Lad mig være glad!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

camillakrath

Chalala85 skriver:

Det ville jeg helt klart kan gøre. Kan jo være hun ændre sig så

Ja, og jeg ved også at hun slet ikke ved noget om det. Så måske skulle jeg også forklare hende om alle de gode tegn.

Ja ... Hun er jo en god veninde, jeg blir bare så hurtigt usikker og ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Chalala85

camillakrath skriver:

Ja, og jeg ved også at hun slet ikke ved noget om det. Så måske skulle jeg også forklare hende om alle de gode tegn.

Ja ... Hun er jo en god veninde, jeg blir bare så hurtigt usikker og ked af det.

forklar hende hvordan du får det osv så går det nok

Anmeld

6. oktober 2010

Millzi

camillakrath skriver:

TAK søde

Jeg tror faktisk allerede der er noget misundelse. Og det er jo egentlig forfærdeligt. Men PYT - jeg er GLAD. Og jeg er så lykkelig

Misundelse er en grim ting, men nogle mennesker kan bare ikke være glade på andres vegne, når de ikke selv oplever det de måske ønsker... Det må man bare prøve at lægge bag sig, hvis de ikke kan være glade på dine vegne, hvilke veninder er de så? Dem der smutter når du blir højgravid og har brug for dem til hyggestunder når man ik orker det vilde el. er de virkelig dem der altid vil være der uanset hva...  jeg håber det bedste for dig...

Men ja, vær super glad og nyd hvert sek., det er skøn at følge udviklingen og opleve af baby vokser og er aktiv i maven  Håber din graviditet blir en skøn oplevelse for dig

STORT KNUS

Anmeld

6. oktober 2010

Bavianis

Chewy skriver:

Det er pisse svært det der, men du må prøve at tænke positivt. For det er helt rigtigt, det du gør. Positive tanker er det eneste rigtige, og du må bare tro på, at den lille spir du har i maven nok skal blive der. Har man først set hjerteblink er risikoen for abort under 5 % - husk det

Positiv energi til dig

Hvor har du læst det?? Det er da en vildt god nyhed! Jeg har selv fået af vide af lægerne på sygehuset, at den er ret sikker når man er ovre 9.-10. uge, men det med hjerteblink har jeg ikke hørt før. Men det lyder da fantastisk!

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

MiKKeL'sMoR skriver:

Misundelse er en grim ting, men nogle mennesker kan bare ikke være glade på andres vegne, når de ikke selv oplever det de måske ønsker... Det må man bare prøve at lægge bag sig, hvis de ikke kan være glade på dine vegne, hvilke veninder er de så? Dem der smutter når du blir højgravid og har brug for dem til hyggestunder når man ik orker det vilde el. er de virkelig dem der altid vil være der uanset hva...  jeg håber det bedste for dig...

Men ja, vær super glad og nyd hvert sek., det er skøn at følge udviklingen og opleve af baby vokser og er aktiv i maven  Håber din graviditet blir en skøn oplevelse for dig

STORT KNUS

TUSIND tak

Jeg er sikker på at det nok skal blive nogen skønne måneder

Tak for dine positive tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.