Hospitalserfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Bruus

Livas mor skriver:

Jeg fødte desværre min lille Liva på Rigshospitalet, og det er nok en ting jeg vil fortryde resten af livet, og som har sat dybe spor i min sjæl..

Selve fødslen var nogenlunde, bortset fra de lod mig presse i 1 ½ time, og jeg blev ved med at insisterer på at der var noget galt, men det mente den jordemoderstuderende ikke. Endelig efter 1 ½ time tjekkede den uddannet jordemoder mig, og kunne konstaterer at min datter havde armen med ude først og derfor umuligt kunne fødes naturligt. Så de tilkaldte et lægehold på 5 stk. og i 3. forsøg med sugekop kom Liva til verden.

Indlæggelses forløbet var under al kritik fra Rigshospitalets side, og medvirkende til at jeg brugte de første to måneder af mit mor-liv på at græde, være frustrerende og dybt dybt ked af det

I korte træk blev vi 20 min. efter fødslen (midt i vagtskifte) smidt ned på en 4-sengsstue uden den obligatoriske morgenbakke med flag osv, min kæreste blev bedt om han skulle gå senest kl. 20:00, hvorefter jeg måtte tilbringe de første 3 nætter alene på en 4-sengsstue med 3 fremmede damer (og deres stakkels grædende børn) sammen med min nyfødte datter som ikke kunne ammes og bare skreg nonstop..

Lov mig ALDRIG at føde der, men vælg i stedet Gentofte eller Hvidovre, hvor jeg har mange sygeplejerskekollegaer, som er yderst tilfredse.

Knus Rikke

Åh nej en skræk historie Hvor er jeg ked af at høre din oplevelse. Det skulle jo helst være en fantastisk oplevelse. Det var da skrækkeligt. Håber at din næste gang (hvis der bliver en sådan), bliver den mest fantastiske oplevelse.
Men tak for rådet i hvert fald. Godt vi allerede har valgt Hvidovre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.