Det var ikke vores tur denne gang :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

SussieThyssen

rikkebw skriver:

Nå men skidt med det Skulle ha haft mens igår, men den er blevet væk. Kunne ikke sove i nat, skulle jo teste imorges. Men inderst inde vidste jeg godt det ikke blev denne gang. Tog 2 test, havde selvfølgelig været oppe et par gange i løbet af natten, for at se om mens var kommet. Så kunne næsten ikke tisse, da jeg SKULLE  

- Men 2 meget negative tests ØV!

Min kæreste sagde til mig igår "Jeg ved at der er en baby derinde" :') 

.. er lidt ærgerlig 

Ehmm..siger du at du skulle have mens i går og du stadig ikke har fået den i dag..og 2 tests i dag siger negativ??

Jamen søde ven..hvad så med alle os, der ikke kan måles før langt senere? Skulle vi så også have fastslået at det ikke blev dengang??

Væbn dig nu lige lidt med lidt tålmodighed og prøv igen om en uge, hvis din mens ikke er kommet inden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

RiUL

Maalene skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt - så forsvinder spændingen jo lidt

Nej, vi brugte slet ikke ÆL-teste... Vi havde faktisk sex hver dag i 14 dage tror jeg... Hehe... Og det var jo så alle anstrengelserne værd

Det havde vi også denne gang Men vi må bare igang igen Og så håbe at der kommer en lille bebs ud af det 

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

SussieThyssen skriver:

Ehmm..siger du at du skulle have mens i går og du stadig ikke har fået den i dag..og 2 tests i dag siger negativ??

Jamen søde ven..hvad så med alle os, der ikke kan måles før langt senere? Skulle vi så også have fastslået at det ikke blev dengang??

Væbn dig nu lige lidt med lidt tålmodighed og prøv igen om en uge, hvis din mens ikke er kommet inden.

Kærligst
Sussie

Tak for de opmuntrende ord hehe..

Ja, tålmodighed, det er der den trykker :p Men ja, venter og ser tiden an

Knus herfra

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

rikkebw skriver:

Tak for de opmuntrende ord hehe..

Ja, tålmodighed, det er der den trykker :p Men ja, venter og ser tiden an

Knus herfra

Hehe...jeg har aldrig kunnet måles gravid før tidligt uge 6+. Med min mellemste var det først i 12. uge LOL

Anmeld

6. oktober 2010

Maja88

altså jeg gik 12 dage over tid og kunne stadig ikke teste positiv, ved mig skulle der en blodprøve til.

Men da jeg smed pillerne udeblev min mens i 2 måneder. så den kan godt være uregelmæssig i starten

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

SussieThyssen skriver:

Hehe...jeg har aldrig kunnet måles gravid før tidligt uge 6+. Med min mellemste var det først i 12. uge LOL

Hold da op  Hvordan kan det være at der er nogle der først kan teste positiv så sent?

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

Maja88 skriver:

altså jeg gik 12 dage over tid og kunne stadig ikke teste positiv, ved mig skulle der en blodprøve til.

Men da jeg smed pillerne udeblev min mens i 2 måneder. så den kan godt være uregelmæssig i starten

Okay  

Men ja, tror da også bare det er fordi mensen er uregelmæssig

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

rikkebw skriver:

Hold da op  Hvordan kan det være at der er nogle der først kan teste positiv så sent?

Åbenbart fordi nogle kvinder bare er længe om at producere det der graviditetshormon...så sådan er naturen så forunderlig.
det er derfor man ikke skal hænge sig så meget i alle mulige: "Det er normalt at..."
Det normale har vide grænser

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

SussieThyssen skriver:

Åbenbart fordi nogle kvinder bare er længe om at producere det der graviditetshormon...så sådan er naturen så forunderlig.
det er derfor man ikke skal hænge sig så meget i alle mulige: "Det er normalt at..."
Det normale har vide grænser

Okay, så kan jeg da altid krydse fingre for at det er derfor

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

rikkebw skriver:

Okay, så kan jeg da altid krydse fingre for at det er derfor

Det gør jeg også...helt sikkert.
Håber der er en lille spire derinde, der er ved at sætte sig godt fast 
Og ellers så må I bare prøve igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.