Er jeg en rigtig skidt mor hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Arrhmmmen Karina... det har jeg da ikke tid til at sidde og se om morgenen

ha ha.... nej det vidste jeg godt... hi hi men man kan se genudsendelser på deres hjemmeside...

hi hi, så er det godt du har mig til at se det for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha.... nej det vidste jeg godt... hi hi men man kan se genudsendelser på deres hjemmeside...

hi hi, så er det godt du har mig til at se det for dig

Det var ellers total hygge da jeg var på barsel

Mit næste job skal være fra 11-14 så jeg kan nå at se Godmorgen Danmark

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Det var ellers total hygge da jeg var på barsel

Mit næste job skal være fra 11-14 så jeg kan nå at se Godmorgen Danmark

ja for faen... hi hi....

Anmeld

6. oktober 2010

anna-jonas

Tak, Tina................fordi du bringer dette emne op. 

Anna går også til gymna. hver torsdag...................og jeg HADER det fandme. Bli'r så stresset, af det. For skynder mig hjem, henter unger, får den spist af med lidt frugt................ for derefter at vente på at Jan kommer hjem. Hvis ikke han når det, så må jeg slæbe begge piger over på skolen, få Anna klædt om, mens Ida oftest er i gang med at undersøge stedet.

Inde i salen er der 30 skrigende, og larmende unger.............høj musik, dans og øvelser. Den sidste halve time er der redskabsgymnastik, og jeg kan afsløre at Anna nok ikke bliver optaget i " the flying superkids". Damen er så fumle-tumlet, at jeg må gå rundt med hende i hånden hele tiden.................og det er sgu' svært hvis Ida er med.

Sidste torsdag bildte jeg hende ind, at træneren var syg. Hun blev MEGET ked af det, for hun havde glædet sig voldsomt meget. Problemet er at der er 4 piger fra børnehaven der går på holdet, så hun er godt informeret hver torsdag, om at det er IDAG vi skal afsted.

Føler at det er en situation jeg ikke kan komme ud af................og Jan nægter at tage over. Han synes hun skal gå til dans.

Så, Tina..................du er IKKE alene, og du har min velsignelse til at droppe gymna.-helvedet i en periode.

Knus Mette

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Tak, Tina................fordi du bringer dette emne op. 

Anna går også til gymna. hver torsdag...................og jeg HADER det fandme. Bli'r så stresset, af det. For skynder mig hjem, henter unger, får den spist af med lidt frugt................ for derefter at vente på at Jan kommer hjem. Hvis ikke han når det, så må jeg slæbe begge piger over på skolen, få Anna klædt om, mens Ida oftest er i gang med at undersøge stedet.

Inde i salen er der 30 skrigende, og larmende unger.............høj musik, dans og øvelser. Den sidste halve time er der redskabsgymnastik, og jeg kan afsløre at Anna nok ikke bliver optaget i " the flying superkids". Damen er så fumle-tumlet, at jeg må gå rundt med hende i hånden hele tiden.................og det er sgu' svært hvis Ida er med.

Sidste torsdag bildte jeg hende ind, at træneren var syg. Hun blev MEGET ked af det, for hun havde glædet sig voldsomt meget. Problemet er at der er 4 piger fra børnehaven der går på holdet, så hun er godt informeret hver torsdag, om at det er IDAG vi skal afsted.

Føler at det er en situation jeg ikke kan komme ud af................og Jan nægter at tage over. Han synes hun skal gå til dans.

Så, Tina..................du er IKKE alene, og du har min velsignelse til at droppe gymna.-helvedet i en periode.

Knus Mette

Og det er jo netop sådan det er her også! Dog skal jeg kun slæbe et barn afsted....

Altså da vi gik til musik var det hver anden lørdag det passede MIG perfekt og det elskede Liva også...

Men HVER torsdag og så lige på det tidspunkt (16.15-17)

Jeg dropper det!!!

Så må vi hygge os herhjemme i stedet for....

Anmeld

6. oktober 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Og det er jo netop sådan det er her også! Dog skal jeg kun slæbe et barn afsted....

Altså da vi gik til musik var det hver anden lørdag det passede MIG perfekt og det elskede Liva også...

Jeg dropper det!!!

That's my kindda girl.............

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg dropper det!!!

hvad sker der os for det tidspunkt?

Anmeld

6. oktober 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

hvad sker der os for det tidspunkt?

Jamen jeg ved det ikke.....

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jamen jeg ved det ikke.....

der er også gym her i fraugde, som nikoline kunne gå til... akkurat på samme tidspunkt... sært

Anmeld

6. oktober 2010

ooo

Tina, du er i hvert fald ikke nogen dårlig mor!

Det er bare svært at skulle sige fra overfor ting fordi man ikke har overskuddet, og når det er noget der involverer Liva, jamen så er det garanteret dobbelt så svært. Men der er ingen der vil synes du er en dårlig mor, det er da vist det  sidste du er.

Så drop gymnastikken, og nyd tiden derhjemme i stedet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.