Den lejlighed var herre FED!!! Update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.390 visninger
52 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Mira0911

Fra den tidligere tråd 

Vi har været ude og se lejligheden idag... Nøøøøøj manner siger jeg bare..... 

Dog skal der laves lidt hist og her... Det er til at overkomme... Et trappetrin skal laves... Nogen køkkenskabe og selve hoveddøren skal også kigges på... 

Vi ser lejligheden.... 

KÆMPE stue... På hvert fald 40-45 kvm... Det er jo nærmest en gildesal.. Et stort soveværelse... 2 mindre værelser til ungerne... Helt NYT badeværelse... Et lidt gammeldags køkken med masser af skabsplads.. 

Når man kommer ind i lejligheden er der trappe op til over etagen.. Nede ved indgangen er der rigeligt plads til hunden om dagen og til lidt af vores ting... 

Vi faldte pladask for det... Dejlige store vinduer i stuen... Kælderen synes jeg så ikke var så stor... Men vores cykler skal helt klart stå dernede... Ellers skal der bare sorteres og smides ud her... 

Vi har ENDNU ikke sagt ja til den - Regner STÆRKT med at sige ja... Dog skal vi lige have nogen ting på plads med udlejeren inden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

wamse

Ej det lyder bare super godt

Håber det hele falder på plads for jer

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

Hvor er det fedt at høre!! Så må vi snart se billeder af den skønne lejlighed:-)

håber i får det hele på plads og det bliver jeres

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

wamse skriver:

Ej det lyder bare super godt

Håber det hele falder på plads for jer

Det er virkelig også super fantastisk... :) 

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Chalala85 skriver:

Hvor er det fedt at høre!! Så må vi snart se billeder af den skønne lejlighed:-)

håber i får det hele på plads og det bliver jeres

Ja ikke.... 

Så snart vi bestemmer os 100 procent, og får nøglen, skal jeg sørme nok tage før og efter billeder af lejligheden... ;) 

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

MoarJ skriver:

Ja ikke.... 

Så snart vi bestemmer os 100 procent, og får nøglen, skal jeg sørme nok tage før og efter billeder af lejligheden...  

Hvor er det fedt. Så kan i får et nyt lækkert sted uden underlige naboer hehe

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Chalala85 skriver:

Hvor er det fedt. Så kan i får et nyt lækkert sted uden underlige naboer hehe

Jaaah lige præcis... 

Anmeld

5. oktober 2010

Sees

MoarJ skriver:

Fra den tidligere tråd 

Vi har været ude og se lejligheden idag... Nøøøøøj manner siger jeg bare..... 

Dog skal der laves lidt hist og her... Det er til at overkomme... Et trappetrin skal laves... Nogen køkkenskabe og selve hoveddøren skal også kigges på... 

Vi ser lejligheden.... 

KÆMPE stue... På hvert fald 40-45 kvm... Det er jo nærmest en gildesal.. Et stort soveværelse... 2 mindre værelser til ungerne... Helt NYT badeværelse... Et lidt gammeldags køkken med masser af skabsplads.. 

Når man kommer ind i lejligheden er der trappe op til over etagen.. Nede ved indgangen er der rigeligt plads til hunden om dagen og til lidt af vores ting... 

Vi faldte pladask for det... Dejlige store vinduer i stuen... Kælderen synes jeg så ikke var så stor... Men vores cykler skal helt klart stå dernede... Ellers skal der bare sorteres og smides ud her... 

Vi har ENDNU ikke sagt ja til den - Regner STÆRKT med at sige ja... Dog skal vi lige have nogen ting på plads med udlejeren inden... 

Hvor er det godt at høre søde!!!
Krydser dælme da fingre for at det bliver jeres, når I nu brænder så meget for det!

Anmeld

5. oktober 2010

FrkT

Ihhhh hvor lækkert 

Men får I den så hvis I siger ja? Eller er der andre der også vil have den?

Anmeld

5. oktober 2010

<3

Håber at lejligheden vil leve op til alle jeres forventninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.