Lad os mindes dem der blev taget fra os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

>>Carina<<

For seks år siden døde en af mine rigtig gode veninder. Hun var samme alder som mine forældre men har altid været en slags reservemor/veninde som jeg talte om veninde ting med som jeg ik følte jeg ku med min mor. Hun fik konstateret cancer og det gik så lynhurtigt at jeg aldrig nåede at sige farvel. Og det gør stadig så forfærdelig ondt at tænke på syns jeg. Jeg ville så gerne at hun havde mødt min søn. Jeg ville så gerne at hun vidste og så at jeg har det godt og klarer livet godt og har en god mand og verdens dejligste dreng. Ved hun ville ha elsket ham som var han hendes egen. Puha kom lige til at fælde en tåre igen.

Jeg mindes min elskede morfar som blev taget fra os for 1 år siden (her d.23/10). Han døde 1 1/2 uge før jeg fødte og jeg savner ham hver dag og ville ønske han havde nået at møde min søn. Jeg tog til Jylland og sagde farvel (han lå i koma) og fortalte hvor højt jeg elskede ham og at jeg ville give min søn alt den kærlighed som min morfar havde givet mig. Et døgn efter døde han. Jeg er så taknemmelig og glad for at jeg tog den lange vej selvom jeg var højgravid. Var gået over termin da jeg var til hans begravelse. Gud hvor jeg savner ham ;-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

>>Carina<<

Jeg mindes også min gamle venindes mor som også døde af cancer efter kort tid.
Jeg mindes også min barndomsveninde som desværre blev taget fra os i en alt for tidlig alder. 8-9 år mener jeg. Hun døde i en bilulykke sammen med sin far

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

For 7 år siden mistede jeg min P-mor...  Faktisk lige præcis i Tirsdags er det 7 år siden... 

Hun døde heldigvis hjemme i hendes seng, som var hendes ønske... Den nat hun døde, skulle jeg om aften til Belgien på studietur.. Jeg tog dog også afsted så jeg havde andet at tænke på... End at sidde hjemme og trille tommelfingere... 

Dagen efter jeg kom hjem fra Belgien, var begravelsen.. Den smukkeste begravelse jeg har været til... 

Hun døde af en blodprop i hjernen... 

Hun har været der for mig lige siden jeg flyttede ind hos dem som 2 årige... 

Anmeld

8. oktober 2010

BabyStella!

For 10 år siden mistede jeg min svigermor til brystkræft

Og for 5 år siden min Farfar, som døde af lungebetændelse - en måned efter døde min Farmor af savn. Det siger lægerne - hun fejlede intet!

til dem!

Anmeld

8. oktober 2010

>>Carina<<

BabyStella! skriver:

For 10 år siden mistede jeg min svigermor til brystkræft

Og for 5 år siden min Farfar, som døde af lungebetændelse - en måned efter døde min Farmor af savn. Det siger lægerne - hun fejlede intet!

til dem!

Det syns jeg tit man hører om med ældre mennesker. Der sker bare noget med den efterladte. Min mormor er for forandret efter min morfar døde :-(

Anmeld

8. oktober 2010

frk Jensen

En gammel kammerat døde tirsdag morgen.. Han havde taget en overdosis sovepiller.. Det er underligt.. Vi har festet sammen, lavet sjov og ballade.. tja.. 24 år og igang med livet.. Det ønskede han ikke mere.. R.I.P Jacob Schnoor..

Min morfar... Min elskede morfar.. Han døde for 5 år siden af kræft i hjernen... Skod kræft..

Anmeld

8. oktober 2010

bette

min mor døde for 5 år siden af kræft  savner hende helt vildt!!

min mormor døde året efter...

og min morfra døde sidste år  

min bedstemor døde i år

Anmeld

8. oktober 2010

smokin

Jeg mindes min venindes datter som døde i maven på hende 3 dage før termin. i Juni måned i år

Anmeld

8. oktober 2010

>>Carina<<

Zette skriver:

Jeg mindes min venindes datter som døde i maven på hende 3 dage før termin. i Juni måned i år

Åh hvor forfærdeligt

Anmeld

8. oktober 2010

Mimic

jeg mindes

min onkel der døde i maj 2000

min far der døde 18 januar 2001, han tabte kampen mod alkoholen

min mormor der døde 18 marts 2001

min tante der døde efter en kort men heftig kamp mod kræften

min kære bedste der var livstræt og efter slt alt for lang tid, endelig fik fred...

R.I.P allesammen, i er savnede hver og en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.