...nej...jo...nej...jo...måske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Pige2009

Jbk skriver:

Hvad synes I piger...hjælp mig lige her.

Jeg skulle for laaaang tid siden have været med i et blad i en artikel omkring det at tabe sig, få det bedre med sig selv, dyrke motion og blive rettet op med vha operationer. Men jeg sprang fra lige inden og sagde jeg vendte tilbage. Nu har hende journalisten lige skrevet til mig og spurgt om jeg var klar, igen, men er jeg det?

Hvad siger I, skal jeg eller skal jeg ikke?

Vil egentlig gerne gøre reklame for den kirurg jeg havde og fortælle min historie, netop fordi jeg tror det der skete med mig, de tanker jeg havde osv minder meget om mange andres mødre som måske er lidt for store og trætte og øv i det.

På den anden side, så kan jeg sgu ikke rumme at skulle vise mig med billeder osv...

Så I bestemmer, skal jeg eller skal jeg ikke?

Hvis du ikke er 100% tryg ved det, synes jeg du skulle sige nej det har jeg også stemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Bavianis

Hør her Dame:

Du er blevet så smækker lækker - og det skal du da KLART reklamere med!!!

Knus og kram

Susanne

Anmeld

8. oktober 2010

B&J

Føl om du selv har lyst

Anmeld

8. oktober 2010

Nemesis

ja jeg synes du skal gøre det! Både som inspiration til masserne som sidder derude og ønsker sig derhen hvor du er i dag, men så sandelig også for dig selv.

Tror at hvis du gør det her og sort på hvidt SER hvordan du ser ud, at du er nået i mål, at du kan se dig selv på ny.

Ikke at du ikke har accepteret dig selv, men det er det med selvopfattelsen og ens eget billede af sig selv. Der Er bare forskel på at stå foran et spejl og se forandringen og se det på papir. (ikke sikkert det giver mening )

Du har både vægttab, operationer, din motion og  din livstilsændring at fortælle om.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.