Hvem har det største værelse hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

ekzunz

Herhjemme har Kim det største værelse. Det er ca. 20m2. Kim er autist og bliver 18 lige om lidt, og han bruger sit værelse ret meget. Vores soveværelse er vist det næststørste, og de andre 4 værelser har vist nogenlunde samme størrelse.

Jeg synes faktisk ikke at de mindste bruger deres værelse mest, selvfølgelig er der perioder hvor de finder et eller andet interessant på værelset, men ellers synes jeg at legetøjet bliver slæbt derhen hvor vi nu er. Men Kenneth på næsten 16 har også et af de små værelser, og det er faktisk ikke særligt hensigtsmæssigt, for når han skal have mere end 1 overnattende så er der ikke plads, og han er ret social, så han kunne sagtens bruge Kims værelse - det ville være en meget bedre løsning. Eneste ulempe ved det er at han så har mange flere m2 til at smide tøj på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Svei

Znuzke skriver:

Herhjemme har Kim det største værelse. Det er ca. 20m2. Kim er autist og bliver 18 lige om lidt, og han bruger sit værelse ret meget. Vores soveværelse er vist det næststørste, og de andre 4 værelser har vist nogenlunde samme størrelse.

Jeg synes faktisk ikke at de mindste bruger deres værelse mest, selvfølgelig er der perioder hvor de finder et eller andet interessant på værelset, men ellers synes jeg at legetøjet bliver slæbt derhen hvor vi nu er. Men Kenneth på næsten 16 har også et af de små værelser, og det er faktisk ikke særligt hensigtsmæssigt, for når han skal have mere end 1 overnattende så er der ikke plads, og han er ret social, så han kunne sagtens bruge Kims værelse - det ville være en meget bedre løsning. Eneste ulempe ved det er at han så har mange flere m2 til at smide tøj på...

Jeg synes mine gør...eller de leger virkelig meget sammen de to små på, men som børn af en mor der er meget hjemme, så har de måske brug for fred fra mig...

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Her hjemme har Lucas det største lige pt men det er så også det eneste der er lige nu. Men når vi bliver færdige med første salen bliver der lavet 2 børneværelser der oppe og intet andet. Men vi får det store nedeunder da der er plads til skabe og det er der ikke oven på da det er skrå vægge så de får vel de små og vi det store da vi skal bruge nogen skabe til at vores tøj osv. 

Anmeld

8. oktober 2010

SiLiMiMa

Jbk skriver:

Ja, lige her i mit kæmpe store hus-projekt sidder jeg med et sygt barn og stresser lidt over jeg ikke kan nå at lave noget over i huset.

Men altså, kom til at tænke på hvordan I andre har fordelt værelser, har I det store eller lille eller hvordan og hvorfor?

Jeg har valgt at i samråd med de tre overordnede... at den ældste får det lille værelse, den mindste det største og Bertram og jeg et hvert som vel er midt imellem... (dvs jeg deler jo med drengene da de sover ved mig, så jeg ikke et væresle selv, endnu)  synes ikke de har brug for så meget plads når de er store som når de er små..

Hvad har i valgt?

her har simon et værelse på 18 kvm, Lines er en lille smule større og mille og maia deler vores tidligere soveværelse som er 21 kvm.

selv har vi nu soveværelse i den tidligere spisestue, som er 20 kvm.

knus heise og god bedring til den syge

Anmeld

8. oktober 2010

>>Carina<<

Vi er ved at lave 1 sal og der blir fire næsten lige store værelser. jeg ville da gerne eje et kæmpe hus hvor magnus ku få et større værelse og ville da også gerne selv ha et stort lyst soveværelse med walk in og eget badeværelse

Anmeld

8. oktober 2010

SiLiMiMa

Jbk skriver:

Jeg synes mine gør...eller de leger virkelig meget sammen de to små på, men som børn af en mor der er meget hjemme, så har de måske brug for fred fra mig...

NEEEEJ! Er sikker på, de synes, det er dejligt, at du er der!

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

Jeg har det største værelse, for jeg har 2 stk. elevationssenge og dem er der ikke plads til ellers :-) I den gamle lejlighed havde begge børn store værelser og jeg havde et lille of det var så bøvlet at få nyt sengetøj på min senge, da man ikke kunne gå rundt om den.

Anmeld

8. oktober 2010

Mathilde

Vi har kun to værelser i vores hus. Det største er soveværelse og det lille er Celinas værelse.

Celina sover hos os om natten og om dagen er hun i stue og køkken, hvor hun har de fleste af hendes legesager. Hendes værelse bliver stort set kun brugt til puslerum og til opbevaring af hendes tøj og andre ting der er hendes. Derfor er det mest praktisk for os sådan

Anmeld

8. oktober 2010

SaNiNa

Nu er ingen af vores værelser stor men det som er størrst har Nicklas for vi bruger jo kun vores til at sove i

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

Vi har det helt store til soveværelse.

Men ellers er deres værelser lige store :-)

Så det bliver ikke det de kommer op og skændes over når de bliver ældre ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.