Skændes over vægt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

Mellepige

Ja, idag kom mig og kæresten godt op og toppes over andres meninger og min vægt. Jeg vejer ca en 15 kilo for meget.

Jeg ved egentlig ikke hvordan vi helt præcis kom ind på det? Men han kom til at "snakke over sig" hvis man kan sige det sådan. Med en af hans kammerater havde kommenteret min vægt - at jeg havde taget lidt på her det sidste år! Og sådan som jeg forstod det, også havde sagt noget i stil af - at han forstod ikke hvorfor vi var sammen!

Jeg er SÅ KED AF DET!! Jeg har det så dårligt med min krop, og ved godt jeg har taget på, og vil også rigtig gerne af med de ekstra kilo igen - men det er så svært at tage sig sammen til!

Han siger selvfølig at han er ligeglad med hvad andre mener - at jeg er smuk og dejlig ligemeget hvad, og at han elsker mig uanset hvordan jeg ser ud, ellers havde vi jo nok ikke stadig været sammen, hvis han ikke syns jeg var dejlig.

Nu sidder vi så hver for sig. jeg er taget hjem til min mor for at være mig selv lidt, fordi jeg var så ked af det, og bare skulle ha lov at være for mig selv. - og han er rigtig sur (ked af det) over at jeg er taget herhen.

Tænk at noget andre siger og mener kan ødelægge det så meget, og få andre til at blive så kede af det, og usikker på sig selv. Pyhha det er ikke rart. Og syns nu egentlig også det er rigtig syndt for ham at jeg bare er gået fordi jeg blev så ked af det og frustreret over hvad andres meninger er, når jeg VED han er glad for mig!

Min vægt går egentlig meget ud over forholdet. Jeg er så usikker på mig selv, kan ikke lide han rør/kigger på mig når jeg er nøgen. Er bange for han skulle tænke at jeg var ulækker  Det burde ikke gå ud over ham og vores forhold!

Skulle bare lige ud med de dårlige energier..

KRAM!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

SussieThyssen

Hej søde ven.
Egentligt ved jeg ikke om det jeg vil sige falder i god jord, men helt ærligt....15 kg i overvægt.
Om det så var 25 kg.
Hvorfor er alle mennesker så f..... vægt fixerede?
Hvorfor tror alle mennesker at det er så oversundt og supersmart at ligne en radmager jagthund?
Idealvægt mig her og idealvægt mig der.
Jeg er personligt en rund pige, og det har jeg altid været..og ved du hvad?...jeg har altid elsket at være en rund pige.
Og så en anden ting...rigtigt mange mænd bryder sig slet ikke om  tynde piger.
De vil have kvinder ikke tynde piger der ligner underudviklede skeletter.
Nogle mænd kan selvfølgelig godt lide de drengede piger, men der er lige så mange der ikke kan.

Jeg har også altid vejet 15 kg eller mere for meget, og det har svinget op og ned igennem alle årene.
Når jeg syntes, at nu blev det for meget, så har jeg gået lidt på skrump, og så har det været fint.
Jeg kan også sige, at de mænd, kærester og ægtemænd jeg har haft, alle har syntes at jeg var dejlig.
De har syntes at jeg var blød og rund, varm og kvindelig, og de ville ikke bytte.
Og hvorfor?
Fordi det er hele DIG, manden i dit liv elsker.

Og så skal du være glad for, at du har en dejlig mand, der syntes at du er dejlig.
At han så har en arbejdskollega, der synes noget andet, kan du da være fløjtende ligeglad med, det er jo heldigvis ikke ham, du er sammen med.
At jeg så måske synes, at det var lidt tarveligt af din kæreste at komme hjem og fortælle dig hvad kollegaen har sagt, skulle han jo nok ikke, det var ikke særligt diplomatisk.

Så chin up søde, du er med garanti en smuk pige, og det synes jeg, du skal øve dig på at respektere.
Elsk hele dig og ikke kun dele af dig.
For med den rette karisma, så er alle småskavankerne totalt lige gyldige.
Jeg har kendt piger, der var virkeligt store og med en enorm karisma, og de har alle som en lagt mænd ned på stibe og levet lykkeligere end de fleste.
Men lad være med at forpeste dit liv, det er spild af tid og snyder dig for utroligt meget.
Og så får du et gigaknus fra en kvinde, der er lige så rund som du

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

Svei

1m1i1a skriver:

Ja, idag kom mig og kæresten godt op og toppes over andres meninger og min vægt. Jeg vejer ca en 15 kilo for meget.

Jeg ved egentlig ikke hvordan vi helt præcis kom ind på det? Men han kom til at "snakke over sig" hvis man kan sige det sådan. Med en af hans kammerater havde kommenteret min vægt - at jeg havde taget lidt på her det sidste år! Og sådan som jeg forstod det, også havde sagt noget i stil af - at han forstod ikke hvorfor vi var sammen!

Jeg er SÅ KED AF DET!! Jeg har det så dårligt med min krop, og ved godt jeg har taget på, og vil også rigtig gerne af med de ekstra kilo igen - men det er så svært at tage sig sammen til!

Han siger selvfølig at han er ligeglad med hvad andre mener - at jeg er smuk og dejlig ligemeget hvad, og at han elsker mig uanset hvordan jeg ser ud, ellers havde vi jo nok ikke stadig været sammen, hvis han ikke syns jeg var dejlig.

Nu sidder vi så hver for sig. jeg er taget hjem til min mor for at være mig selv lidt, fordi jeg var så ked af det, og bare skulle ha lov at være for mig selv. - og han er rigtig sur (ked af det) over at jeg er taget herhen.

Tænk at noget andre siger og mener kan ødelægge det så meget, og få andre til at blive så kede af det, og usikker på sig selv. Pyhha det er ikke rart. Og syns nu egentlig også det er rigtig syndt for ham at jeg bare er gået fordi jeg blev så ked af det og frustreret over hvad andres meninger er, når jeg VED han er glad for mig!

Min vægt går egentlig meget ud over forholdet. Jeg er så usikker på mig selv, kan ikke lide han rør/kigger på mig når jeg er nøgen. Er bange for han skulle tænke at jeg var ulækker  Det burde ikke gå ud over ham og vores forhold!

Skulle bare lige ud med de dårlige energier..

KRAM!

et pårvirker dig vel fordi det er noget der også irriterer dig, fordi du er ked af som du ser ud....gør noget ved det, så får du mere enerigi, bedre selvtillid og bliver helt sikkert også en bedre kæreste. Jeg har selv været overvægtig og hadede at skulle være i min krop, men ingen kommer jo og gør det for dig, så nu sparker du lige røv, hiver dig op af selvmedlidenheden, tager hjem til din kæreste, elsker dig selv og ham og så gør du noget...nu..

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

et pårvirker dig vel fordi det er noget der også irriterer dig, fordi du er ked af som du ser ud....gør noget ved det, så får du mere enerigi, bedre selvtillid og bliver helt sikkert også en bedre kæreste. Jeg har selv været overvægtig og hadede at skulle være i min krop, men ingen kommer jo og gør det for dig, så nu sparker du lige røv, hiver dig op af selvmedlidenheden, tager hjem til din kæreste, elsker dig selv og ham og så gør du noget...nu..

Det var nok egentligt også det jeg forsøgte at sige
men jeg mumlede nok for meget, med alt for mange ord LOL

Anmeld

7. oktober 2010

Margorie

Okay rimelig træls hans kammerat blander sig på den negative måde- tænker lidt *hold dog kæft knægt!!'
Men når det så er sagt, livet er for kort til ikke at være tilfreds og elske dig selv. Så ta dig sammen og få tabt de kilo, ikke for din kærestes skyld, men for din egen- du skal da kunne elske dig selv! Jeg ved godt det er svært at tabe sig- jeg har vejet 30 kg for meget. Og alene det at gå igang med et vægt tab giver selvtillid- og det er den skønne følelse der gør man orker blive ved

Anmeld

7. oktober 2010

aarhusmor

Jeg synes den kammerat skal smides ad h.. til. Han skal squ slet ikke kommentere dig og jeres forhold.

Og du skal elske dig selv! Det er det vigtigste. 15 kilo er ikke så meget som du tror. Hvis du gerne vil være mere lækker, så kan du jo ændre kosten lidt, eller fjerne noget som feder. Men gør det fordi det er for din skyld og ikke for at gøre alle andre glade. De er jo ligegyldige og din mand elsker dig jo for at du er dig. Men et slag over fingrene til ham. Han skulle ikke have refereret hvad ham fyren sagde!

Anmeld

7. oktober 2010

Ox.

Brug ham klaphatten af hans kammerat, som motivation for at komme igang, det er hårdt, men når du først er der, og der kommer resultater, for man bare endnu mere drive.

Selvfølgelig gør det ondt at høre på - jeg har selv været der hvor hans kammerater lige kom med kommentare om min vægt, jeg havde det af h til, det gik udover vores sexliv osv .. Men den eneste der kan gøre noget ved det, er dig, og du kan sagtens!

Igår stod jeg, uden at tænke over det selv, og klædte om, alt mit tøj røg af of nyt kom på, lige foran snotten af min kæreste, han kigger så og stirre på helt vildt imens han smiler .. Jeg spørger hvad der er galt, hvorefter han svare "Jeg har bare aldrig set dig gøre det der tror jeg .. det er dejligt at se"

Jeg er SÅ glad for at have fået noget selvværd - og det kan du også sagtens få!!

Anmeld

7. oktober 2010

millesofie

jeg har også altid vejet for meget i andre øjne, men aldrig i mine egne jeg har det lidt sådan at hvis jeg har det godt og selv synes at jeg er pæn og at jeg kan røre mig og lege med mine unger ja så er det fint med mig og jeg kan bestemt ikke se problemmet

jeg har altid syntes at jeg selv var pæn lige sådan som jeg så ud, men når det er sagt så er det jo en hård opgave at blive ved med at synes det når alle andre har en mening om ens udseende og det er sjældent at de er af den samme mening

og hvorfor skal folk fortælle en det når man nu har det godt

nå men jeg har en øvelese som du kan prøve selv og som har hjulpet mig i gennem de perioder der var og er svære

hver morgen når du står der foran spejlet og kigger på dig selv, skal du sige tydeligt og bestemt (mens du kigger dig selv i øjnene) JEG ER SMUK OG DEJLIG OG JEG VED DET!

det behøves selvfølgelig ikke være om morgen men engang om dagen og du skal helst sige det tre gange lige efter hinanden, det virker totalt fjollet i starten men efter en mån er det bare noget man gør lige som at børste tænder og lige pludselig opdager du en dag efter et halvt års tid at du har glemt at sige det i noget tid og på det tidspunkt har du ikke længere brug for at sige det

når først man har det godt med sig selv så er det også nemmere at tabe sig og holde vægten

jeg er lige gået i gang men Allan Carr's bog om vægttab (endelig slank) jeg har også læst hans bog om rygestop (endelig ikke ryger) for knap 5 år siden og jeg var ikke ryger da jeg lukkede bogen og har været det lige siden så jeg har store forventninger

men op med hovedet og smut hjem til kærsten

og lige et

knus fra mille som stadig er mindst 10kg overvægtig i følge andre mennesker

Anmeld

7. oktober 2010

Omerovic

SussieThyssen skriver:

Hej søde ven.
Egentligt ved jeg ikke om det jeg vil sige falder i god jord, men helt ærligt....15 kg i overvægt.
Om det så var 25 kg.
Hvorfor er alle mennesker så f..... vægt fixerede?
Hvorfor tror alle mennesker at det er så oversundt og supersmart at ligne en radmager jagthund?
Idealvægt mig her og idealvægt mig der.
Jeg er personligt en rund pige, og det har jeg altid været..og ved du hvad?...jeg har altid elsket at være en rund pige.
Og så en anden ting...rigtigt mange mænd bryder sig slet ikke om  tynde piger.
De vil have kvinder ikke tynde piger der ligner underudviklede skeletter.
Nogle mænd kan selvfølgelig godt lide de drengede piger, men der er lige så mange der ikke kan.

Jeg har også altid vejet 15 kg eller mere for meget, og det har svinget op og ned igennem alle årene.
Når jeg syntes, at nu blev det for meget, så har jeg gået lidt på skrump, og så har det været fint.
Jeg kan også sige, at de mænd, kærester og ægtemænd jeg har haft, alle har syntes at jeg var dejlig.
De har syntes at jeg var blød og rund, varm og kvindelig, og de ville ikke bytte.
Og hvorfor?
Fordi det er hele DIG, manden i dit liv elsker.

Og så skal du være glad for, at du har en dejlig mand, der syntes at du er dejlig.
At han så har en arbejdskollega, der synes noget andet, kan du da være fløjtende ligeglad med, det er jo heldigvis ikke ham, du er sammen med.
At jeg så måske synes, at det var lidt tarveligt af din kæreste at komme hjem og fortælle dig hvad kollegaen har sagt, skulle han jo nok ikke, det var ikke særligt diplomatisk.

Så chin up søde, du er med garanti en smuk pige, og det synes jeg, du skal øve dig på at respektere.
Elsk hele dig og ikke kun dele af dig.
For med den rette karisma, så er alle småskavankerne totalt lige gyldige.
Jeg har kendt piger, der var virkeligt store og med en enorm karisma, og de har alle som en lagt mænd ned på stibe og levet lykkeligere end de fleste.
Men lad være med at forpeste dit liv, det er spild af tid og snyder dig for utroligt meget.
Og så får du et gigaknus fra en kvinde, der er lige så rund som du

Kærligst
Sussie

Jeg ved ik hvorfor jeg lige skal kommenter dit indlæg, meeen hold op jeg elsker det du skriver <3 hehe..  Jeg er selv med i rund klubben

Jeg går os ind for at man skal elske sig selv,. eller tror endelig ik at man kan elske nogle ordenligt, hvis man ik elsker sig selv

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

Omerovic skriver:

Jeg ved ik hvorfor jeg lige skal kommenter dit indlæg, meeen hold op jeg elsker det du skriver <3 hehe..  Jeg er selv med i rund klubben

Jeg går os ind for at man skal elske sig selv,. eller tror endelig ik at man kan elske nogle ordenligt, hvis man ik elsker sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.