Ka' I forstå det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Pia.

mor_sabina skriver:

DET gør man bare ike Pia.. Lægger reklame ud på en hund, når mor sidde her højgravid (mere eller mindre) og manden plager for at få en. Eftersom det er mig der er mest hjemme ved jeg jeg kommer til at stå med to børn og ern hundehvalp, næ nej ikke endnu ihvertfald... Men neeej hvor er de kære er jo millimeter fra at være overtalt

Undskyld - Men håber bare sådan at nogen kender nogen som bare er FANTASTIKSE hunde mennsker... og som vil passe godt på de små piger...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

NatasjaL

Pia. skriver:

Hvor er det ærgeligt I ikke må have hund hvor I bor hvis I rigtig gerne vil have hund...

et af kærestens støreste ønske er at komme et sted hen hvor vi  må have hund :-)

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

Diana... skriver:

Øj hvor er de blevet store og hold op hvor er de dejlige er helt tosset med det sidste billed. 

Ja det går så stærkt... De er begyndt at løbe rundt og små gø - og så leger de bidelege, selvom de ingen tænder har endnu...

Men de er skønne og allerede meget rolige og trygge...

Knus...

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

NatasjaL skriver:

et af kærestens støreste ønske er at komme et sted hen hvor vi  må have hund :-)

Det kan jeg sørme godt forstå - hvis det er sådan en stor drøm...

Håber det lykkes for jer en dag...

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Pia. skriver:

Ja det går så stærkt... De er begyndt at løbe rundt og små gø - og så leger de bidelege, selvom de ingen tænder har endnu...

Men de er skønne og allerede meget rolige og trygge...

Knus...

Åhh det er så dejlig en størrelse vi var også ude og besøg Jackie da han var i den alder skønne skønne hvalpe. 

Anmeld

8. oktober 2010

Pia.

Heise skriver:

ÅH altså.... jeg vil ha luna! I hvert fald i mine drømme... men desværre har vi ikke overskud til en hund

men skønne er de virkelig!!! og den slags hunde blir jo ikke mindre skønne, når de blir voksne.....suk.

knus heise

Luna er også helt fantastisk og hun har det smukkeste lille hoved...

Hun er den mindste hvalp i kuldet ....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

Pia. skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå - hvis det er sådan en stor drøm...

Håber det lykkes for jer en dag...

det er jeg sikker på det gør!

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina

Pia. skriver:

Undskyld - Men håber bare sådan at nogen kender nogen som bare er FANTASTIKSE hunde mennsker... og som vil passe godt på de små piger...

Knus

Åhh jeg vil så gene have en lille vuf, og det skal bare være en golden det er det eneste der dur, men tiden er bare ikke rigtig nu øv øv øv øv

Anmeld

8. oktober 2010

Corn

Åhhh lige præcis sådan en lille isbjørn står ´øverst på min ønske seddel....

Meeeen vi har en gammel Breton, og skal ikke have flere ind, før han er væk....

Anmeld

8. oktober 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

Luna er også helt fantastisk og hun har det smukkeste lille hoved...

Hun er den mindste hvalp i kuldet ....

NÅÅÅRH!!!! Hun er så nuttet!!! AHRMEN, jeg er helt tosset med dyr!!!  ja, hun er den mindste, kunne jeg huske - det er jo derfor hun er min favorit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.