rikkebw skriver:
Ja, synes det er frustrerende at testene er negative, og mens ikke er kommet (der er godt nok den første mdr uden p piller) Men man vil jo gerne bare videre i sin cyklus, hvis man ikke er gravid 
Tanken har godt strejfet mig, men venter og ser om mens dukker op om nogle dage, og hvis ikke, må jeg tage en test mere. Man bliver bare så skuffet når den er negativ, og tror jeg har det meget svært ved at jeg ikke selv kan "styre" tingene.
Hehe
Ja, det kan jeg virkelig godt forstå... Og når den vover på at være bare 1 dag forsinket, så begynder man jo at tro på den måske er der - så hellere den kom 1 dag for tidligt

Nå, men så længe den bliver væk, så er chancen der ihvertfald, så krydser fingre for jer

Nok smart nok at vente et par dage med at teste (selvom jeg selv testede 6 dage i streg, på trods af den var positiv alle gange

) - og så må du se om du kan holde dig hele natten... Hehe... Så kan du ihvertfald regne bedre med svaret

Men kan virkelig godt forstå din frustration - utrolig så frustreret PB kan gøre en
Anmeld