Hospitalserfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Bruus

Næste gang jeg skal til lægen skal vi snakke om hvor jeg kunne tænke mig at føde henne når den tid kommer. Min kæreste og jeg er umiddelbart indstillet på at det skal være på Hvidovre Hospital.

Hvilke erfaringer har i fra de hospitaler I har født på??

Knus & Tanker herfra,

5+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Miss.Sunshine

Mette:)) skriver:

Næste gang jeg skal til lægen skal vi snakke om hvor jeg kunne tænke mig at føde henne når den tid kommer. Min kæreste og jeg er umiddelbart indstillet på at det skal være på Hvidovre Hospital.

Knus & Tanker herfra,

5+0

Jeg har ikke født på Hvidovre,MEN kun hørt rigtig godt om det fra dem der har.

Håber det er ok jeg skriver det,selvom jeg ikke har været der selv.

Anmeld

7. oktober 2010

Bruus

Miss.Sunshine skriver:

Jeg har ikke født på Hvidovre,MEN kun hørt rigtig godt om det fra dem der har.

Håber det er ok jeg skriver det,selvom jeg ikke har været der selv.

Selvfølgelig er det dét Tak for input!

Anmeld

7. oktober 2010

Lon1976

Mette:)) skriver:

Knus & Tanker herfra,

5+0

Hej, Jeg har netop valgt Hvidovre H., da jeg også kun har hørt godt om dem.

Min søn blev født på Rigshospitalet for 10 år siden - jeg har ingen klager, men nu bor jeg bare tættere på Hvidovre og derfor blev det der.

Anmeld

7. oktober 2010

Lise

Jeg har født begge mine unger på Hvidovre Hospital, og jeg ville uden tvivl vælge at føde der igen, hvis det skulle blive aktuelt. Jeg har været 100% tryg derude, og er altid blevet behandlet godt. De er fuldt ud professionelle, og forholdene er gode, synes jeg. Thumbs up for Hvidovre Hospital

Anmeld

7. oktober 2010

Mig med maven

Jeg fødte på Herlev, kan kun sige positive ting om det!

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

Knus & Tanker herfra,

5+0

Hejsa...

Jeg skal selv føde på Hvidovre forhåbentlig MEGET snart (er 40+3 idag)!!! Jeg er pædagog i en børnehave, hvor de fleste af ungerne er født derude, og alle forældrene, jeg har talt med, har anbefalet at føde derude - de har været så tilfredse med det!!!

De gange jeg har været derude under min graviditet, har de været meget imødekommende og forstående!! Har kun godt at sige indtil videre... meeeen mangler jo stadig selve fødslen... hehe

Anmeld

7. oktober 2010

JulieE

Jeg har født begge mine unger på Hvidovre Hospital, og jeg ville uden tvivl vælge at føde der igen, hvis det skulle blive aktuelt. Jeg har været 100% tryg derude, og er altid blevet behandlet godt. De er fuldt ud professionelle, og forholdene er gode, synes jeg. Thumbs up for Hvidovre Hospital

Helt enig. Jeg fødte den mindste på Hvidovre og det var en super god oplevelse!!! Da jeg gik 14 dage over tid var jeg hele møllen igennem med overtidstjek på svangre amb og igangsættelse og det var en godt forløb med dygtige og profesionelle jordemødre, sygepljerske og læger.

Som et andet lille plus er maden på Hvidovre

Anmeld

7. oktober 2010

businesstigger

Jeg fødte Alexander på Hvidovre og skal føde der igen til januar. Vi var rigtig tilfredse og meget glade for at man netop der kunne få en familie stue så faderen ikke skulle sendes hjem om natten men at vi var der alle 3 som ny familie. Derudover var det god mad man fik der - man kunne bestille fra et menukort og så var det der ca. 30 min efter.

Anmeld

7. oktober 2010

Tulle28

Jeg fik PKS på Hvidovre for 6 mdr. siden og var super tilfreds med det. Personalet var meget søde og hjælpsomme, eneste minus var at der var temmelig overbelagt på barselsgangen dagen efter jeg fik PKS, så vi blev flyttet ned på patienthotellet ret hurtigt og det var jeg rigtig ked af. Ikke at patienthotellet var dårligt, men der var bare ikke "handicapfaciliteter" og så blev jeg ret stresset over at man skulle spise i cafeen på bestemte tider og ikke måtte have hospitalstøj på. Men ellers fungerede alt upåklageligt.

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.