Anonym skriver:
Er lige kommet hjem efter at ha været inde på gynækologisk ambulatorium til forundersøgelse. Jeg havde forberedt mig på at ville have den kirurgiske abort da jeg har læst så meget ubehageligt om den medicinske, men de fortæller mig så derinde at hvis jeg vælger den kirurgiske abort så kunne jeg først få en tid den 29/10. Åh shit det er godt nok lang tid til - Den tanke kan jeg slet slet ikke holde ud. Jeg kunne ikke lade være med at græde. Jeg følte mig derfor tvunget til at vælge den medicinske abort.
Jeg har nu fået dræber pillen med hjem. Skal tage den søndag formiddag. Ved sgu ikke hvordan pokker jeg nogensinde får sunket den pille. Den pille der dræber det lille foster - findes der en værre måde at blive tortureret på???? Sidder her og kigger på den lille brune kuvert med pillen i. Det hele føles bare så skide uvirkeligt
Pillen vil give mig menstruationslignende smerter og blødning.
Tirsdag morgen skal jeg så ind på sygehuset hvor jeg får lagt to stikpiller op som skal gøre at jeg udstøder fosteret. Det vil give mig en masse dumme smerter - meget kræftige mens. smerter (ja ja kald dem bare en form for veer for det er jo det der sker....) De får livmoderen til at trække sig sammen så den tømmer sig. Så vil der komme en masse blod. Jeg vil selvf få smertestillende medicin, men har bare læst at det bare ikke tager alle smerter. Og der er selvf også bivirkninger; hovedpine, kvalme, diarre, opkast - og jeg er typen der altid tar imod dem ALLEsammen :s
Derefter vil jeg så bløde 10-20 dage - jamen så kan jeg da rigtig blive mindet om det hele tiden, 
Cirka 16 dage efter skal jeg så ind til kontrol for at være sikker på at det hele er som det skal være.
hej søde.
Puha det er så hårdt, kan godt forst du har det af h. til.
Men søde jeg har fået en, og jeg var overrasket hvor let det gik, og synes slet ikke det var slemt.. Overhoved ikk. Det var slet ikke som jeg havde forestillet mig. Så det var faktisk slet ikke noget hårdt. Det går super stærkt og ja du bløder men ikke mere end en kraftig mens. Hos mig i hvert tilfælde.
Jeg sender dig alle mine tanker og du smsér mig bare hvis du vil spørge mig om noget eller trænger til at skrive lidt sammen..
Jeg er her for dig.
Kæmpe knus Sarah
Anmeld