Det var ikke vores tur denne gang :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

RiUL

Maalene skriver:

Kan jeg godt forstå - det er ikke nemt med de teste, ville jo være fantastisk hvis man kunne få et klart svar, JA eller NEJ - men sådan skal det åbenbart ikke være

Hvis den ikke er der denne gang, lover jeg at krydse fingre igen næste gang også

Og hvis det kan trøste dig, så smed jeg mine p-piller i juli, så beskyttede vi os så i den første måned, da jeg lige havde noget på arbejde som skulle falde på plads inden, og vupti - så havde jeg en positiv test i september

Så det kan heldigvis sagtens gå hurtigt

Nej, det skal være nervepirrende Men det skal heller ikke være så forudsigeligt, det hele

Tusind tak, håber det hjælper så  

Orv, ja det gik hurtigt Brugt I ÆL test eller noget? Eller havde I bare sex reglmæssigt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Lotus86

Nu det ikke for at gøre dig trist, men mere så du ikke sætter dine forventninger alt for meget op, og bliver endnu mere skuffet, men det er jo desværre ret almindeligt, at ens cyklus er meget uregmæssig det første stykke tid efter man er stoppet på p-piller, jeg smed mine p-piller i februar måned, og min cyklus er stadig ikke stabil. Det bare så du ikke regner med, at have den samme testdag hver måned, for det kan man desværre ikke

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

npn skriver:

Nu det ikke for at gøre dig trist, men mere så du ikke sætter dine forventninger alt for meget op, og bliver endnu mere skuffet, men det er jo desværre ret almindeligt, at ens cyklus er meget uregmæssig det første stykke tid efter man er stoppet på p-piller, jeg smed mine p-piller i februar måned, og min cyklus er stadig ikke stabil. Det bare så du ikke regner med, at have den samme testdag hver måned, for det kan man desværre ikke

Ja det ved jeg Men har skam heller ingen forventninger om at det blev denne gang

Vi forsøger bare igen, og ser hvad der sker Men ville være meget rart hvis mens snart kom, så vi kan komme igang igen Hehe

Anmeld

6. oktober 2010

Lotus86

rikkebw skriver:

Ja det ved jeg Men har skam heller ingen forventninger om at det blev denne gang

Vi forsøger bare igen, og ser hvad der sker Men ville være meget rart hvis mens snart kom, så vi kan komme igang igen Hehe

Ja, det er møg irriterende når ens mens er så uregelmæssig.. Kender det jo som sagt kun alt for godt Og selvom man egentlig ikke regner med at der sker noget lige med det samme, så er det bare så svært ikke at gå og håbe, især fordi kroppen har så stor tendens til at komme med en maaaasse falske symptomer

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

npn skriver:

Ja, det er møg irriterende når ens mens er så uregelmæssig.. Kender det jo som sagt kun alt for godt Og selvom man egentlig ikke regner med at der sker noget lige med det samme, så er det bare så svært ikke at gå og håbe, især fordi kroppen har så stor tendens til at komme med en maaaasse falske symptomer

Ja, lige præcis ! Det er bare så irriterende  

Krydser fingre for at det snart er vores tur. Hvor længe har I forsøgt?

Anmeld

6. oktober 2010

Lotus86

rikkebw skriver:

Ja, lige præcis ! Det er bare så irriterende  

Krydser fingre for at det snart er vores tur. Hvor længe har I forsøgt?

Jeg krydser med

Jeg smed p-pillerne i midten af februar, men synes heldigvis tiden er gået hurtig, og underligt nok, så er jeg blevet mere "rolig" med tiden, i starten var jeg helt oppe og ringe over det, og analyserede hver en eneste ting der rørte sig i min krop, det gør jeg nok stadig lidt men jeg er mere rolig omkring det, er sikker på det nok skal lykkes på et tidspunkt

Anmeld

6. oktober 2010

eirene

Jeg vil da gerne fortælle min historie... Jeg stoppede med p-piller og fik ikke menstruation og tænkte bare at det var nok bare fordi min krop lige skulle vænne sig til at jeg ikke tog piller mere. Tog dog en test som var negativ. Så begyndte jeg at få svamp og gik til lægen, hun mente lige at jeg skulle aflevere en urinprøve og der var jeg så gravid. 7 uger henne og havde været uden p-piller lige så længe... Sååå du skal nok bare lige vente lidt...

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

npn skriver:

Jeg krydser med

Jeg smed p-pillerne i midten af februar, men synes heldigvis tiden er gået hurtig, og underligt nok, så er jeg blevet mere "rolig" med tiden, i starten var jeg helt oppe og ringe over det, og analyserede hver en eneste ting der rørte sig i min krop, det gør jeg nok stadig lidt men jeg er mere rolig omkring det, er sikker på det nok skal lykkes på et tidspunkt

Jeg krydser også for jer 

Ja, føj man bliver helt tosset i hovedet Men jeg tager det også bare med ro nu.. Men det kunne da være super skønt med to flotte streger inden for det næste stykke tid

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

eirene skriver:

Jeg vil da gerne fortælle min historie... Jeg stoppede med p-piller og fik ikke menstruation og tænkte bare at det var nok bare fordi min krop lige skulle vænne sig til at jeg ikke tog piller mere. Tog dog en test som var negativ. Så begyndte jeg at få svamp og gik til lægen, hun mente lige at jeg skulle aflevere en urinprøve og der var jeg så gravid. 7 uger henne og havde været uden p-piller lige så længe... Sååå du skal nok bare lige vente lidt...

Dejlig historie Og dejlig overraskelse at få sig

Anmeld

6. oktober 2010

Maalene

rikkebw skriver:

Nej, det skal være nervepirrende Men det skal heller ikke være så forudsigeligt, det hele

Tusind tak, håber det hjælper så  

Orv, ja det gik hurtigt Brugt I ÆL test eller noget? Eller havde I bare sex reglmæssigt? 

Det er selvfølgelig rigtigt - så forsvinder spændingen jo lidt

Nej, vi brugte slet ikke ÆL-teste... Vi havde faktisk sex hver dag i 14 dage tror jeg... Hehe... Og det var jo så alle anstrengelserne værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.