Hospitalserfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Chalala85

Mette:)) skriver:

Næste gang jeg skal til lægen skal vi snakke om hvor jeg kunne tænke mig at føde henne når den tid kommer. Min kæreste og jeg er umiddelbart indstillet på at det skal være på Hvidovre Hospital.

Hvilke erfaringer har i fra de hospitaler I har født på??

Knus & Tanker herfra,

5+0

Jeg fødte på Hvidovre, jeg blev sat igang og endte desværre i AKS. udover det var det et fantastisk personale. De var søde og rare og jeg var aldrig i tvivl om de havde alt under kontrol. De var gode til at vejlede og støtte mig og min x i hele forløbet der varede 3 dage.

Så kan kun sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Low

Mette:)) skriver:

Næste gang jeg skal til lægen skal vi snakke om hvor jeg kunne tænke mig at føde henne når den tid kommer. Min kæreste og jeg er umiddelbart indstillet på at det skal være på Hvidovre Hospital.

Hvilke erfaringer har i fra de hospitaler I har født på??

Knus & Tanker herfra,

5+0

Jeg fødte på Hvidovre Hospital og jeg synes at det var en rigtig god oplevelse. Jeg synes at jeg blev behandlet ordenligt og de var søde ved mig. Jeg blev sat igang fordi jeg gik over tid. Og der var på et tidspunkt hvor jeg havde så ondt at vi fik lov til at komme ud og blive tjekket og der var jeg kun 2 fingere åben og der var stadig livmoderhals tilbage men jeg ville ikke sendes hjem så uden problemer fik jeg lov til at sove der ude. Alt i alt en god oplevelse og søde mennesker.

Anmeld

7. oktober 2010

Bruus

Tusind tak for de gode erfaringer! Så er der vist ingen tvivl om at vi vil vælge Hvidovre Hospital som fødselssted.

Det er dejligt at høre at så mange har haft en rigtig god oplevelse på HH!! Glæder mig til at opleve det samme

Anmeld

7. oktober 2010

Cris

Jeg er lige kommet tilbage og har besøgt min veninde som har født i går. Hun har født på Rigshospitalet. Og det var så syndt for hende, en grim oplevelse. Selve fødslen gik ikke så godt, men den endte godt og personalet var super dejlige og dygtige. Ingen klager om dem. Men bagefter var der ingen værelser til dem, de skulle vente og vente og der var ingen ro. Hun har delt værelset med 4 andre og det var ikke fedt. Der var mange på besøg og ingen plads til sig selv. Og hun har haft det noget svært under fødseln derfor fik hun lov til at ligge der, ellers ville de sende hende hjem lige efter fødsel, hvilke måske de ikke havde lyst til kl02 om natten og uden at vide noget om amning. Om natten skulle hun oppe at tisse og toiletterne var så beskidte. Der var blød (både tørt og frist) og tis ud over det hele...

Jeg har født i Hvidovre mit første barn og det var rigtigt rigtigt dejligt, med masser af plads til far, vores egne toilet og personalet var også fantastiske! Jeg blev to nat, for den lille ville ikke amme og de ville holde øjet med ham. Der var så meget ro, at man kunne virkeligt slappe af. 

Anmeld

7. oktober 2010

Bruus

Cris skriver:

Jeg er lige kommet tilbage og har besøgt min veninde som har født i går. Hun har født på Rigshospitalet. Og det var så syndt for hende, en grim oplevelse. Selve fødslen gik ikke så godt, men den endte godt og personalet var super dejlige og dygtige. Ingen klager om dem. Men bagefter var der ingen værelser til dem, de skulle vente og vente og der var ingen ro. Hun har delt værelset med 4 andre og det var ikke fedt. Der var mange på besøg og ingen plads til sig selv. Og hun har haft det noget svært under fødseln derfor fik hun lov til at ligge der, ellers ville de sende hende hjem lige efter fødsel, hvilke måske de ikke havde lyst til kl02 om natten og uden at vide noget om amning. Om natten skulle hun oppe at tisse og toiletterne var så beskidte. Der var blød (både tørt og frist) og tis ud over det hele...

Jeg har født i Hvidovre mit første barn og det var rigtigt rigtigt dejligt, med masser af plads til far, vores egne toilet og personalet var også fantastiske! Jeg blev to nat, for den lille ville ikke amme og de ville holde øjet med ham. Der var så meget ro, at man kunne virkeligt slappe af. 

Åh nej dog, hvor lyder det trist, og hvor er det synd for hende at hun skulle ha' sådan en oplevelse med det Håber hun og hendes familie har det godt, trods omstædighederne.

Anmeld

7. oktober 2010

K&S

Lise skriver:

Jeg har født begge mine unger på Hvidovre Hospital, og jeg ville uden tvivl vælge at føde der igen, hvis det skulle blive aktuelt. Jeg har været 100% tryg derude, og er altid blevet behandlet godt. De er fuldt ud professionelle, og forholdene er gode, synes jeg. Thumbs up for Hvidovre Hospital

Anmeld

29. oktober 2010

LIZO

jeg var rigtig glad for herlev

Anmeld

29. oktober 2010

Kamulla

Jeg fødte på Hvidovre og kan klart anbefale stedet... havde en uheldig jordemoder desværre der ikke forstod hvor hurtigt min fødsel gik og ikke hjalp mig tilbage til en ordentlig vejrtrækning.. så var langt væk i smerte og meget defus, og følte jeg ikke fik ilt nok... men kan ikke huske hende, kun fra min mor var MEGET irriteret på hende.. hehe.. men alt andet... jordemoder, alle de andre under og efter min fødsel og indlæggelsen.. var der i 5 dage... klart der jeg ville føde igen

Anmeld

29. oktober 2010

Risen

Hvidovre kan jeg kun anbefale . Havde den mest perfekte og samarbejdsvillig JM 

Anmeld

29. oktober 2010

Livas mor

Jeg fødte desværre min lille Liva på Rigshospitalet, og det er nok en ting jeg vil fortryde resten af livet, og som har sat dybe spor i min sjæl..

Selve fødslen var nogenlunde, bortset fra de lod mig presse i 1 ½ time, og jeg blev ved med at insisterer på at der var noget galt, men det mente den jordemoderstuderende ikke. Endelig efter 1 ½ time tjekkede den uddannet jordemoder mig, og kunne konstaterer at min datter havde armen med ude først og derfor umuligt kunne fødes naturligt. Så de tilkaldte et lægehold på 5 stk. og i 3. forsøg med sugekop kom Liva til verden.

Indlæggelses forløbet var under al kritik fra Rigshospitalets side, og medvirkende til at jeg brugte de første to måneder af mit mor-liv på at græde, være frustrerende og dybt dybt ked af det

I korte træk blev vi 20 min. efter fødslen (midt i vagtskifte) smidt ned på en 4-sengsstue uden den obligatoriske morgenbakke med flag osv, min kæreste blev bedt om han skulle gå senest kl. 20:00, hvorefter jeg måtte tilbringe de første 3 nætter alene på en 4-sengsstue med 3 fremmede damer (og deres stakkels grædende børn) sammen med min nyfødte datter som ikke kunne ammes og bare skreg nonstop..

Lov mig ALDRIG at føde der, men vælg i stedet Gentofte eller Hvidovre, hvor jeg har mange sygeplejerskekollegaer, som er yderst tilfredse.

Knus Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.