Ka' I forstå det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Corn

Pia. skriver:

Jamen jeg tror du har det helt som mig.... - det er også favorit hundene her... Skønne, dejlige, kærlige racer...

Ja nemlig. Det er racer man sagtens tør have sammen med børn... Åhhh suk, nu er jeg helt hunde-skruk....

Måske en ny hund skal være barn nr 4 om nogen år istedet en baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

L.J.L

NEJ hvor er de bare lige til at nusse i kinderne

Åh så kære! Hvis vi havde hus og Lauritz var noget større, så havde jeg allerede været inde og plage manden!

Pia. skriver:

Og her er Lilo så.... De er så skønne begge to...

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

linselouise skriver:

NEJ hvor er de bare lige til at nusse i kinderne

Åh så kære! Hvis vi havde hus og Lauritz var noget større, så havde jeg allerede været inde og plage manden!

Hvor er du sød... Ja de er nemlig skønne begge to - ja alle 6 er jo skønne ...

Knus Pia.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Pia. skriver:

De her to skønne piger mangler satdig at finde et nyt hjem...

Heldigvis er der 5 uger endnu, til de skal flytte her fra, men de 4 andre var næsten solgt inden de var født og nu er der to prinsesser tilbage..

Luna & Lilo ...

Hvis vi måtte have 2 hunde det nye sted vi skal flytte hen, havde jeg dælme købt den ene... 

Hvor er de herlige.... 

Anmeld

8. oktober 2010

Chalala85

Hvios jeg måtte have hund så havde jeg hapset begge. Nøøøj hvor er de cute og så fine

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

MoarJ skriver:

Hvis vi måtte have 2 hunde det nye sted vi skal flytte hen, havde jeg dælme købt den ene... 

Hvor er de herlige.... 

Jamen du skulle havde været så velkommen til at købe den ene - er sikker på den ville få det rigtig godt hos jer

Knus Pia.

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

Chalala85 skriver:

Hvios jeg måtte have hund så havde jeg hapset begge. Nøøøj hvor er de cute og så fine

iiii ja det havde været dejligt hvis de kunne komme samme sted hen ... Helt fantastisk... De ville vokse op og få så stor glæde af hinanden...

Anmeld

8. oktober 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Jamen du skulle havde været så velkommen til at købe den ene - er sikker på den ville få det rigtig godt hos jer

Knus Pia.

Ja, vil også rigtig gerne, men det går ikke når vi kun må have 1 hund... 

Anmeld

8. oktober 2010

SaNiNa

Hvor er de bare kære, hvis det ikke var fordi vi skal have en anden hund i næste efterår så ville vi meget gerne have en af dem...

Håber du finder et rigtig rigtig godt hjem til de to små pus

Anmeld

8. oktober 2010

Maja_4000

Hvis bare jeg havde pladsen .. Men det går sgu ikke i en 2-værelses .. Især ikke når vi snart bliver tre (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.