EVIG ENESTE DAG - min elskede lillesøster, min bedste veninde og fortrolige, som døde i januar 2006.... 18 år gammel.
Hun havde ikke haft et nemt liv men hun var altid fuld af højt humør og var en fighter uden lige!
Lægerne har flere gangs sagt, "Hvis hun skal overleve dette, så skal der et mirakel til" ... og miraklet skete flere gange.
Men i januar 2006 kunne hendes lille krop ikke klare mere, efter 10 års sygdom...

Hun nåede aldrig at møde min mand og min datter...
Min elskede søs.... jeg savner dig HVER DAG!

Jeg mindes også min skønne mormor som døde for 16 år siden, kun 62 år gammel. Den fantastiske dame, en lille bitte dame med et KÆMPE stort hjerte!

Jeg mindes min pap-farmor som efter lang tids sygdom døde for mange år siden... og min pap-farfar som døde nogle år efter.
De var som den farmor og farfar jeg aldrig har haft.

Og jeg mindes min niece, som jeg aldrig fik lov at møde, hun døde i maven på min søster 1 md. før termin - sov sødt lille Emma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Bare mig..

Puha, hvor er det altså bare hamrende hårdt, at læse jeres smukke smukke ord til jeres kære.. Hvor er der mange, der er gået bort pga den latterlige kræft.. Jeg kan næsten ikke bære det!

Og alle jer der har mistet en der var enormt nær! Puha! Jeg fælder lige en tårer.. Jeg gruer for den dag min egen mor, far, mormor, morfar, farmor eller en eller anden nær går bort! Jeg kan ikke klare tanken!!!

Jeg har kun oplevet én nær dø, mens jeg har været her; Min kære kære oldemor! Hun sov, i en alder af 100 år (3 dage før hendes 101 års fødselsdag) stille ind! "Du er savnet, men det var okay du ville sove stille ind". - Hun fik det dårligt pga hendes alder, og vidste jo godt hvor det ville føre hen, så hun fik en mindre depression.    Sov godt oldemor!

Jeg vil også lige mindes min kusines gode gode kammerart, som døde i en bilulykke for nogen år tilbage.. En bil ramte dem i siden, og det måtte blive hans død! Sov godt Nicklas vs. Cremen!

Anmeld

9. oktober 2010

Sabina92

Mindes Jacob der tog sit eget liv

- Efter mange år med problemer, har endelig fået fred..

desværre i en alt for tidlig alder, hvorfor så folk det ikkè?

Anmeld

9. oktober 2010

CarinaSB

Jeg vil mindes min svigermor der døde i Marts meget pludeselig kun 53 år gammel 

Min veninde som blev kørt ned 10 min efter at vi havde sagt farvel som bare blev efterladt i en grøft af ham der kørte hende ned .. Du vil altid være savnet skat .. Tænker på dig hver evig eneste dag 

Anmeld

9. oktober 2010

>>Carina<<

CarinaSB skriver:

Jeg vil mindes min svigermor der døde i Marts meget pludeselig kun 53 år gammel 

Min veninde som blev kørt ned 10 min efter at vi havde sagt farvel som bare blev efterladt i en grøft af ham der kørte hende ned .. Du vil altid være savnet skat .. Tænker på dig hver evig eneste dag 

Fuck hvor skrækkelig at han bare efterlod hende. Ikke nok med at ha været skyld i hendes død men ligefrem at efterlade hende. Håber de fandt ham og han fik sin straf

Anmeld

9. oktober 2010

JacobsMoar

Jeg mindes den gladeste, dejligste lille pige Martha.. Min mors kusines datter.. Hun døde d. 29. november sidste år, kun 4½ år gammel.. Knap et år efter hendes sygdom blev opdaget..

Jeg tænker på dig hver dag Martha, du var noget helt helt specielt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.