Lad mig være glad!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

camillakrath

Jeg VED godt at der er en risiko. Og jeg har det også i baghovedet.

Men jeg var virkelig tryg efter jeg kom hjem fra scanning i mandags. Også selvom jeg muligvis så kun er 7 + 3 idag. Men jeg så hjertet slå og jeg hørte det!! Det gav mig TROEN.

Men BANG, da jeg kom hjem og snakkede med veninderne var det bare "så må vi håbe det går godt", og bla bla bla.

Jeg kan bare så hurtigt blive sendt tilbage til usikkerheden igen.

UNDSKYLD mit møgfald. POSITIVÈ tanker og GLÆDE er bare vejen frem for mig og min lille spir.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Loa

Selvfølgelig går det da godt for dig

Man får da intet ud af at være pessimistisk

Anmeld

6. oktober 2010

Chewy

Det er pisse svært det der, men du må prøve at tænke positivt. For det er helt rigtigt, det du gør. Positive tanker er det eneste rigtige, og du må bare tro på, at den lille spir du har i maven nok skal blive der. Har man først set hjerteblink er risikoen for abort under 5 % - husk det

Positiv energi til dig

Anmeld

6. oktober 2010

Chalala85

camillakrath skriver:

Jeg VED godt at der er en risiko. Og jeg har det også i baghovedet.

Men jeg var virkelig tryg efter jeg kom hjem fra scanning i mandags. Også selvom jeg muligvis så kun er 7 + 3 idag. Men jeg så hjertet slå og jeg hørte det!! Det gav mig TROEN.

Men BANG, da jeg kom hjem og snakkede med veninderne var det bare "så må vi håbe det går godt", og bla bla bla.

Jeg kan bare så hurtigt blive sendt tilbage til usikkerheden igen.

UNDSKYLD mit møgfald. POSITIVÈ tanker og GLÆDE er bare vejen frem for mig og min lille spir.

Det var da også en super tarvelig omgang veninde vås! Du SKAL da være glad for du er gravid, nyde det alt det du har lyst til og blive rørt når du ser din lille bedb på skærmen og høre hjertet slå. Du SKAL da have lov til at dele det med omverdnen!

NYD det, ELSK det og lad vær med at høre på hvad de siger.

Der er en risiko ved alting, selv at gå over vejen, men det tænker vi jo heller ikke konstant på.

NYD DET NYD DET, VÆR GLAD

KÆMPE

Anmeld

6. oktober 2010

NessaXenia

ved du hvad?

Jeg er kun i 9. uge, og man skal bare tro på at det her går altså ikke galt.  hvorfor skulle det gå galt nu? Min spires hjerte slår og vokser som den skal, den farligste uge nemlig uge 5 & 6 ér ovre og vi kan nu ånde lig så stille lettet op '

Selvfølgelig mister du ikke, selvfølgelig blir den der, selvfølgelig skal du føde om 33 uger.

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

Loa skriver:

Selvfølgelig går det da godt for dig

Man får da intet ud af at være pessimistisk

Lige præcis. Jeg nægter at gå rundt i 9 måneder og være pessimistisk!

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

Nina Sophia skriver:

ved du hvad?

Jeg er kun i 9. uge, og man skal bare tro på at det her går altså ikke galt.  hvorfor skulle det gå galt nu? Min spires hjerte slår og vokser som den skal, den farligste uge nemlig uge 5 & 6 ér ovre og vi kan nu ånde lig så stille lettet op '

Selvfølgelig mister du ikke, selvfølgelig blir den der, selvfølgelig skal du føde om 33 uger.

Du har lige min tankegang.

Jeg synes hver dag er en gave når jeg åbner mine øjne: spiren har det stadig godt, og der er endnu en dag mindre mod målet.

Risikoen falder for hver dag jeg vågner. Og det her er det største jeg nogensinde har oplevet.

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

Chalala85 skriver:

Det var da også en super tarvelig omgang veninde vås! Du SKAL da være glad for du er gravid, nyde det alt det du har lyst til og blive rørt når du ser din lille bedb på skærmen og høre hjertet slå. Du SKAL da have lov til at dele det med omverdnen!

NYD det, ELSK det og lad vær med at høre på hvad de siger.

Der er en risiko ved alting, selv at gå over vejen, men det tænker vi jo heller ikke konstant på.

NYD DET NYD DET, VÆR GLAD

KÆMPE

Lige det der tænkte jeg også over ídag. Jeg kan også blive kørt over eller dø af en blodprop imorgen.

Men jeg har bare så gode muligheder nu.

Jeg er UNG og hjertet slår. Alt er bare positive tegn

Anmeld

6. oktober 2010

<3

Nyd din graviditet!! Der skal nok komme en masse bekymringer løbende så nyd det mens du kan Og selvfølgelig skal det da nok gå fint og godt

Anmeld

6. oktober 2010

camillakrath

Chewy skriver:

Det er pisse svært det der, men du må prøve at tænke positivt. For det er helt rigtigt, det du gør. Positive tanker er det eneste rigtige, og du må bare tro på, at den lille spir du har i maven nok skal blive der. Har man først set hjerteblink er risikoen for abort under 5 % - husk det

Positiv energi til dig

MASSER af positiv energi - og jeg glæder mig som et lille barn til den næste scanning. For der skal jeg igen se en smuk og fin lille bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.