Ka' I forstå det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Pia.

mor_sabina skriver:

Åhh jeg vil så gene have en lille vuf, og det skal bare være en golden det er det eneste der dur, men tiden er bare ikke rigtig nu øv øv øv øv

Golden Retrievere er også så skønne - de minder også meget om labradoren af sind og personlighed - bare en mere langhåret udgave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Pia.

Macaab skriver:

Åhhh lige præcis sådan en lille isbjørn står ´øverst på min ønske seddel....

Meeeen vi har en gammel Breton, og skal ikke have flere ind, før han er væk....

Det forstår jeg godt... Det er også en stor mundfuld at have flere hunde... Men skønne er de - og ja du har ret, de ligner nemlig små isbjørneunger...

Anmeld

8. oktober 2010

>>Carina<<

århhhhhh de er kære.
Ville ønske at vi ku ha en af dem men har desværre ikke plads med to hunde og tre børn i forvejen.
Håber du finder et kærligt hjem til dem

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina

Pia. skriver:

Golden Retrievere er også så skønne - de minder også meget om labradoren af sind og personlighed - bare en mere langhåret udgave...

Vi har haft to hunde i mit barndomshjem, begge retriwere og de blev begge 14 år. FANTASTISKE hunde go i mit hoved er det et familiemedlem som skal være der i mange år, ikke en man skifter ud som vinden blæser. Åhh hvor gør det ondt at man ikke kan få en NU.. Tror bare det er bedst at vente til drengene er lid større så man ikke står med bebs og hundehvalp.

Håbe ri finder et trygt hjem. Og måske har i hvalpe igen om et par år

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

Carina1984 skriver:

århhhhhh de er kære.
Ville ønske at vi ku ha en af dem men har desværre ikke plads med to hunde og tre børn i forvejen.
Håber du finder et kærligt hjem til dem

Tak... Jeg håber også at de helt rigtige hjem dukker op lige pludselig... De er heldigvis kun 3 uger gamle, så chancen er der endnu...

Jeg er så heldig at jeg ved hvor de 4 andre skal hen og jeg kender alle 4 familier rigtig godt...

Så derfor er det også vigtigt for mig at de to sidste kommer til gode hjem (selvfølgelig)

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Årh hvor er de bare søde Håber du finder nogle gode hjem til dem  Vi må desværre ikke have dyr i min egendom

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

mor_sabina skriver:

Vi har haft to hunde i mit barndomshjem, begge retriwere og de blev begge 14 år. FANTASTISKE hunde go i mit hoved er det et familiemedlem som skal være der i mange år, ikke en man skifter ud som vinden blæser. Åhh hvor gør det ondt at man ikke kan få en NU.. Tror bare det er bedst at vente til drengene er lid større så man ikke står med bebs og hundehvalp.

Håbe ri finder et trygt hjem. Og måske har i hvalpe igen om et par år

Tusind tak... Det håber jeg også...

Knus Pia.

Anmeld

8. oktober 2010

Corn

Pia. skriver:

Det forstår jeg godt... Det er også en stor mundfuld at have flere hunde... Men skønne er de - og ja du har ret, de ligner nemlig små isbjørneunger...

ALtså alle "unger" er jo søde og skønne, men lige netop goldens og/eller en gul labrador er det som står øverst på wanted-listen...

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

dorthemus skriver:

Årh hvor er de bare søde Håber du finder nogle gode hjem til dem  Vi må desværre ikke have dyr i min egendom

Tak søde... Ja jeg krydser også alt for at de helt rigtige hjem dukker op lige pludselig...

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

Jamen jeg tror du har det helt som mig.... - det er også favorit hundene her... Skønne, dejlige, kærlige racer...

Macaab skriver:

ALtså alle "unger" er jo søde og skønne, men lige netop goldens og/eller en gul labrador er det som står øverst på wanted-listen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.