Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.010 visninger
39 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Moar2011

Heei alle

- jeg er 7+0 idag og er begyndt at have morgen kvalme, og her til morgen kastet jeg op ( mave syre, eller hvad det hedder) ..

Har i nogle forslag til hvad man kan spise for at evt undgå kvalmen? - er os kommet dertil at jeg simpelthen ikke ved hvad jeg vil have til morgenmad, fordi jeg har sån kavlme :s - har i forslag ?

Taak for hjæælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Omerovic

Jeg fik afvide at jeg skulle have kiks ved natbordet, meeen puhaaa, det var ik min stil.. jeg spiste cornflakes, og det syntes jeg hjalp

Til morgen mad, kunne du ik starte med et frugt også have, en klapper med i tasken til senere

Anmeld

7. oktober 2010

lucas<3

mariekiks fik jef afvide..

men hold dig fra stærk mad om aften det fik jeg kvalme a..

Anmeld

7. oktober 2010

mum2010

Ved mig hjalp det at have en masse små spiseting jeg kunne gå og småspise af så det ikke blev store måltider (mest om morgenen og om aftenen). F.eks. spiste jeg mange cherrytomater, små gulerødder, de der majssnacks, forskellige kiks og ja så drak jeg uendelige mænder af kakao  Meen det hjalp

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

Omerovic skriver:

Jeg fik afvide at jeg skulle have kiks ved natbordet, meeen puhaaa, det var ik min stil.. jeg spiste cornflakes, og det syntes jeg hjalp

Til morgen mad, kunne du ik starte med et frugt også have, en klapper med i tasken til senere

- det da med at prøve alle forslag - og se om noget af det hjælper

tak for rådet

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

luppe-laban skriver:

mariekiks fik jef afvide..

men hold dig fra stærk mad om aften det fik jeg kvalme a..

- her den anden dag sq manden og jeg hygge med lidt film og lidt chips.. chipsene var stærke og det endte med at det hele røg op også aftensmaden  - så jeg skal heller ikk prøve noget der er stærkt igen.

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

mum2010 skriver:

Ved mig hjalp det at have en masse små spiseting jeg kunne gå og småspise af så det ikke blev store måltider (mest om morgenen og om aftenen). F.eks. spiste jeg mange cherrytomater, små gulerødder, de der majssnacks, forskellige kiks og ja så drak jeg uendelige mænder af kakao  Meen det hjalp

- ja, jeg tror os det der små spiserri er en go ting, men tror bestemt ikk at min chef synes om det heh ,,

Anmeld

7. oktober 2010

betiinsen

hej..

har det også, jeg er 7+1 idag. men vågner altid om natten, ved en 4-5 tiden og har virkeligt meget kvalme, så spiser jeg 3 mariekiks, og en tår vand, og når jeg så vågner om morgenen har det taget lidt af min kvalme..

men er også først begyndt at få det de sidste 3 dages tid

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

hej..

har det også, jeg er 7+1 idag. men vågner altid om natten, ved en 4-5 tiden og har virkeligt meget kvalme, så spiser jeg 3 mariekiks, og en tår vand, og når jeg så vågner om morgenen har det taget lidt af min kvalme..

men er også først begyndt at få det de sidste 3 dages tid

-

okey, så må jeg også lige prøve det - mit er os kun lige startet for et par dage siden ..

Anmeld

7. oktober 2010

Julieogbaby

Min læge fortalte mig igår at for at holde kvalmen væk, er det vigtigt at spise lidt og ofte. Vi får nemlig kvalme på grund af for lavt blodsukker, så derfor er det også oftest værre om morgenen da det er mange timer siden sidste bid mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.