Dilemma :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Jeanten

Sys det er en god beslutning at du aflyste, og ved du hvad - en god klipning kan gøre en verden til forskel, selvom der udgroning.

Min frisør har foreslået at lave striber i sølvpapir, som ikke går ned til hårbunden. Det er måske også en mulighed?

Men bliv da klippet uanset hvad :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Kløver

Julieogbaby skriver:

Jeg står måske med en positiv test, og skal til frisøren på lørdag - klip og farve (striber). Har glædet mig i flere uger, men har altid sagt til mig selv at den da jeg blev gravid var det slut med den slags kemikalier.

Kan jeg måske gå på kompromis? Har vovet at bestille tid ved en anden frisør til idag, da de bruger farve uden den mængde ammoniak der i farve normalt. Vil i mene det er forsvarligt? Eller har i eventuelt nogle bedre ideer til hvordan jeg alligevel skal få mit keedelige hår farvet?

OBS - jeg får det farvet lysere, så henna er ikke en mulighed.

Det er jo meget op til en selv, men ville ikke selv gøre det, hverken farve eller permanente.

Tillykke med spiren i maven

Anmeld

7. oktober 2010

Christina31

Jeg har ikke farvet hår de 9 mdr., jeg efterhånden har været gravid. Så har en fin leverpostej- farve lige nu.  Der er jo ingen grund til at udsætte den lille for noget unødvendigt.

Nu har jeg læst, at man heller ikke må farve hår, når man ammer? Nogen der ved noget om dette?

Anmeld

7. oktober 2010

mor-til-vanessa

Julieogbaby skriver:

Jeg står måske med en positiv test, og skal til frisøren på lørdag - klip og farve (striber). Har glædet mig i flere uger, men har altid sagt til mig selv at den da jeg blev gravid var det slut med den slags kemikalier.

Kan jeg måske gå på kompromis? Har vovet at bestille tid ved en anden frisør til idag, da de bruger farve uden den mængde ammoniak der i farve normalt. Vil i mene det er forsvarligt? Eller har i eventuelt nogle bedre ideer til hvordan jeg alligevel skal få mit keedelige hår farvet?

jeg er selv frisør og når folk spørger mig så siger jeg til dem, at det jo er til dem selv, men at de fleste læger fraråder det pga kemikalier.

frisører er i stører risiko for bla at få nogen former for kræft pga alle de dampe man indånder hver dag.

har altid sagt at jeg aldrig ville farve hår når jeg blev gravid, men fik alligevel lavet striber 2 gange på de 9 mdr.  men jeg fortalte min chef at jeg ikke ville stå og farve hår hver dag, fordi jeg ikke ville indånde det. desuden havde vi ikke nogen udsugning.

så synes det er op til dig selv, men hvis du vælger det så ville jeg vælge striber, da farven ikke trænger ind i huden og blodet

Anmeld

7. oktober 2010

Omerovic

Julieogbaby skriver:

Jeg havde os altid sagt at nåår jeg blev gravid skulle jeg ik bruge make up, farve hår, bruge sæbe med parfume osv... meeen ni måneder er lang tid, med udgroninger osv hehe..

Jeg har farvet hår tre gange, mørkt. jeg bruger make up og bruger sæbe med parfume og ud fra alt at sige, så har lille prinsen det godt derinde

Så det med hårfarven kan du godt, vil jeg sige så længe det er uden amoniak , det handler os om at det ik kommer i direkte kontant med hovedebunden hvis du har sår der

Håber det hjalp   hehe

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

altså jeg trængte også til at få det farvet lige inden jeg blev gravid, men min søster er frisør og synes det er dumt, specielt i de første 3 mdr. og farver også mit lysere, hvilket er det værste, men alle farver er skadelige..

Er ellers også en pige der farver hår, går en del i sol osv. men har valgt at sige til mig selv, at det er en for stor risiko at løbe, så jeg gør det 100% ikke de første 3 mdr.. og ved heller ikke efter.. Mit hår ser efterhånden grimt ud, da jeg ikke har fået det farvet i 3 mdr. men det er vel en del af at være gravid..

- jeg har os den samme indstilling som dig. men hold op hvor kommer man til at se grim ud :s

Anmeld

7. oktober 2010

Julieogbaby

Babyklar skriver:

- jeg har os den samme indstilling som dig. men hold op hvor kommer man til at se grim ud :s

Oh yea, men hva' vi kan vel lige så godt vænne os til tanken Men hold op hvor vil jeg glæde mig til at få håret ordnet på den anden side

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

Julieogbaby skriver:

Oh yea, men hva' vi kan vel lige så godt vænne os til tanken Men hold op hvor vil jeg glæde mig til at få håret ordnet på den anden side

-

os mig kan jeg lige hilse at sige heh - jeg har en frisure hvor man skal holde den ved lige med klip og farvening før den er smart, men jaa heh .. nu er der noget der er vigtigere

Anmeld

7. oktober 2010

Julieogbaby

Babyklar skriver:

-

os mig kan jeg lige hilse at sige heh - jeg har en frisure hvor man skal holde den ved lige med klip og farvening før den er smart, men jaa heh .. nu er der noget der er vigtigere

Nemlig! og ih hvor er det dog skønt

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

Julieogbaby skriver:

Nemlig! og ih hvor er det dog skønt

- det er heelt vildt vidunderligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.