Hvad er jeres næste projekt, mål, udfordring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

misslea

At FØØØØØDE vores lille pige (er 40+3)!!!!

Det må være det næste store projekt!!!

Og så ved man jo godt, efter fødslen, så kommer der et livs langt projekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Svei

BlyViol skriver:

åhr stakkel...

Jeg husker TYDELIGT da mine forældre satte hus i stand i 99, det var sgu et mareridt uden lige hehe... fedt nok du alligevel bare klør på, jeg tror de var ved at blive skilt 4-5 gange (sagt i sjov)

Mit nuværende projekt i dag er at få gjort hovedrent (so not ever gonna happen).

men sådan lidt mere langsigtede projekt, hvis man kan kalde det det, er at finde ud af hvad jeg vil efter barsel, i det halve år inden skolen starter igen  

knus

He he....var jeg gift med min far var vi skilt...han går mig i den grad på nerverne, så det skal bare ordnes...10 uger hjemme hos dem er også længe, for længe.

Åh, rengøring kan sgu også være en udfordring, om ikke andet at tage sig sammen til.

God rengøring...

Anmeld

7. oktober 2010

NessaXenia

min store udfordring pt er helt klart at komme op og igang hver eneste morgen med den voldsomme kvalme og gentagende opkastninger min graviditet giver mig, det er så hårdt.

Især da jeg skal starte på skole d. 1. November og skal med toget i skole kl 6.52 og først har fri kl 15. og så med toget hjem 15.25..

det tager 40 min hver vej..

Dét blir en udfordring..

dog håber jeg kvalmen bare aftager en smule, og har netop været på apoteket og købe køresygearmbånd, i håb om at det hjælper nu når intet andet gør.

Knus Nina.

Anmeld

7. oktober 2010

klmf

At få min barselshjerne i omdrejninger til at starte på et nyt job og tage en specialuddannelse samtidig med at være en god mor, der sørger for at hverdagen ikke bliver for hektisk og bassen ikke skal være for længe i institution om ugen.

Er bange for de næste 5 år kommer til at tage 10 år af mit liv

Anmeld

7. oktober 2010

LouiseNielsen

Mit/vores næste projekt er jo at ffå lavet en baby.... Men det er jo ikke noget vi kan gøre så meget for andet end at "arbejde" på det på de rigtige tidspunkter....

Derudover så kigger vi hus, og håber det løser sig i løbet af den næste mds tid.....

Anmeld

7. oktober 2010

NessaXenia

åhr stakkel...

Jeg husker TYDELIGT da mine forældre satte hus i stand i 99, det var sgu et mareridt uden lige hehe... fedt nok du alligevel bare klør på, jeg tror de var ved at blive skilt 4-5 gange (sagt i sjov)

Mit nuværende projekt i dag er at få gjort hovedrent (so not ever gonna happen).

men sådan lidt mere langsigtede projekt, hvis man kan kalde det det, er at finde ud af hvad jeg vil efter barsel, i det halve år inden skolen starter igen  

knus

din måde at skrive tingene på kan da bare udløse grineflip hos mig..

måske en anelse overtræt da jeg ikke har sovet så meget i nat.. (som sædvanlig)

Anmeld

7. oktober 2010

Meliora

Znuzke skriver:

At blive fri for stress og depressioner, blive glad igen....

Jeg så i "ha det godt" at motion har en virkelig positiv effekt, så når jeg har overstået min efterårshoste og min blå røv er blevet normalfarvet igen (faldt ned af trappen) så skal jeg igang med at røre mig. Jeg er blevet fyret med fratrædelse 31.12, og jeg skal ikke tilbage, så jeg har alle muligheder for at prøve at bruge motionen til at blive "rask"

jeg er selv sygemeldt med stress i øjeblikket, og det hjælper faktisk at cykle/gå nogle lange ture, helst først på dagen.

Min psyke har det væsentligt bedre nu, end dagene efter jeg fik et stressprovokeret angstanfald på mit kontor, og dermed blev sygemeldt

Anmeld

7. oktober 2010

Meliora

Lige nu er det at komme af med min stress, blive helt glad igen og tilbage på mit job (selvfølgelig i et lidt lavere tempo man ikke bliver syg af).

Dernæst er det vores 'projekt-klar til baby' der går ud på at komme i bedre form, og spare endnu flere penge om måneden, til at betale studiegæld af med, så vi kan være helt gældfri når vi skal i gang med projekt-baby:-)

Anmeld

7. oktober 2010

Meliora

Nina Sophia skriver:

min store udfordring pt er helt klart at komme op og igang hver eneste morgen med den voldsomme kvalme og gentagende opkastninger min graviditet giver mig, det er så hårdt.

Især da jeg skal starte på skole d. 1. November og skal med toget i skole kl 6.52 og først har fri kl 15. og så med toget hjem 15.25..

det tager 40 min hver vej..

Dét blir en udfordring..

dog håber jeg kvalmen bare aftager en smule, og har netop været på apoteket og købe køresygearmbånd, i håb om at det hjælper nu når intet andet gør.

Knus Nina.

de skulle virkelig hjælpe de armbånd. Min chefs knægte bruger dem, og de bliver slet ikke køresyge mere

Anmeld

7. oktober 2010

NessaXenia

FruRafn skriver:

de skulle virkelig hjælpe de armbånd. Min chefs knægte bruger dem, og de bliver slet ikke køresyge mere

tja, jeg blir ellers ikke 'køresyg' i normale omstændigheder, men hvem ved nu da jeg ar den sygeste kvalme nu, det ku liiiiige passe jeg også blir 'syg' af at køre i tog

apotekdamen sagde de også hjalp mod graviditetskvalme, da jeg tiggende og med de største hundeøjne bad; frels mig fra min graviditetskvalme søde apoteksdame!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.