Hvem har det største værelse hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Pige2009

Vi sover sammen nu, da vi kun bor i 2-værelses lejlighed, men når jeg flytter i noget større, vil Laura få det største værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Svei

Heise skriver:

NEEEEJ! Er sikker på, de synes, det er dejligt, at du er der!

Men den anden dag fik jeg da lige bemærkningen fra Bertram-....ihhh mor, du snakker hele tiden...

Anmeld

8. oktober 2010

SiLiMiMa

Jbk skriver:

Men den anden dag fik jeg da lige bemærkningen fra Bertram-....ihhh mor, du snakker hele tiden...

hihihi, ja sådan kan det gå

Anmeld

8. oktober 2010

Nemesis

Vi har det største! Men det er også forældresoveværelset. De 4 børneværelser er faktisk alle lige store. Der er et der lidt mindre og det har Sara pt. Sara sover jo så i soveværelset og det bliver hun ved med indtil hun selv kan stå ud af en seng og GÅ ned til os...så det bliver nok omkring det samme tidspunkt som det store flytter ud...

Så kan Sara flytte i et lidt større værelse ..

:-) Sisse

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

SussieThyssen skriver:

Ja sådan er vi så forskellige.
Nu har mine unger altid fået lov til at brede sig i stuen..og hvad jeg ikke har haft af legobyer, racerbaner og bondegårdsopstillinger igennem årene er ikke småting, somme tider flere uger i træk.
Men jeg synes nu bare det er skønt.
Det bringer ungerne og deres verden i centrum

Vores seng er 2,10 m bred og 2,25 lang fordi jeg har sådan en stooor mand

Nu skal vi jo allesammen være her i huset...og ikke kun et af børnene...så hensyn og gensidig respekt synes jeg er vigtigt...men det er jo forskelligt hvor meget børn får lov at sætte dagsordenen.

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

Nu skal vi jo allesammen være her i huset...og ikke kun et af børnene...så hensyn og gensidig respekt synes jeg er vigtigt...men det er jo forskelligt hvor meget børn får lov at sætte dagsordenen.

Ja så sandelig da..og det at børn møder forskellige måder at gøre tingene på, gør dem jo også langt mere smidige og parat til at respektere andres grænser og regler.
Så der er vi helt enige.

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

SussieThyssen skriver:

Ja så sandelig da..og det at børn møder forskellige måder at gøre tingene på, gør dem jo også langt mere smidige og parat til at respektere andres grænser og regler.
Så der er vi helt enige.

Ok...i det andet indlæg skrev du da ellers man ikke skulle hoppe i sofane for så kunne de ikke finde ud af de ikke måtte det andre steder...

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

Ok...i det andet indlæg skrev du da ellers man ikke skulle hoppe i sofane for så kunne de ikke finde ud af de ikke måtte det andre steder...

Det er også min holdning..og er det stadigvæk, men kan man som du, sørge for at lære dem, at man kun må sådan hjemme og ikke ude, så er det jo ikke noget problem.
Fik bare ikke skrevet det særligt uddybende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.