Det var ikke vores tur denne gang :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

RiUL

Nå men skidt med det Skulle ha haft mens igår, men den er blevet væk. Kunne ikke sove i nat, skulle jo teste imorges. Men inderst inde vidste jeg godt det ikke blev denne gang. Tog 2 test, havde selvfølgelig været oppe et par gange i løbet af natten, for at se om mens var kommet. Så kunne næsten ikke tisse, da jeg SKULLE  

- Men 2 meget negative tests ØV!

Min kæreste sagde til mig igår "Jeg ved at der er en baby derinde" :') 

.. er lidt ærgerlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

camillakrath

Ville bare sende et stort

Sender en masse lykke og held. Det skal nok snart lykkedes

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

camillakrath skriver:

Ville bare sende et stort

Sender en masse lykke og held. Det skal nok snart lykkedes

Tak 

Vi forsøger bare igen  

Anmeld

6. oktober 2010

Shibby

Hvor nitten..især med den sætning..det ligger et press på dig gør det ikk?

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

Shibby skriver:

Hvor nitten..især med den sætning..det ligger et press på dig gør det ikk?

Nej slet ikke Jeg er bare så dårlig til at tænke positivt, for føler ikke at jeg kan være SÅ heldig ... Så tror bare han prøver at opmuntre mig, ved at sige sådan. Så jeg kan tro lidt mere på det/mig selv. 

Anmeld

6. oktober 2010

Maalene

Øv øv - sikke da noget møg

Vil ikke skabe falske forhåbninger eller noget, men kan jo være du har tisset så meget i løbet af natten, at du ikke har kunnet få en positiv test her til morgen...?

Det siges jo, at man helst skal have holdt sig i 4 timer inden man tisser på en test, så ved ikke om du måske kan være gravid, men alt dit natterenderi har ødelagt det?

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

Maalene skriver:

Øv øv - sikke da noget møg

Vil ikke skabe falske forhåbninger eller noget, men kan jo være du har tisset så meget i løbet af natten, at du ikke har kunnet få en positiv test her til morgen...?

Det siges jo, at man helst skal have holdt sig i 4 timer inden man tisser på en test, så ved ikke om du måske kan være gravid, men alt dit natterenderi har ødelagt det?

Ja, synes det er frustrerende at testene er negative, og mens ikke er kommet (der er godt nok den første mdr uden p piller) Men man vil jo gerne bare videre i sin cyklus, hvis man ikke er gravid

Tanken har godt strejfet mig, men venter og ser om mens dukker op om nogle dage, og hvis ikke, må jeg tage en test mere. Man bliver bare så skuffet når den er negativ, og tror jeg har det meget svært ved at jeg ikke selv kan "styre" tingene. Hehe

Anmeld

6. oktober 2010

Maalene

rikkebw skriver:

Ja, synes det er frustrerende at testene er negative, og mens ikke er kommet (der er godt nok den første mdr uden p piller) Men man vil jo gerne bare videre i sin cyklus, hvis man ikke er gravid

Tanken har godt strejfet mig, men venter og ser om mens dukker op om nogle dage, og hvis ikke, må jeg tage en test mere. Man bliver bare så skuffet når den er negativ, og tror jeg har det meget svært ved at jeg ikke selv kan "styre" tingene. Hehe

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå... Og når den vover på at være bare 1 dag forsinket, så begynder man jo at tro på den måske er der - så hellere den kom 1 dag for tidligt

Nå, men så længe den bliver væk, så er chancen der ihvertfald, så krydser fingre for jer

Nok smart nok at vente et par dage med at teste (selvom jeg selv testede 6 dage i streg, på trods af den var positiv alle gange ) - og så må du se om du kan holde dig hele natten... Hehe... Så kan du ihvertfald regne bedre med svaret

Men kan virkelig godt forstå din frustration - utrolig så frustreret PB kan gøre en

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

Maalene skriver:

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå... Og når den vover på at være bare 1 dag forsinket, så begynder man jo at tro på den måske er der - så hellere den kom 1 dag for tidligt

Nå, men så længe den bliver væk, så er chancen der ihvertfald, så krydser fingre for jer

Nok smart nok at vente et par dage med at teste (selvom jeg selv testede 6 dage i streg, på trods af den var positiv alle gange ) - og så må du se om du kan holde dig hele natten... Hehe... Så kan du ihvertfald regne bedre med svaret

Men kan virkelig godt forstå din frustration - utrolig så frustreret PB kan gøre en

Ja lige præcis  

Årh tusind tak  Ellers så håber jeg bare at den er der næste gang  

Hehe, kan da godt forstå at du testede flere dage i træk, især når den var positiv Men når den er negativ, gider man ikke blive skuffet gang på gang :p 

Anmeld

6. oktober 2010

Maalene

rikkebw skriver:

Ja lige præcis  

Årh tusind tak  Ellers så håber jeg bare at den er der næste gang  

Hehe, kan da godt forstå at du testede flere dage i træk, især når den var positiv Men når den er negativ, gider man ikke blive skuffet gang på gang :p 

Kan jeg godt forstå - det er ikke nemt med de teste, ville jo være fantastisk hvis man kunne få et klart svar, JA eller NEJ - men sådan skal det åbenbart ikke være

Hvis den ikke er der denne gang, lover jeg at krydse fingre igen næste gang også

Og hvis det kan trøste dig, så smed jeg mine p-piller i juli, så beskyttede vi os så i den første måned, da jeg lige havde noget på arbejde som skulle falde på plads inden, og vupti - så havde jeg en positiv test i september

Så det kan heldigvis sagtens gå hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.