Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

julie69

For mig hjalp det med gulerødder og rugbrød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Babyklar skriver:

Heei alle

- jeg er 7+0 idag og er begyndt at have morgen kvalme, og her til morgen kastet jeg op ( mave syre, eller hvad det hedder) ..

Har i nogle forslag til hvad man kan spise for at evt undgå kvalmen? - er os kommet dertil at jeg simpelthen ikke ved hvad jeg vil have til morgenmad, fordi jeg har sån kavlme :s - har i forslag ?

Taak for hjæælpen

Hej jeg spiste mange kiks, toast, knækbrød og frugt :-)... Og gerne lidt af gangen, men mange gange i løbet af en dag :-)

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

Hende med maven :-) skriver:

Hej jeg spiste mange kiks, toast, knækbrød og frugt :-)... Og gerne lidt af gangen, men mange gange i løbet af en dag :-)

ja, for hvis man venter til man er ordnelig sulten, blir det bare meget værre. - hva gør du så når du er på job?

Anmeld

7. oktober 2010

lucas<3

Babyklar skriver:

- her den anden dag sq manden og jeg hygge med lidt film og lidt chips.. chipsene var stærke og det endte med at det hele røg op også aftensmaden  - så jeg skal heller ikk prøve noget der er stærkt igen.

hihi.. det er ihvertfald en dårlig ide og spise stærjt..

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

luppe-laban skriver:

hihi.. det er ihvertfald en dårlig ide og spise stærjt..

-

heh ja det fandt jeg os lige ud af puha da..

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

om morgenen kunne jeg ikke rigtig spise noget, men TVANG mig selv til at spise lidt youghurt (uden frugt klumper) ja mange gange kom det hele op igen både 2 og 3 gange før det blev nede, men ærgeligt for mad skulle jeg have... så fandt jeg ud af at jeg skulle spise lidt hver 2. time ikke meget bare lidt. så det blev en klapper med noget pålæg jeg lige havde lyst til. om aftenen var der kun en ting der virkede de grønne sun lolly is..... er sikker på de er lavet til gravide kvinder...........

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

noname skriver:

om morgenen kunne jeg ikke rigtig spise noget, men TVANG mig selv til at spise lidt youghurt (uden frugt klumper) ja mange gange kom det hele op igen både 2 og 3 gange før det blev nede, men ærgeligt for mad skulle jeg have... så fandt jeg ud af at jeg skulle spise lidt hver 2. time ikke meget bare lidt. så det blev en klapper med noget pålæg jeg lige havde lyst til. om aftenen var der kun en ting der virkede de grønne sun lolly is..... er sikker på de er lavet til gravide kvinder...........

smiler, sikke nogle skøre ting man kan få lyst til og som oveni købet hjælper heh

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

Babyklar skriver:

smiler, sikke nogle skøre ting man kan få lyst til og som oveni købet hjælper heh

jeg led af kvalme næsten hele døgnet i 4,5 måned... Gode råd var dyre, jeg kunne intet holde i mig, så noget var jeg nødtil at prøve...

tro mig, der er MANGE herinde der også spiser de grønne sun lolly is, meeen tror nu ikke de er gode om morgenen, har godt nok ikke prøvet, men man ved jo aldrig... jeg drak også ikke jordbær, den var før sød...

Anmeld

7. oktober 2010

Moar2011

julie69 skriver:

For mig hjalp det med gulerødder og rugbrød

det var os værd at prøve

Anmeld

7. oktober 2010

morethanperfect

Babyklar skriver:

- tager man ikk syg meget på at drikke kakao mælk ? hihi..

Heh neej .. Eller jeg gør i hvert fald ikke .. Men har også altid haft svært ved at tage på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.