Tak, Tina................fordi du bringer dette emne op.
Anna går også til gymna. hver torsdag...................og jeg HADER det fandme. Bli'r så stresset, af det. For skynder mig hjem, henter unger, får den spist af med lidt frugt................ for derefter at vente på at Jan kommer hjem. Hvis ikke han når det, så må jeg slæbe begge piger over på skolen, få Anna klædt om, mens Ida oftest er i gang med at undersøge stedet.
Inde i salen er der 30 skrigende, og larmende unger.............høj musik, dans og øvelser. Den sidste halve time er der redskabsgymnastik, og jeg kan afsløre at Anna nok ikke bliver optaget i " the flying superkids". Damen er så fumle-tumlet, at jeg må gå rundt med hende i hånden hele tiden.................og det er sgu' svært hvis Ida er med.
Sidste torsdag bildte jeg hende ind, at træneren var syg. Hun blev MEGET ked af det, for hun havde glædet sig voldsomt meget. Problemet er at der er 4 piger fra børnehaven der går på holdet, så hun er godt informeret hver torsdag, om at det er IDAG vi skal afsted.
Føler at det er en situation jeg ikke kan komme ud af................og Jan nægter at tage over. Han synes hun skal gå til dans.
Så, Tina..................du er IKKE alene, og du har min velsignelse til at droppe gymna.-helvedet i en periode.
Knus Mette
Anmeld