Test narko det mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

Maja84 skriver:

Jeg er enig, også fordi jeg selv kunne få en helt tydleig test, på dette tidspunkt, jeg frygter lidt, ønsketænkning (kender det godt) ser mere, og man så bliver rigtig skuffet eller ked af det, hvis den så ikke er der, når man skal "lege" med farverne i billedet, for at få en streg frem

Men krydser selvfølgelig for at den er der

ja jeg har heller ikke set andre med så svag en streg i forhold til 4/5+ Men jeg håber self også for hende

Håbet skal vi ha lov at beholde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

ja jeg har heller ikke set andre med så svag en streg i forhold til 4/5+ Men jeg håber self også for hende

ja selfølgelig

jeg er nok bare en anelse skeptisk, da jeg selv oplevede 2 gange, svage tester, som endte i sa, og man bliver jo ked af det, hvor jeg 3 gang, ikke testede før jeg havde kvalme, og undrede mig, og ja så var den bragende positiv, kan ikke engang huske om jeg var gået over tiden, men tror jeg har testet da jeg var ca 4/5+ så har nok været omkring der, hvor mens skulle være kommet (har meget lang cyklus)

Anmeld

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

Maja84 skriver:

ja selfølgelig

jeg er nok bare en anelse skeptisk, da jeg selv oplevede 2 gange, svage tester, som endte i sa, og man bliver jo ked af det, hvor jeg 3 gang, ikke testede før jeg havde kvalme, og undrede mig, og ja så var den bragende positiv, kan ikke engang huske om jeg var gået over tiden, men tror jeg har testet da jeg var ca 4/5+ så har nok været omkring der, hvor mens skulle være kommet (har meget lang cyklus)

jeg oplevede det selv sidste måned

testede svagt positiv 3+? og stadig på forventet mens dag,men tydelig nok til at den kunne ses med det blotte øje og det hele,men 3 dage for sent kom mens. så mit gik tabt og min streg var meget tydeligere end den er på det billede hun selv lagde ind

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

jeg oplevede det selv sidste måned

testede svagt positiv 3+? og stadig på forventet mens dag,men tydelig nok til at den kunne ses med det blotte øje og det hele,men 3 dage for sent kom mens. så mit gik tabt og min streg var meget tydeligere end den er på det billede hun selv lagde ind

øv, sender en krammer, kender det desværre godt, og man bliver jo ikke glad når sådan noget sker, man tror lige at den er der

håber det lykkedes næste gang

Anmeld

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

Maja84 skriver:

øv, sender en krammer, kender det desværre godt, og man bliver jo ikke glad når sådan noget sker, man tror lige at den er der

håber det lykkedes næste gang

Tak

det er også mit største ønske,så xxxxxx for den er der i denne omgang. har lige haft ægløsning, så nu venter man igen på testdag. hader al den ventetid. først på mens skal stoppe,så på ægløsning,så på testdag osv. men syntes jeg er bedre i denne måned til ikke at skrue forventningerne i vejret. gider ikke lægge al min energi i det mere. det gør for ondt at blive skuffet konstant.

men kan se det er lykkedes for dig, kæmpe tillykke

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

Miss.Sunshine skriver:

Tak

det er også mit største ønske,så xxxxxx for den er der i denne omgang. har lige haft ægløsning, så nu venter man igen på testdag. hader al den ventetid. først på mens skal stoppe,så på ægløsning,så på testdag osv. men syntes jeg er bedre i denne måned til ikke at skrue forventningerne i vejret. gider ikke lægge al min energi i det mere. det gør for ondt at blive skuffet konstant.

men kan se det er lykkedes for dig, kæmpe tillykke

puh kender det kun alt for godt, men krydser for at det lykkedes.

ja vi var så heldige det lykkedes, i sidste cyklus, inden hormonbehandling, gik og ventede på mens, skulle komme passende, så vi kunne komme igang, det skulle lige passe med gynækologens ferie, og ja, så var den der, helt uventet men glædeligt

Håber også det snart lykkedes for jer

Anmeld

5. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

ja selfølgelig

hvad med nu ):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2010

tulleeh

Miss.Sunshine skriver:

hvad med nu ?:s

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

jeg kan godt se en meget utydelig streg på denne test synes dog stadig du skal gå til lægen, og få det bekræftet, for jeg synes den er meget meget utydelig, hvis du skulle være gået 1 uge over tid, og når du samtidig også skriver du har haft en blødning, men jeg håber den er der 

tulleeh skriver:

hvad med nu ):

Anmeld

5. oktober 2010

tulleeh

Maja84 skriver:

jeg kan godt se en meget utydelig streg på denne test synes dog stadig du skal gå til lægen, og få det bekræftet, for jeg synes den er meget meget utydelig, hvis du skulle være gået 1 uge over tid, og når du samtidig også skriver du har haft en blødning, men jeg håber den er der 

jeg må ha fat i lægen i morgen.. gider ikke det her mere ):

blir af for forvirret og sindssyg ):

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.