Er jeg en rigtig skidt mor hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Snakkede med Carsten om det... han ved, selvfølgelig, hvordan jeg har det for tiden og syntes det var okay at droppe det.
Som han sagde så elsker Liva godt nok at være til gymnastik, men det er jo ligeså meget det at have mor 100% så det får hun jo bare hjemme i stedet for... så går det jo nok at aftensmaden lige skal rykkes 1/2 eller en hel time...

Jeg står jo meget med det hele selv da Carsten arbejder på Sjælland 3 dage om ugen og ofte først er hjemme til aftensmad-tid... så måske jeg alligevel tog munden for fuld da jeg meldte os til det gymnastik.

Hun ER kun 3 år... så der er jo masser af år endnu til at gå til gymnastik, svømning, fodbold, karate eller hvad hun nu vil.

Nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

TbCp

Metchen skriver:

Tina, du er i hvert fald ikke nogen dårlig mor!

Det er bare svært at skulle sige fra overfor ting fordi man ikke har overskuddet, og når det er noget der involverer Liva, jamen så er det garanteret dobbelt så svært. Men der er ingen der vil synes du er en dårlig mor, det er da vist det  sidste du er.

Så drop gymnastikken, og nyd tiden derhjemme i stedet for.

Ja et var hvis det "bare" var mig der gik til et eller andet som jeg blev nødt til at droppe.... men når nu det er Liva...

Men jeg har besluttet at jeg dropper det, og så hygger vi os hjemme i stedet for!

Anmeld

7. oktober 2010

ChatH

TbCp skriver:

Jeg dropper Livas gymnastik helt?

Helt seriøst har jeg slet ikke overskuddet til det. Til at tage direkte fra arbejde, hente Liva og så direkte videre til gymnastik sammen med en kæmpe flok andre unger. Og ved hver endt time skal jeg slæbe Liva skrigende ud... fordi hun ELSKER det....

Carsten kan ikke tage med hende så det SKAL være mig....

Jeg sidder og tænker at jeg slet slet ikke orker det men så får jeg også vildt dårlig samvittighed overfor Liva....

jeg vil også sige at du er klart en bedre mor hvis din energi og dit overskud er der for liva, så er gymnastikken da fløjtende ligegyldigt. Du skal passe på dig selv!. og husk på at live ikke ligger så meget i det, hvis i ikke slkal til gymnastik glemmer hun det alligevel hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.