...nej...jo...nej...jo...måske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Du skal....

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.654 visninger
33 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Svei

Hvad synes I piger...hjælp mig lige her.

Jeg skulle for laaaang tid siden have været med i et blad i en artikel omkring det at tabe sig, få det bedre med sig selv, dyrke motion og blive rettet op med vha operationer. Men jeg sprang fra lige inden og sagde jeg vendte tilbage. Nu har hende journalisten lige skrevet til mig og spurgt om jeg var klar, igen, men er jeg det?

Hvad siger I, skal jeg eller skal jeg ikke?

Vil egentlig gerne gøre reklame for den kirurg jeg havde og fortælle min historie, netop fordi jeg tror det der skete med mig, de tanker jeg havde osv minder meget om mange andres mødre som måske er lidt for store og trætte og øv i det.

På den anden side, så kan jeg sgu ikke rumme at skulle vise mig med billeder osv...

Så I bestemmer, skal jeg eller skal jeg ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

dorthemus

Uhh den er svær...idéen er jo god nok, for du er stolt af resultatet og har ikke fortrudt (så vidt jeg forstår). Men hvis du er usikker på at stå frem med billeder...så kan du risikere at fortryde bagefter.

Mærk godt efter inde i dig selv

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

dorthemus skriver:

Uhh den er svær...idéen er jo god nok, for du er stolt af resultatet og har ikke fortrudt (så vidt jeg forstår). Men hvis du er usikker på at stå frem med billeder...så kan du risikere at fortryde bagefter.

Mærk godt efter inde i dig selv

Lige netop, nok derfor jeg har trukket den....føler egentlig også mere det er tankerne og udviklingen indeni som er det vigtige, men det er naturligvis altid det ydre som er nemmest at formidle videre og have fokus på...måske jeg skulle skrive en bog...

Nej, jeg ved sgu ikke...man kan jo ikke helt vide hvordan man fremstilles før det er sendt ud.

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

Du skal da sige ja Du er jo et super smækker rollemodel, og vi andre kan se at det kan lade sige gøre. det er jo kæmpe stort, den udvikling du har været i, og den kamp du har kæmpet for at nå hertil, det er så flot.

Anmeld

8. oktober 2010

Dinna88

Jbk skriver:

Hvad synes I piger...hjælp mig lige her.

Jeg skulle for laaaang tid siden have været med i et blad i en artikel omkring det at tabe sig, få det bedre med sig selv, dyrke motion og blive rettet op med vha operationer. Men jeg sprang fra lige inden og sagde jeg vendte tilbage. Nu har hende journalisten lige skrevet til mig og spurgt om jeg var klar, igen, men er jeg det?

Hvad siger I, skal jeg eller skal jeg ikke?

Vil egentlig gerne gøre reklame for den kirurg jeg havde og fortælle min historie, netop fordi jeg tror det der skete med mig, de tanker jeg havde osv minder meget om mange andres mødre som måske er lidt for store og trætte og øv i det.

På den anden side, så kan jeg sgu ikke rumme at skulle vise mig med billeder osv...

Så I bestemmer, skal jeg eller skal jeg ikke?

Jeg synes da det lyder som en god idé - det kan du jo være at du hjælper andre gennem dine ord.  

Du kan måske også få afklaret nogle af de fordomme der er mod folk der får de operationer osv. 

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Jbk skriver:

Lige netop, nok derfor jeg har trukket den....føler egentlig også mere det er tankerne og udviklingen indeni som er det vigtige, men det er naturligvis altid det ydre som er nemmest at formidle videre og have fokus på...måske jeg skulle skrive en bog...

Nej, jeg ved sgu ikke...man kan jo ikke helt vide hvordan man fremstilles før det er sendt ud.

Nej det er nok vigtigt at have tillid til journalisten og få en vis indflydelse på hvad historien helt præcis skal omhandle....så man ikke får en grim overraskelse

Spændende hvad du når frem til

Anmeld

8. oktober 2010

Kildebakken

Synes det kommer meget an på, hvilke følelser du fik sidst du var med og om du dengang følte dig udstillet. Hvis du fik lyst til at gå med paryk og solbriller et helt år efter, så ville jeg nok ikke gøre det igen!

Har bladet et stort oplag, så er der nok en del i din omgangskreds som ser artiklen og så må du vurdere om din nuværende livssituation og din fremtid kan bære det. Men umiddelbart tror jeg mest man som læser fokuserer på artiklens budskab og ikke så meget på aktørene i den form for artikel.

Hvis du gerne vil have budskabet ud, er det dog også andre muligheder - skriv en kronik selv, send en personlig beretning til Alt for Damerne, hvor de bruger et andet navn- ikke alle artikler og journalister forventer at du stiller op og kommer med den personlige historie til mediet.

Held og lykke hvad end du vælger:-)

Anmeld

8. oktober 2010

Valle81

wamse skriver:

Du skal da sige ja Du er jo et super smækker rollemodel, og vi andre kan se at det kan lade sige gøre. det er jo kæmpe stort, den udvikling du har været i, og den kamp du har kæmpet for at nå hertil, det er så flot.

Enig:0)

Anmeld

8. oktober 2010

3rollinger

Du skal da goere det du har det bedst med.

Men nu du spoerger er det jo nok fordi du et eller andet sted har lyst til at vaere med i artiklen. Du kan jo snakke med journalisten og stille et par betingelser inden I gaar igang. For det foerste at du gerne vil tale om hvad der sker inden i én selv, naar man undergaar saadan en forandring.

Og for det andet at du gerne vil se artiklen inden den trykkes. Snak med journalisten om inden I gaar igang, hvordan hun ser artiklen og hvordan du ser den.

For at blive fremstillet som noget du ikke synes om, saa er det bedre at lade vaere.

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Dinna88 skriver:

Jeg synes da det lyder som en god idé - det kan du jo være at du hjælper andre gennem dine ord.  

Du kan måske også få afklaret nogle af de fordomme der er mod folk der får de operationer osv. 

Ja, den med fordommene er også en god vinkel, den har jeg slet ikek tænkt over og har heller ikke mødt dem....men måske der faktisk er fordomme på det område, endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.