At pjække fra job..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

saxa

9510 skriver:

Min samvittighed er ikke til det,,, jeg ville ALDRIG pjække fra arbejdet,,,,

Nej jeg har absolut heller ikke samvittighed til det.. Har det skidt nok i forevejen over at ringe og melde mig syg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

9510

saxi skriver:

Nej jeg har absolut heller ikke samvittighed til det.. Har det skidt nok i forevejen over at ringe og melde mig syg..

Ja det kender jeg godt,, har det heller ikke godt med det,,, det skal også stå slemt til for at jeg bliver hjemme fra jobbet...........

Anmeld

7. oktober 2010

saxa

Dictes mor skriver:

Jeg har det ligesom du, har pjækket fra skole, men ikke fra job. Jeg har sågar pjækket fra skole, for at tage på job... ups... I bund og grund er det jo det samme ligemeget, hvad man pjækker fra, og man bør ikke gøre det.

Ja at pjække er det samme uanset hvad.. Men der er forskel på om det er fra skole - hvor du kun har ansvar for dig selv, eller om det er fra job, hvor du skal tage hensyn til andre og burde være ansvarlig.. Eller hvad?? Kan være der er forskel på hvilke typer jobs man har..??

Anmeld

7. oktober 2010

ekzunz

saxi skriver:

Så du har pjækket for at sove..!? Se det hænger slet ikke sammen i min verden.. Måske man kunne tage en omsorgsdag istedet, eller bruge en fridag - din arb.plads betaler dig vel ikke for at sove?

Hvad er omsorgsdage?? Det er da ikke noget jeg nogensinde har haft i mit arbejdsliv...

Anmeld

7. oktober 2010

Becks

Har svaret, ja, men få gange..

På min tidligere arbejdsplads, hvor jeg var i knap 4 år, stoppede derude 31/5-2010

Det sidste 1½ år, havde jeg det virkelig dårligt derude, lå syg med stress 3 mdr og med en arbejdsskade i 4 mdr. Og jeg blev virkelig disset pga. dette, mobbet af lederen osv. Så for at undgå en ny sygemelding med stress, så jeg mig nødsaget til og melde mig "syg" nogle få gange, simpelthen for at beskytte mig selv! Heldigvis er jeg der ikke mere, og er kommet et smadder godt sted hen, hvor man snakker med hinanden osv.

Anmeld

7. oktober 2010

saxa

Hvad er omsorgsdage?? Det er da ikke noget jeg nogensinde har haft i mit arbejdsliv...

Man har et vis antal omsorgsdage om året hvis man har børn- men kan være det kommer an på hvilken overenskomst man er under.. Men langt de fleste har omsorgsdage (tror jeg da??)

Anmeld

7. oktober 2010

saxa

Har svaret, ja, men få gange..

På min tidligere arbejdsplads, hvor jeg var i knap 4 år, stoppede derude 31/5-2010

Det sidste 1½ år, havde jeg det virkelig dårligt derude, lå syg med stress 3 mdr og med en arbejdsskade i 4 mdr. Og jeg blev virkelig disset pga. dette, mobbet af lederen osv. Så for at undgå en ny sygemelding med stress, så jeg mig nødsaget til og melde mig "syg" nogle få gange, simpelthen for at beskytte mig selv! Heldigvis er jeg der ikke mere, og er kommet et smadder godt sted hen, hvor man snakker med hinanden osv.

Lyder som en rigtig træls oplevelse og vildt dårlig arb.plads og ikke mindst ledelse!! Øv.. Godt du har fundet et nyt job, som er et sted der er rart at være..

Anmeld

7. oktober 2010

Becks

saxi skriver:

Lyder som en rigtig træls oplevelse og vildt dårlig arb.plads og ikke mindst ledese!! Øv.. Godt du har fundet et nyt job, som er et sted der er rart at være..

Ja, det er jeg også lykkelig for :-)

Tak for krammer :-*

Anmeld

7. oktober 2010

ekzunz

saxi skriver:

Man har et hvis antal omsorgsdage om året hvis man har børn- men kan være det kommer an på hvilken overenskomst man er under.. Men langt de fleste har omsorgsdage (tror jeg da??)

Æv - så heldig har jeg aldrig været...jeg skal vist vælge mine arbejdspladser med større omhu.

Men ellers nej - jeg har pjækket engang for mange år siden sammen med min daværende mand. Det var slet ikke hyggeligt for vores samvittighed var sort, og dagen efter vågnede vi begge og var sløje og utilpasse men tog alligevel på job, for vi kunne jo ikke blive hjemme en dag mere.

Ellers har jeg kun pjækket for at tage til jobsamtale, eller hvis jeg ikke har kunnet få fri til lægeaftaler.

Anmeld

7. oktober 2010

B&J

Nææ det kunne jeg ikke find på for elskede mit job... og var glad hver morgen jeg skulle møde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.