Lad mig være glad!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Loa

camillakrath skriver:

Lige præcis. Jeg nægter at gå rundt i 9 måneder og være pessimistisk!

Nej det er jo det..... Hellere nyde det og være positiv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

NessaXenia

camillakrath skriver:

Du har lige min tankegang.

Jeg synes hver dag er en gave når jeg åbner mine øjne: spiren har det stadig godt, og der er endnu en dag mindre mod målet.

Risikoen falder for hver dag jeg vågner. Og det her er det største jeg nogensinde har oplevet.

jah og hvorfor skulle du ikke have lov at blive mor til dette fantastiske barn? Selvfølgelig skal du da det, du fortjener det.

Du bliver den bedste mor barnet kan få, derfor er frøet også sået hos dig

Vi skal ikke tænke på hvornår det nu går galt, eller om der er noget i vejen derinde, baby har det fint

Hver morgen er en ny dag og endnu et skridt tættere på at se baby irl.

Kæmpe mæssig tillykke med dit velskabte barn

Anmeld

6. oktober 2010

Chalala85

camillakrath skriver:

Lige det der tænkte jeg også over ídag. Jeg kan også blive kørt over eller dø af en blodprop imorgen.

Men jeg har bare så gode muligheder nu.

Jeg er UNG og hjertet slår. Alt er bare positive tegn

Det er nemlig lige hvad det er. POSITIVT!! Det skal nok gå helt fint altsammen. Og hvis jeg var dig ville jeg sige til mine veninder at hvis de kun har negative ting at sige synes jeg de skal holde det for sig selv

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

Nina Sophia skriver:

jah og hvorfor skulle du ikke have lov at blive mor til dette fantastiske barn? Selvfølgelig skal du da det, du fortjener det.

Vi skal ikke tænke på hvornår det nu går galt, eller om der er noget i vejen derinde, baby har det fint

Årh tak - og i lige måde

Jeg ved at mig og min krop passer rigtig godt på den lille derinde. Det skal nok gå

Anmeld

6. oktober 2010

Millzi

Selvfølgelig skal det nok gå alt sammen  Baby er i maven på dig, og hjertet banker løs...  hør ikke på hva dine veninder siger omkring dette... Tænk positivt som du gør og glæd dig over at et levende menneske er ved at udvikle sig i din mave og inden du ser dig om har du ham/hun i dine arme og så vil dine veninder se missundelig på dig, fordi det hele gik som det skulle

De bedste ønsker og held og lykke herfra... Sender dig en masse positive tanker  Super dejllig dag til dig...

Anmeld

6. oktober 2010

Millzi

Nina Sophia skriver:

Godt skrevet

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

Chalala85 skriver:

Det er nemlig lige hvad det er. POSITIVT!! Det skal nok gå helt fint altsammen. Og hvis jeg var dig ville jeg sige til mine veninder at hvis de kun har negative ting at sige synes jeg de skal holde det for sig selv

Jeg tror faktisk det er en god ide. Jeg tror jeg skal tage en snak med hende og forklare hende hvordan jeg har det lige nu. I stedet for bare a lukke det inde.

Anmeld

6. oktober 2010

NessaXenia

camillakrath skriver:

Årh tak - og i lige måde

Jeg ved at mig og min krop passer rigtig godt på den lille derinde. Det skal nok gå

selvfølgelig søde.

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

MiKKeL'sMoR skriver:

Selvfølgelig skal det nok gå alt sammen  Baby er i maven på dig, og hjertet banker løs...  hør ikke på hva dine veninder siger omkring dette... Tænk positivt som du gør og glæd dig over at et levende menneske er ved at udvikle sig i din mave og inden du ser dig om har du ham/hun i dine arme og så vil dine veninder se missundelig på dig, fordi det hele gik som det skulle

De bedste ønsker og held og lykke herfra... Sender dig en masse positive tanker  Super dejllig dag til dig...

TAK søde

Jeg tror faktisk allerede der er noget misundelse. Og det er jo egentlig forfærdeligt. Men PYT - jeg er GLAD. Og jeg er så lykkelig

Anmeld

6. oktober 2010

Chalala85

camillakrath skriver:

Jeg tror faktisk det er en god ide. Jeg tror jeg skal tage en snak med hende og forklare hende hvordan jeg har det lige nu. I stedet for bare a lukke det inde.

Det ville jeg helt klart kan gøre. Kan jo være hun ændre sig så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.