Hvad er jeres næste projekt, mål, udfordring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

NessaXenia

har nu haft den på i noget tid, og jeg syntes allerede de hjælper.. HIP HIP HURRAAAAA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Diana...

1) komme af med mine kvalmepiller (svære end jeg lige troet)

2) Føde vores lille pige.

3) lave vores første sal færdig så vi kan få os 2 børneværelser. 

Knus Diana

Anmeld

7. oktober 2010

NessaXenia

men de strammer godt nok  jeg er nærmest lam lige der hvor de sidder, det gør jo nærmest ondt.

guuuud hvor er jeg ynkelig..

Anmeld

7. oktober 2010

blomst84

Mit store projekt er vores nye hus som vi overtog i fredags, der skal males og slibes gulve  og nåh ja så kom jeg til at banke alle fliser i køkkenet ned og nu ved jeg ikke hvordan man murer væggen op igen eller ligger nye fliser, så kærsten er lidt sur på mig, han har hele tiden sagt at jeg skulle vente  men nu ligner køkkenet en ruin UPS!

Mit næste projekt er at blive mor til januar 

Sabrina 26+0

Anmeld

7. oktober 2010

MariaJ

Jeg er lige midt i projekt mor til Johanna. Næste udfordring bliver at komme tilbage på arbejde igen og få alle brikkerne som udearbejdende småbarnsfamilie til at gå op i en højere enhed. Det varer heldigvis lidt endnu.

Anmeld

7. oktober 2010

slettet_7530

Jeg er igang med et projekt nu der hedder skab, jeg har altid overladt alt til min mand elelr min far af praktiske opgaver, fik et gammelt skab med flotte udskæringer forærende og jeg besluttede mig for at jeg ville prøve at ordne det selv og gøre det fin til min datter,det var brunt da jeg fik det i sidste uge og nu står det så flot og lyser hvidt oppe i min stue i flere dele da det er blevet malet slebet og pusset om efter alle kunstens regler, jeg regner med at det projekt er færdigt senest imorgen

Anmeld

7. oktober 2010

TbCp

Finde nyt job
Sælge og købe hus
Komme på toppen igen

Det er de tre største "projekter" pt...

Anmeld

7. oktober 2010

Koen.

Vores næste mål er at finde drømme huset, men indtil videre har der bare ikke været et som har været lige det vi søgte

Ellers prøver jeg mig at tage mig sammen til at løbe, ikke for at tabe mig men bare for at kondien måske kom lidt tilbage

Anmeld

7. oktober 2010

henh01

Har en hel liste med projekter jeg har ordnet eller skal ordne inden lillemanden kommer om 6 uger. Mangler indtil videre:

-Ordne klædeskabe.

-Ordne babyværelse

-Lave sengeformindsker

-Male noget uvist bag lillemandens seng

-Finde en køkkenbordplade og sætte den op

-Lave fotoalbums på nettet fra de seneste 6 år

-Lave stamtræ på min datter og kommende baby

Og nu begynder jeg at overveje at male soveværelset, meeeen må lige vente med at putte mere på listen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.