Hej alle i dejlige og skønne kvinder. 
Jeg sætter rigtig stor pris på jers tid, som i har givet jer til at læse og skrive en masse dejlige beskeder til mig, med en masse gode råd og omsorg! I er virkelig fantastisk, og har fået humøret op igen! Jeg må lærer at elske min krop og mig selv for den jeg er! (for er jo glad for den jeg er som person!) og ikke tænke på hvad andre mener - selvom det er svært at sætte til side nogle gange.. Der er ikke andet at gøre en jeg må ta mig selv i nakken, også er det bare igang med at spise noget sundrere, og ud med alt det snacks der bliver spist ved siden af rimelig tit
Jeg tar hatten af for jer der er ligeglad med hvad andre mener og deres meninger, det er bare sejt! Så længe man selv har det godt med sig selv!
OG ja - FUCK hans kammerats mening om mig - som sagt, det er jo HELDIGVIS ikke ham jeg er sammen med!
- Men en som elsker mig som jeg er! 
Jeg kan slet ikke skrive lige så meget tilbage til jer, som i har givet mig - men et KÆMPE TAK! skal i ha..
Håber i har en super skøn dag, og har nydt den dejlige sol vi har haft glæde af idag ( Ihvertfald i Århus

Anmeld