Hvad er jeres næste projekt, mål, udfordring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
37 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Svei

Selv sidder jeg med husistandsættelse og jeg gør det ALDRIG igen. Drengene er gode til at hjælpe og det skal da nok blive godt, meeeeeen jeg savner et hjem....nuuuuu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

LISBETH:-)

At få solgt vores hus i en lille landsby hvor de nettop har besluttet og lukke skolen - det bliver ikke nemt............... Når hus engang er solgt, er planen og bygge et helt nyt, hvilket helt klart bliver en kæmpe udfordring.

Anmeld

7. oktober 2010

Kaufie

At blive mor til 2 uden at det går ud over den store....

Anmeld

7. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg/vi har nogle stykker:

- Flytte til DK (alternativt 'bare' Göteborg)
- Tage uddannelse som salgsassistent i butik
- Overtale kæresten til barn nummer to inden der går for mange år efter den første vi venter nu bliver født

Anmeld

7. oktober 2010

Thereseh

Mit projekt (udover projekt baby), er at finde et job. Jeg sagde op på mit arbejde i Juli, efter at lægen havde bedt mig om at stoppe for at jeg ikke gik ned med stress. Jeg sender ansøgninger næsten hver dag, men der er bare ikke job at få. 

Udover det, så kigger vi på hus. Vi regner med at skulle flytte om et års tid, så nu er vi ved at undersøge markedet 

Pyh, husistandsættelse. Det lyder også som en ordentlig omgang. 

God torsdag til dig. 

Anmeld

7. oktober 2010

ekzunz

At blive fri for stress og depressioner, blive glad igen....

Jeg så i "ha det godt" at motion har en virkelig positiv effekt, så når jeg har overstået min efterårshoste og min blå røv er blevet normalfarvet igen (faldt ned af trappen) så skal jeg igang med at røre mig. Jeg er blevet fyret med fratrædelse 31.12, og jeg skal ikke tilbage, så jeg har alle muligheder for at prøve at bruge motionen til at blive "rask"

Anmeld

7. oktober 2010

Vidunderligeunger

Jbk skriver:

Selv sidder jeg med husistandsættelse og jeg gør det ALDRIG igen. Drengene er gode til at hjælpe og det skal da nok blive godt, meeeeeen jeg savner et hjem....nuuuuu....

åhr stakkel...

Jeg husker TYDELIGT da mine forældre satte hus i stand i 99, det var sgu et mareridt uden lige hehe... fedt nok du alligevel bare klør på, jeg tror de var ved at blive skilt 4-5 gange (sagt i sjov)

Mit nuværende projekt i dag er at få gjort hovedrent (so not ever gonna happen).

men sådan lidt mere langsigtede projekt, hvis man kan kalde det det, er at finde ud af hvad jeg vil efter barsel, i det halve år inden skolen starter igen  

knus

Anmeld

7. oktober 2010

Lady Marion <3

At finde et hus vi kan lide i det helt rigtige område ,, noget af et projekt

Anmeld

7. oktober 2010

Svei

Znuzke skriver:

At blive fri for stress og depressioner, blive glad igen....

Jeg så i "ha det godt" at motion har en virkelig positiv effekt, så når jeg har overstået min efterårshoste og min blå røv er blevet normalfarvet igen (faldt ned af trappen) så skal jeg igang med at røre mig. Jeg er blevet fyret med fratrædelse 31.12, og jeg skal ikke tilbage, så jeg har alle muligheder for at prøve at bruge motionen til at blive "rask"

Åh, øv..stakkels dig. Jeg bruger selv motion for min psyke og det virker fantastisk, så glæd dig til du kommer i gang. Men du må give dig tid, det er jo en hård omgang også at komme ud af, men det ved du jo sikkert alt om.

Rigtig god bedring.

Anmeld

7. oktober 2010

Siber

blive mor til tre den 5 nov

og løbe Etape Bornholm til sommer

kh Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.