...nej...jo...nej...jo...måske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Dinna88

Jbk skriver:

Ja, den med fordommene er også en god vinkel, den har jeg slet ikek tænkt over og har heller ikke mødt dem....men måske der faktisk er fordomme på det område, endnu...

Jeg tror der er mange, men nok bare ikke lige så mange, som der er på andre områder - og derfor bemærkes de nok ikke så let  Men det kan jo også være en hjælp til andre, altså et spark i bagdelen eller evt. en hjælp på vej til det sidste skridt for at gøre det selv. Jeg kan ikke helt se noget negativt ved at skulle gøre det, udover at du selvfølgelig bliver udstillet, men det er jo ikke på en negativ måde. Går jeg da ikke ud fra? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har ikke svaret endnu, vil lige spørge: Du siger "klar til" - hvilke tanker gør du dig om hvornår man (du) er "klar"? Hvorfor føler/følte du dig ikke "klar"? Jeg spørger fordi det at ikke være klar til noget er jo egentlig bare at udskyde beslutningen - man har ikke afvist ideen endnu, så hvad skulle der til for at du blev helt klar? Hvad venter du på?

Knus

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Dinna88 skriver:

Jeg tror der er mange, men nok bare ikke lige så mange, som der er på andre områder - og derfor bemærkes de nok ikke så let  Men det kan jo også være en hjælp til andre, altså et spark i bagdelen eller evt. en hjælp på vej til det sidste skridt for at gøre det selv. Jeg kan ikke helt se noget negativt ved at skulle gøre det, udover at du selvfølgelig bliver udstillet, men det er jo ikke på en negativ måde. Går jeg da ikke ud fra? 

Nej, det vil ikke blive negativt altså tanken bag vil i hvert fald ikke. Og så tænker jeg nok der er flere fordomme ved skønhedsoperationer end ved reparerende operationer som er dem jeg har fået...mange skiller måske ikke de to former fra hinanden.

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Jeg har ikke svaret endnu, vil lige spørge: Du siger "klar til" - hvilke tanker gør du dig om hvornår man (du) er "klar"? Hvorfor føler/følte du dig ikke "klar"? Jeg spørger fordi det at ikke være klar til noget er jo egentlig bare at udskyde beslutningen - man har ikke afvist ideen endnu, så hvad skulle der til for at du blev helt klar? Hvad venter du på?

Knus

Dengang følte jeg mig bare ikke klar til at vise mig. Havde nokn ikke fundet mig selv i forhold til ydre og indre...svært at forklare..

Anmeld

8. oktober 2010

Riksen

Du skal sige nej, hvis mavefornemmelsen ikke er rigtig. Du sagde jo nej første gang - er noget ændret siden sidst? Hvis det er, og det føles rigtigt, så gør det. Men ud fra dit indlæg ville jeg mene, at din intuition eller mavefornemmelse allerede har givet dig svaret. Er du i tvivl, så lad være.

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Riksen skriver:

Du skal sige nej, hvis mavefornemmelsen ikke er rigtig. Du sagde jo nej første gang - er noget ændret siden sidst? Hvis det er, og det føles rigtigt, så gør det. Men ud fra dit indlæg ville jeg mene, at din intuition eller mavefornemmelse allerede har givet dig svaret. Er du i tvivl, så lad være.

Der er en sket meget siden jeg sagde nej...rigtig meget.

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Jbk skriver:

Hvad synes I piger...hjælp mig lige her.

Jeg skulle for laaaang tid siden have været med i et blad i en artikel omkring det at tabe sig, få det bedre med sig selv, dyrke motion og blive rettet op med vha operationer. Men jeg sprang fra lige inden og sagde jeg vendte tilbage. Nu har hende journalisten lige skrevet til mig og spurgt om jeg var klar, igen, men er jeg det?

Hvad siger I, skal jeg eller skal jeg ikke?

Vil egentlig gerne gøre reklame for den kirurg jeg havde og fortælle min historie, netop fordi jeg tror det der skete med mig, de tanker jeg havde osv minder meget om mange andres mødre som måske er lidt for store og trætte og øv i det.

På den anden side, så kan jeg sgu ikke rumme at skulle vise mig med billeder osv...

Så I bestemmer, skal jeg eller skal jeg ikke?

Jeg synes helt klart du skal gøre hvad DU synes er bedst for dig... 

At vi andre skal bestemme, kan jo blive en lille smule "tvang"... Og hvis du så ikke inderst inde har lyst... 

Så synes det er op til dig... 

Anmeld

8. oktober 2010

Dinna88

Jbk skriver:

Nej, det vil ikke blive negativt altså tanken bag vil i hvert fald ikke. Og så tænker jeg nok der er flere fordomme ved skønhedsoperationer end ved reparerende operationer som er dem jeg har fået...mange skiller måske ikke de to former fra hinanden.

Det er jo så det artiklen kan hjælpe med  

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Dinna88 skriver:

Det er jo så det artiklen kan hjælpe med  

Ja, det var jo endnu en god grund..

Anmeld

8. oktober 2010

Riksen

Der er en sket meget siden jeg sagde nej...rigtig meget.

Jamen, så gør det da. Hvis du har det godt med dig selv og din krop, og du føler at du med din deltagelse kan bidrage med noget positivt i forhold til plastikkirurgi, kost og motion, så gør det.

Igen: hvis det føles rigtigt, så gør det - hvis ikke, så lad være. Måske du skulle spørge dig selv om du vil fortryde den endelige beslutning. Vil du fortryde ikke at gøre det? Eller vil du fortryde at gøre det?

Helt overordnet synes jeg ikke at artiklen lyder som en dum ide. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.