Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

AnneBJ

Du kan også prøve mandler, frisk ingefær revet meget fint (kun spidsen af en teske, og så kan du skylle ned med noget du bryder dig om at drikke), danskvand, kiks og frisk frugt uden for meget syre i.

Jeg tror der er ligeså mange råd som der er gravide. Jeg er i 17. uge, og har prøvet alt i denne tråd uden held. Døjer stadig med kvalme, og det er stadig det meste af dagen. Derfor hælder jeg til, at det ikke kun har med blodsukker at gøre, men også bare er (endnu) en hormonel ting..

Håber du slipper hurtigt af med kvalmen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Babyklar skriver:

ja, for hvis man venter til man er ordnelig sulten, blir det bare meget værre. - hva gør du så når du er på job?

Der var jeg i praktik på en døgninstitution, og der spiste jeg bare også hele tiden.... Når jeg skulle noget havde jeg altid noget mad/frugt på mig... (og det har jeg egentlig også nu fordi sulten hurtig kan komme) Så det er med at vænne sig til at have noget på sig hehe...
Men øv føler med dig.... det er ikke sjovt at have det skidt... Men glæd dig til når det forsvinder fra den ene dag til den anden :-)

Anmeld

8. oktober 2010

Moar2011

morethanperfect skriver:

Heh neej .. Eller jeg gør i hvert fald ikke .. Men har også altid haft svært ved at tage på

- nååeh okey så du er en af de heldige

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

Babyklar skriver:

- nååeh okey så du er en af de heldige

Ja det er jeg

Anmeld

8. oktober 2010

Moar2011

Hende med maven :-) skriver:

Der var jeg i praktik på en døgninstitution, og der spiste jeg bare også hele tiden.... Når jeg skulle noget havde jeg altid noget mad/frugt på mig... (og det har jeg egentlig også nu fordi sulten hurtig kan komme) Så det er med at vænne sig til at have noget på sig hehe...
Men øv føler med dig.... det er ikke sjovt at have det skidt... Men glæd dig til når det forsvinder fra den ene dag til den anden :-)

- så må jeg heller lige have en mad eller frugt på mig. tror bare min chef går amok hvis jeg spiser, når jeg ikk har pause, hun har sværet ved at accepetere at jeg er gravid..

Anmeld

8. oktober 2010

Moar2011

AnneBJ skriver:

Du kan også prøve mandler, frisk ingefær revet meget fint (kun spidsen af en teske, og så kan du skylle ned med noget du bryder dig om at drikke), danskvand, kiks og frisk frugt uden for meget syre i.

Jeg tror der er ligeså mange råd som der er gravide. Jeg er i 17. uge, og har prøvet alt i denne tråd uden held. Døjer stadig med kvalme, og det er stadig det meste af dagen. Derfor hælder jeg til, at det ikke kun har med blodsukker at gøre, men også bare er (endnu) en hormonel ting..

Håber du slipper hurtigt af med kvalmen!

- tror heller ikk kun det er mad, der kan rette op på kvalmen :s - havde det så dårligt at jeg måtte melde mig syg idag pga kvalme :s

Anmeld

8. oktober 2010

Babyklar skriver:

- så må jeg heller lige have en mad eller frugt på mig. tror bare min chef går amok hvis jeg spiser, når jeg ikk har pause, hun har sværet ved at accepetere at jeg er gravid..

hmm.. må jeg sprøge hvad du arbejder med??
Men altså der er jo ikke så meget at gøre ved det.... ellers må du melde dig syg evt.....

Anmeld

9. oktober 2010

Moar2011

hmm.. må jeg sprøge hvad du arbejder med??
Men altså der er jo ikke så meget at gøre ved det.... ellers må du melde dig syg evt.....

- jeg er i et supermarked .. gjorde jeg også igår..

Anmeld

9. oktober 2010

Babyklar skriver:

- jeg er i et supermarked .. gjorde jeg også igår..

ja okay kan man ikke liiige gå rundt i butikken og spise... Men kan ikke lige se at det skulle være et problem at lige snuppe en bid hist og her når du gik på lageret og sådan.....

Hav en god weekend :-)

Anmeld

9. oktober 2010

Moar2011

ja okay kan man ikke liiige gå rundt i butikken og spise... Men kan ikke lige se at det skulle være et problem at lige snuppe en bid hist og her når du gik på lageret og sådan.....

Hav en god weekend :-)

- nej det rigtig . men pt sidder jeg kun ved kassen. men det er bare med at være snu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.