Forundersøgelse på gynækologisk ambulatorium

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Er lige kommet hjem efter at ha været inde på gynækologisk ambulatorium til forundersøgelse. Jeg havde forberedt mig på at ville have den kirurgiske abort da jeg har læst så meget ubehageligt om den medicinske, men de fortæller mig så derinde at hvis jeg vælger den kirurgiske abort så kunne jeg først få en tid den 29/10. Åh shit det er godt nok lang tid til - Den tanke kan jeg slet slet ikke holde ud. Jeg kunne ikke lade være med at græde. Jeg følte mig derfor tvunget til at vælge den medicinske abort.

Jeg har nu fået dræber pillen med hjem. Skal tage den søndag formiddag. Ved sgu ikke hvordan pokker jeg nogensinde får sunket den pille. Den pille der dræber det lille foster - findes der en værre måde at blive tortureret på???? Sidder her og kigger på den lille brune kuvert med pillen i. Det hele føles bare så skide uvirkeligt :( Pillen vil give mig menstruationslignende smerter og blødning.

Tirsdag morgen skal jeg så ind på sygehuset hvor jeg får lagt to stikpiller op som skal gøre at jeg udstøder fosteret. Det vil give mig en masse dumme smerter - meget kræftige mens. smerter (ja ja kald dem bare en form for veer for det er jo det der sker....) De får livmoderen til at trække sig sammen så den tømmer sig. Så vil der komme en masse blod. Jeg vil selvf få smertestillende medicin, men har bare læst at det bare ikke tager alle smerter. Og der er selvf også bivirkninger; hovedpine, kvalme, diarre, opkast - og jeg er typen der altid tar imod dem ALLEsammen :s

Derefter vil jeg så bløde 10-20 dage - jamen så kan jeg da rigtig blive mindet om det hele tiden, :(

Cirka 16 dage efter skal jeg så ind til kontrol for at være sikker på at det hele er som det skal være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Milka

Anonym skriver:

Er lige kommet hjem efter at ha været inde på gynækologisk ambulatorium til forundersøgelse. Jeg havde forberedt mig på at ville have den kirurgiske abort da jeg har læst så meget ubehageligt om den medicinske, men de fortæller mig så derinde at hvis jeg vælger den kirurgiske abort så kunne jeg først få en tid den 29/10. Åh shit det er godt nok lang tid til - Den tanke kan jeg slet slet ikke holde ud. Jeg kunne ikke lade være med at græde. Jeg følte mig derfor tvunget til at vælge den medicinske abort.

Jeg har nu fået dræber pillerne med hjem. Skal tage dem søndag formiddag. Ved sgu ikke hvordan pokker jeg nogensinde får sunket de piller. De piller der dræber det lille foster - findes der en værre måde at blive tortureret på???? Sidder her og kigger på den lille brune kuvert med pillerne i. Det hele føles bare så skide uvirkeligt Pillerne vil give mig menstruationslignende smerter og blødning.

Tirsdag morgen skal jeg så ind på sygehuset hvor jeg får lagt to stikpiller op som skal gøre at jeg udstøder fosteret. Det vil give mig en masse dumme smerter - meget kræftige mens. smerter (ja ja kald dem bare en form for veer for det er jo det der sker....) De får livmoderen til at trække sig sammen så den tømmer sig. Så vil der komme en masse blod. Jeg vil selvf få smertestillende medicin, men har bare læst at det bare ikke tager alle smerter. Og der er selvf også bivirkninger; hovedpine, kvalme, diarre, opkast - og jeg er typen der altid tar imod dem ALLEsammen :s

Derefter vil jeg så bløde 10-20 dage - jamen så kan jeg da rigtig blive mindet om det hele tiden,

Cirka 16 dage efter skal jeg så ind til kontrol for at være sikker på at det hele er som det skal være.

det lyder ufatteligt ubehageligt stakkels dig. stort kram.

Anmeld

8. oktober 2010

oo

ja, det er virkelig barskt med den medicinske. altså det er jo barskt uanset hvad!! men den medicinske skulle være ganske forfærdelig. jeg har en veninde der mistede ufrivilligt for flere år siden og hun sagde til mig (dengang jeg troede jeg skulle vælge mellem medicinsk og kirurgisk abort, du ved) at jeg skulle vælge indgrebet med narkose, fordi det var så ufatteligt hårdt at bløde og have de smerter. og så kan man altså risikere at se sit foster...altså den klump der kommer ud. uf!

hvis jeg ku, så tog jeg dig og pakkede dig ind i vat og satte dig på min sofa med en kop varm the og en kanelbolle og så fik jeg alting til at forsvinde uden blod og smerter

Anmeld

8. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

søde søde ven!!!!!

det er svært at sætte sig ind i hvor hårdt det er, det du nu skal igennem... jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for dig, hjælpe dig på en eller anden måde...

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

ja, det er virkelig barskt med den medicinske. altså det er jo barskt uanset hvad!! men den medicinske skulle være ganske forfærdelig. jeg har en veninde der mistede ufrivilligt for flere år siden og hun sagde til mig (dengang jeg troede jeg skulle vælge mellem medicinsk og kirurgisk abort, du ved) at jeg skulle vælge indgrebet med narkose, fordi det var så ufatteligt hårdt at bløde og have de smerter. og så kan man altså risikere at se sit foster...altså den klump der kommer ud. uf!

hvis jeg ku, så tog jeg dig og pakkede dig ind i vat og satte dig på min sofa med en kop varm the og en kanelbolle og så fik jeg alting til at forsvinde uden blod og smerter

Åh ville være helt fantastisk hvis du virkelig kunne gøre det du ønskede - du skal vide at tanken varmer rigtig meget Trine så tusind tak!!!!

Det der holder mig oppe mht den medicinske abort er at det hele er overstået før jeg ville få foretaget den kirurgiske så selvom det blir noget værre pinefuldt noget, ja så er det desværre den metode der gør det hurtigst. Det er sgu bare så fandens uretfærdigt altsammen :( :( Men mit allersidste tjek efter denne form for abort er den 28. og det var først den 29. jeg kunne få en tid til den kirurgiske så....... Jeg ber bare til at det hele forløber mindre problematisk.

Hun sagde at eftersom det kun er to år siden jeg har født så ville jeg nok ikke føle det så slemt fordi kroppen har været i fødsel for forholdsvist kort tid siden. De anbefaler den medicinske abort til dem der har født.

Hva er det jeg har rodet mig selv ud i :( hulk hulk hulk

Anmeld

8. oktober 2010

oo

Anonym skriver:

Åh ville være helt fantastisk hvis du virkelig kunne gøre det du ønskede - du skal vide at tanken varmer rigtig meget Trine så tusind tak!!!!

Det der holder mig oppe mht den medicinske abort er at det hele er overstået før jeg ville få foretaget den kirurgiske så selvom det blir noget værre pinefuldt noget, ja så er det desværre den metode der gør det hurtigst. Det er sgu bare så fandens uretfærdigt altsammen Men mit allersidste tjek efter denne form for abort er den 28. og det var først den 29. jeg kunne få en tid til den kirurgiske så....... Jeg ber bare til at det hele forløber mindre problematisk.

Hun sagde at eftersom det kun er to år siden jeg har født så ville jeg nok ikke føle det så slemt fordi kroppen har været i fødsel for forholdsvist kort tid siden. De anbefaler den medicinske abort til dem der har født.

Hva er det jeg har rodet mig selv ud i hulk hulk hulk

øv, jeg blir så ked af det over at du skal stå der og skulle vælge sådan nogle dumme, grimme ting!! for fanden!! du skal bare vide at vi tænker på dig

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

øv, jeg blir så ked af det over at du skal stå der og skulle vælge sådan nogle dumme, grimme ting!! for fanden!! du skal bare vide at vi tænker på dig

Det er også pisse unfair at ventetiden skal gøre at jeg føler mig tvunget til at vælge den metode som jeg frygter allermest. Jeg sagde til (og M også) at jeg simpelthen ikke kunne holde ud at vente helt til den 29. Så ville jeg sgu gå ned med flaget inden... Det her skal bare overståes! Hun var rigtig ked af at hun ikke kunne gøre noget for at hjælpe mig.

Og nu har jeg så også prøvet den der dumme dildo-skanner. Heldigvis ikke så slemt som frygtet. Og NEJ jeg kiggede IKKE på skærmen!!!!

Anmeld

8. oktober 2010

anna-jonas

Anonym skriver:

Jeg har nu fået dræber pillen med hjem. Skal tage den søndag formiddag. Ved sgu ikke hvordan pokker jeg nogensinde får sunket den pille. Den pille der dræber det lille foster - findes der en værre måde at blive tortureret på???? Sidder her og kigger på den lille brune kuvert med pillen i. Det hele føles bare så skide uvirkeligt Pillen vil give mig menstruationslignende smerter og blødning.

Derefter vil jeg så bløde 10-20 dage - jamen så kan jeg da rigtig blive mindet om det hele tiden,

Søde, søde ven.................kan slet ikke holde ud at tænke på, hvor svært du har det lige nu. Jeg håber at alt kommer til at gå uproblematisk, og at du kan få den nødvendige ro, til at arbejde med de andre svære ting i dit liv.

Sender dig en masse positive energier, og et stort, stort kram.

Mette

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

søde søde ven!!!!!

det er svært at sætte sig ind i hvor hårdt det er, det du nu skal igennem... jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for dig, hjælpe dig på en eller anden måde...

Forstår godt at det er svært at sætte sig ind i min situation. Jeg ønsker skisme heller ikke for nogen at I skal ende der. Det er virkelig grimt! Føler mig som en morder - føler jeg skal myrde mit eget barn - og det skal jeg jo egentlig også..... men ved godt jeg ikke skal tænke sådan. Bare svært at lade være!

M var med mig derinde og var en god støtte selvom han også er meget påvirket. Det hele virker bare så ondsvagt fordi vi sidder der sammen, men alligevel er han den eneste jeg har behov for der er der for mig.

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Søde, søde ven.................kan slet ikke holde ud at tænke på, hvor svært du har det lige nu. Jeg håber at alt kommer til at gå uproblematisk, og at du kan få den nødvendige ro, til at arbejde med de andre svære ting i dit liv.

Sender dig en masse positive energier, og et stort, stort kram.

Mette

Jeg kan skisme heller ikke holde det ud :( Det hele virker bare som det væreste mareridt ever. Føler mig som morder - føler jeg skal myrde mit eget barn, og ja det er vel også det jeg gør.... men ved godt jeg ikke må tænke sådan. Bare skide svært at lade være :( hulk hulk hulk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.