Hej søde ven.
Egentligt ved jeg ikke om det jeg vil sige falder i god jord, men helt ærligt....15 kg i overvægt.
Om det så var 25 kg.
Hvorfor er alle mennesker så f..... vægt fixerede?
Hvorfor tror alle mennesker at det er så oversundt og supersmart at ligne en radmager jagthund?
Idealvægt mig her og idealvægt mig der.
Jeg er personligt en rund pige, og det har jeg altid været..og ved du hvad?...jeg har altid elsket at være en rund pige.
Og så en anden ting...rigtigt mange mænd bryder sig slet ikke om tynde piger.
De vil have kvinder ikke tynde piger der ligner underudviklede skeletter.
Nogle mænd kan selvfølgelig godt lide de drengede piger, men der er lige så mange der ikke kan.
Jeg har også altid vejet 15 kg eller mere for meget, og det har svinget op og ned igennem alle årene.
Når jeg syntes, at nu blev det for meget, så har jeg gået lidt på skrump, og så har det været fint.
Jeg kan også sige, at de mænd, kærester og ægtemænd jeg har haft, alle har syntes at jeg var dejlig.
De har syntes at jeg var blød og rund, varm og kvindelig, og de ville ikke bytte.
Og hvorfor?
Fordi det er hele DIG, manden i dit liv elsker.
Og så skal du være glad for, at du har en dejlig mand, der syntes at du er dejlig.
At han så har en arbejdskollega, der synes noget andet, kan du da være fløjtende ligeglad med, det er jo heldigvis ikke ham, du er sammen med.
At jeg så måske synes, at det var lidt tarveligt af din kæreste at komme hjem og fortælle dig hvad kollegaen har sagt, skulle han jo nok ikke, det var ikke særligt diplomatisk.
Så chin up søde, du er med garanti en smuk pige, og det synes jeg, du skal øve dig på at respektere.
Elsk hele dig og ikke kun dele af dig.
For med den rette karisma, så er alle småskavankerne totalt lige gyldige.
Jeg har kendt piger, der var virkeligt store og med en enorm karisma, og de har alle som en lagt mænd ned på stibe og levet lykkeligere end de fleste.
Men lad være med at forpeste dit liv, det er spild af tid og snyder dig for utroligt meget.
Og så får du et gigaknus fra en kvinde, der er lige så rund som du

Kærligst
Sussie