Den lejlighed var herre FED!!! Update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Mira0911

Jbk skriver:

Jeg er landet, mår jeg indrømme...er dælme MEGET der skal laves...

Det kan jeg så godt forstå når det er hus... Meget skal der laves?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Svei

MoarJ skriver:

Det kan jeg så godt forstå når det er hus... Meget skal der laves?

ALT...det er noget hjemmefusk det der er lavet....der er ti lag tapet, alt skal ned i hele huset. males lofter, ordnes vægge, høvles gulve, lavet et toilet om til et stort skab, lave nyt badeværelse og males låger i køkkenet og ny bordplade, spartle en masse plader ud og male dem osv osv osv...der er træ på så mange vægge, det er helt vildt...men det skal nok blive godt.

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Jbk skriver:

ALT...det er noget hjemmefusk det der er lavet....der er ti lag tapet, alt skal ned i hele huset. males lofter, ordnes vægge, høvles gulve, lavet et toilet om til et stort skab, lave nyt badeværelse og males låger i køkkenet og ny bordplade, spartle en masse plader ud og male dem osv osv osv...der er træ på så mange vægge, det er helt vildt...men det skal nok blive godt.

Hold da op end masse der skal laves... Som du siger, det kan nok blive godt... og det tror jeg nu også det gør... Det er bare noget øv at komme igennem.... 

Men det vælger man jo også med, når man køber det... Hvert fald ved de fleste huse.... 

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

MoarJ skriver:

Hold da op end masse der skal laves... Som du siger, det kan nok blive godt... og det tror jeg nu også det gør... Det er bare noget øv at komme igennem.... 

Men det vælger man jo også med, når man køber det... Hvert fald ved de fleste huse.... 

Ja, her i byen kan man ikke få meget til under en mill. og det der er skal jo laves lidt ved....men så kommer jeg også til at bo tæt på alt og få godt med plads, men ja, det er surt lige nu.-....men glæder mig over jeg kommer til at sidde vildt billigt..

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Jbk skriver:

Ja, her i byen kan man ikke få meget til under en mill. og det der er skal jo laves lidt ved....men så kommer jeg også til at bo tæt på alt og få godt med plads, men ja, det er surt lige nu.-....men glæder mig over jeg kommer til at sidde vildt billigt..

Så kan det jo ikke blive bedre... Hvor er det skønt for dig... :) 

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

MoarJ skriver:

Så kan det jo ikke blive bedre... Hvor er det skønt for dig...  

Ja, det er virkelig godt...har sgu også været nok skidt...Hvornår kunne I overtage jeres og er den til at betale...?

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Jbk skriver:

Ja, det er virkelig godt...har sgu også været nok skidt...Hvornår kunne I overtage jeres og er den til at betale...?

5072,- pr mdr... 

regner med omkring dec/jan så vi ikke sidder med dobbelthusleje i 3 mdr... 

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

MoarJ skriver:

5072,- pr mdr... 

regner med omkring dec/jan så vi ikke sidder med dobbelthusleje i 3 mdr... 

OK... ihh, bliver spændende...og min husleje er kun 400kr højere end jeres, så det er virkelig luksus...

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Jbk skriver:

OK... ihh, bliver spændende...og min husleje er kun 400kr højere end jeres, så det er virkelig luksus...

Jaah... Dejligt... vi giver 6000,- for 85 kvm.. dælme dyrt... 

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

MoarJ skriver:

Jaah... Dejligt... vi giver 6000,- for 85 kvm.. dælme dyrt... 

Ja hold da op....det er da helt vildt....puha, kan godt forstå I vil væk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.