At pjække fra job..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du pjækket fra jobbet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.081 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

saxa

Hej derude..

Nu er jeg lidt nysgerrig for at vide om i nogensinde har pjækket fra jobbet.. For mit eget vedkommende har jeg ALDRIG pjækket fra job/praktikker.. Jeg har pjækket fra skole ( mange gange) men aldrig fra jobbet.. Og har faktisk oplevet der er mange der "pjækker" fra jobbet.. Og synes faktisk det er lidt forkert - ihvertfald i min verden..

Hvad er jeres mening om det at pjække fra jobbet?

Ved ikke om det har været oppe før, men nu komer det altså op igen

Fortsat god solrig torsdag,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

LotteN

Jeg har aldrig gjort det og kunne heller ALDRIG finde på det, synes ikke man kan være sig selv bekendt når man gør sådan noget.

Min kæreste har gjort det et par gange og jeg kan bare ikke ha´det. Jeg synes virkelig ikke man kan være sin arbejdsplads det bekendt, lige meget hvor træt man er af sit arbejde (kæreste var kørt sur i det, har så også fundet noget nyt nu)

Anmeld

7. oktober 2010

henh01

Jeg har gjort det et par gange, men det har ikke kun været ren pjækkeri, mere hvis jeg virkelig har haft brug for at sove, eller der har været andet på hjemmefronten.

Anmeld

7. oktober 2010

9510

Min samvittighed er ikke til det,,, jeg ville ALDRIG pjække fra arbejdet,,,,

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

Ja jeg har gjort det den gang jeg var ungarbejder men IKKE i mit voksne liv. 

Anmeld

7. oktober 2010

aarhusmor

Jo jeg har da prøvet at gøre det. Men om det var stuerent kan vel disskuteres, hvis det lige netop gjorde at jeg ikke blev syg senere.

Nej der er dog en gang hvor jeg har pjækket fordi jeg skulle til jobsamtale

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

saxi skriver:

Hej derude..

Nu er jeg lidt nysgerrig for at vide om i nogensinde har pjækket fra jobbet.. For mit eget vedkommende har jeg ALDRIG pjækket fra job/praktikker.. Jeg har pjækket fra skole ( mange gange) men aldrig fra jobbet.. Og har faktisk oplevet der er mange der "pjækker" fra jobbet.. Og synes faktisk det er lidt forkert - ihvertfald i min verden..

Jeg har skrevet Ja...men kun nogle få gange.
Og jeg har gjort det hvis jeg trængte til en omsorgsdag for mig selv eller familien, og jeg ikke har kunnet få fri.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

saxa

henh01 skriver:

Jeg har gjort det et par gange, men det har ikke kun været ren pjækkeri, mere hvis jeg virkelig har haft brug for at sove, eller der har været andet på hjemmefronten.

Så du har pjækket for at sove..!? Se det hænger slet ikke sammen i min verden.. Måske man kunne tage en omsorgsdag istedet, eller bruge en fridag - din arb.plads betaler dig vel ikke for at sove?

Anmeld

7. oktober 2010

saxa

SussieThyssen skriver:

Jeg har skrevet Ja...men kun nogle få gange.
Og jeg har gjort det hvis jeg trængte til en omsorgsdag for mig selv eller familien, og jeg ikke har kunnet få fri.

Kærligst
Sussie

Har du så ikke kunnet bruge en omsorgsdag istedet.. Nu ved jeg jo ikke hvad du arbejder som og med.. For mon ikke der har været en grund til at du ikke kunne holde fri.. Kan man være det bekendt overfor sine kollegaer og sin chef??

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

saxi skriver:

Hej derude..

Jeg har det ligesom du, har pjækket fra skole, men ikke fra job. Jeg har sågar pjækket fra skole, for at tage på job... ups... I bund og grund er det jo det samme ligemeget, hvad man pjækker fra, og man bør ikke gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.