Den lejlighed var herre FED!!! Update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Mira0911

Sees. skriver:

Ja selvfølgelig, det ville jo være dumt - Og så har udlejer jo præcis noget tid at løbe på!

Ih, det er bare SÅ fedt for jer - Er SÅ glad på jeres vegne, smukke.

Lige præcis... ;) 

Ih vi er faktisk også ret glade... Såååå skønt... og JEG kan starte et helt nyt liv.. uden at være bange.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

<3

MoarJ skriver:

Vi mødte den første nabo derude idag... Ja fik et forkert indtryk af ham... 

Håber det ændre sig... 

Åh nej...! Ej det håber jeg da også!

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Kirle skriver:

Åh nej...! Ej det håber jeg da også!

Ja.. Håber virkelig det ændre sig...

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

Skøøøønt... jeg er også helt oppe at køre over mit store hus, altså stort i forhold til hvad jeg havde før....børnene har så meget plads at være på, det gør det hele meget bedre..

Anmeld

5. oktober 2010

LotteN

ej hvor er det da bare skøøønt at læse at endelig var LEJLIGHEDEN der. så kan det jo bare ikke være bedre Så se da lige og få sagt ja, hvor svært kan det da være

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Jbk skriver:

Skøøøønt... jeg er også helt oppe at køre over mit store hus, altså stort i forhold til hvad jeg havde før....børnene har så meget plads at være på, det gør det hele meget bedre..

Det er jo fantastisk... Jeg er også helt op at køre over alt det plads der er... Vi er nu på 85 kvm... Det nye er 105 kvm... 

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

LotteN skriver:

ej hvor er det da bare skøøønt at læse at endelig var LEJLIGHEDEN der. så kan det jo bare ikke være bedre Så se da lige og få sagt ja, hvor svært kan det da være

Jaaah.... Vi skal lige have styr på et par ting med udlejeren... 

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

Det er jo fantastisk... Jeg er også helt op at køre over alt det plads der er... Vi er nu på 85 kvm... Det nye er 105 kvm... 

Fantastisk....det lyder da for godt.. jeg kom fra 120 til 165...det kan også mærkes, eller rettere ses, er jo ikke helt flyttet endnu, kun Bertram der er...

Anmeld

5. oktober 2010

Mira0911

Jbk skriver:

Fantastisk....det lyder da for godt.. jeg kom fra 120 til 165...det kan også mærkes, eller rettere ses, er jo ikke helt flyttet endnu, kun Bertram der er...

Hehe... Skøønt... 

Her er jeg flyttet til drømmeland... :) 

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

MoarJ skriver:

Hehe... Skøønt... 

Her er jeg flyttet til drømmeland...  

Jeg er landet, mår jeg indrømme...er dælme MEGET der skal laves...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.